Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hocam korumalar titreşim yapıyor demek yanlış olur. Koruma demirleri varolan hafif titreşimi daha da arttırıp yayıyor diyebiliriz. Belki orjinal demir olsa yapmaz bilemiyorum.
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
19
Selam arkadaşlar.Bugün 2010 model ve 9000km de Comet sahibi oldum.İlk sorunumu da burada paylaşmak ve yardım almak istiyorum; Direksiyonu kilitleyemedim.Diğer motorlardan farklı bir mekanizması mı var yoksa arızalı mı sizce?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Selam arkadaşlar.Bugün 2010 model ve 9000km de Comet sahibi oldum.İlk sorunumu da burada paylaşmak ve yardım almak istiyorum; Direksiyonu kilitleyemedim.Diğer motorlardan farklı bir mekanizması mı var yoksa arızalı mı sizce?

öncelikle hayırlı olsun. gidonu sonuna kadar sola doğru çevir. daha sonra anahtarı kilitleme konumuna getirirken gidonu hafif çevirerek oynat illa kilitlenecektir..kitlenmiyorsa senin kontak mekanizması yerinden oynamış olabilir.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
yavuzcuhadar, Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. Kontak anahtarına WD40 sık birde öyle dene istersen. Bende ilk başlarda zorlanmıştım ama sonradan öğrenince çok kolay geliyor insana. Chronix'in de dediği gibi önce en sola kadar daya gidonu, sonra anahtarı içe bastırarak kilit konumuna getir, bu sırada gidonu biraz sağa doğru çevir kilitlenmesi lazım. Olmadı bir ustaya yada bu yakınlarında varsa bu motoru kullanan birine göster.
 
Katılım
20 May 2011
Mesajlar
19
yavuzcuhadar, Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. Kontak anahtarına WD40 sık birde öyle dene istersen. Bende ilk başlarda zorlanmıştım ama sonradan öğrenince çok kolay geliyor insana. Chronix'in de dediği gibi önce en sola kadar daya gidonu, sonra anahtarı içe bastırarak kilit konumuna getir, bu sırada gidonu biraz sağa doğru çevir kilitlenmesi lazım. Olmadı bir ustaya yada bu yakınlarında varsa bu motoru kullanan birine göster.

Çok teşekkür ederim. WD40 deniycem. Motoru ilk sahibinden aldım ve çok güzel bir kapalı garajı vardı. Gidonu hiç kilitlemiyormuş,olmadı bir ustaya gösteririm. Tekrar teşekkürler
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
544418_10150680726865816_585870815_9205090_1537019534_n.jpg


Selamun Aleykum Benim Cometçi yoldaşlarım :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Necip AYUN, hoşgeldin. Hayırlı uğurlu olsun motorun. Allah kaza bela göstermesin.

Biraz anlatsaydın motorunu. Kaç modeldir? Kaç km.de? Çiziği kazası var mı? Kaça aldın? vs... :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Eyvallah kardeşim,hoşbulduk
forumdaki ilk mesajımda reklam yapar gibi belirtmek istemedim.
2006 model,30000de,çiziği 2006 modele göre çok fazla yok fiyat 4500 tl verdim.yıllardır hayalini kurardım sonunda nasip oldu :D
ilk motorum olduğu için öyle çok fazla önem vermedim çiziğine çarığına,malum;ben de ekliycem bikaç tane :)

İlk motorunsa tadından yenmez şimdi :) Benimde ilk motorum Hyosung'du. Korumalarına dikkat et, tecrüben yoksa boş alanlarda çalış biraz, motosiklete alışana kadar trafiğe çıkma. Birde gidebiliyorsan haftasonları olan 2 günlük motosiklet eğitimlerine katılmanı öneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst