Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
slm arkadaşlar motorumdan memnunum ama benim sıkıntım motor çukur geçtikten sonra çok fena geziyo savuruyor neden olabilir yardımlarınızı bekliom
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar Bakın Yeni Farım Geldi: Nasıl olmuş sizce?
grnt1310.jpg

grnt1311.jpg

grnt1312.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:15 ----------

Motoruma 20 gündür Binemiyorum Biraz tozlanmış. Tatile çıkmıştım
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Görüntü süper ama aydınlatma ne durumda, gece önden farların resmini ve farların aydınlatıgı yerin resimlerini istiyoruz plz :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------

Sonunda arkaya çanta için demir yaptırabildim, demirciler uraşmak istmiyor valla paranızla rezil oluyosunuz :pr: 30tl verdim bu demir için aslında haketmez 30 u ama işte yapcak bişi yok buna şükür ediyoruz.

Arka selede bulunan orjınal tutma yerıne sağlı sollu 2 şer vida ile bağlanarak arka demir uzatıldı bağlanan demirin kalınlıgı 5mm. Orjınal tutma yeri arka sele altında şaseye 6 vida ile tuturulmuş, cantayı zorlayınca şase esneme yapıyor biraz ama kırılmadı henüz kırılcak gibi esnemiyor zati :cat:

Resimlerin kalitesi düşük arkadaşlar idare edin:wiinkk:

nwiqkx.jpg


2q1c307.jpg


1jlnhk.jpg


30bjsq9.jpg
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar biraz mantıksız geliyor ama hyosung ile st kanuni arsaında gerçekten tiresim farkı var..... birde ön dişliyi 16 yapınca tiresim azalıyormuş......ben şuan 16 arayışı içindeyim....
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
evet arkadaşlar bende s&t kanuni marka bir gt 250 comet aldım buradan ilk izlenimlerimi paylaşmaya çalışacağım.
öncelikle yine forumda bir arkadaşla olan tartışmamızda motorun 3 gün içerisinde elimde olacağını söylediğimde hayal kurma demişti, evet hayal kurmuşum çünkü siparişi verdiğimiz günden 2 gün sonra motor elimde olmuştu bu çok olumlu bir izlenimdi.

yaklaşık 4 gündür motora biniyorum öncelikle daha önce bir arkadaş hyo ve s&t yi karşılaştırmış ve deponun altındaki kaynakların hyoda dikiş şeklinde s&t de işe punto şekilnde olduğunu söylemişti motor gelince ilk işim eğilip o bölgeyi inceledim ve s&t de kesinlikle punto değil dikiş kaynak yapılmıştı yani işçilik olarak hyo be s&t nin hiç bir farkı yok. yine motor geldiğinde tahtadan ve profilden yapılan çerçevenin içerisinde kore dilinde yazılar vardı buradan anladım ki kanuni firmasının bu gt ler ile hiçbir alakası yok zaten satıcının söylediğide direk koreden geliyor motorlar buda ispatlamış olduilk kalkışta hafif bir gaz yememe durumu oluyor ama biraz gazı verince rahatlıyor gaz teli üzerindeki somunlarda ayarı yapınca bu düzeldi. üzerindeki lastiklerde henüz henüz kayma falan yaşamadım sivasa aldığım günden beri yağmur yağıyor ancak bende oldukça temkinli gidiyorum.
motorda titreşim göreceli olarak az. v motor olması makinayı en düşük devirlerde bile canlı tutuyor rodajda olduğum için 70km/h hızı geçmiyorum 1000km sonra daha ciddi yorumlar ve görüşler yazabileceğim.
rüzgara karşı mukavemetti gayet iyi ancak bana sanki biraz fazla yakıyor gibi geldi onunda rodajda olmasına bağlıyorum.

son olarak en can alıcı yorumumu yapmak istiyorum bu kadar çok çamur atan adama rağmen kardeşim gidin alın bu motoru keyifli şekilde binin. vereceğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir makina.
sevgilerle.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
evet arkadaşlar bende s&t kanuni marka bir gt 250 comet aldım buradan ilk izlenimlerimi paylaşmaya çalışacağım.
öncelikle yine forumda bir arkadaşla olan tartışmamızda motorun 3 gün içerisinde elimde olacağını söylediğimde hayal kurma demişti, evet hayal kurmuşum çünkü siparişi verdiğimiz günden 2 gün sonra motor elimde olmuştu bu çok olumlu bir izlenimdi.

yaklaşık 4 gündür motora biniyorum öncelikle daha önce bir arkadaş hyo ve s&t yi karşılaştırmış ve deponun altındaki kaynakların hyoda dikiş şeklinde s&t de işe punto şekilnde olduğunu söylemişti motor gelince ilk işim eğilip o bölgeyi inceledim ve s&t de kesinlikle punto değil dikiş kaynak yapılmıştı yani işçilik olarak hyo be s&t nin hiç bir farkı yok. yine motor geldiğinde tahtadan ve profilden yapılan çerçevenin içerisinde kore dilinde yazılar vardı buradan anladım ki kanuni firmasının bu gt ler ile hiçbir alakası yok zaten satıcının söylediğide direk koreden geliyor motorlar buda ispatlamış olduilk kalkışta hafif bir gaz yememe durumu oluyor ama biraz gazı verince rahatlıyor gaz teli üzerindeki somunlarda ayarı yapınca bu düzeldi. üzerindeki lastiklerde henüz henüz kayma falan yaşamadım sivasa aldığım günden beri yağmur yağıyor ancak bende oldukça temkinli gidiyorum.
motorda titreşim göreceli olarak az. v motor olması makinayı en düşük devirlerde bile canlı tutuyor rodajda olduğum için 70km/h hızı geçmiyorum 1000km sonra daha ciddi yorumlar ve görüşler yazabileceğim.
rüzgara karşı mukavemetti gayet iyi ancak bana sanki biraz fazla yakıyor gibi geldi onunda rodajda olmasına bağlıyorum.

son olarak en can alıcı yorumumu yapmak istiyorum bu kadar çok bok atan adama rağmen kardeşim gidin alın bu motoru keyifli şekilde binin. vereceğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir makina.
sevgilerle.

hayırlı olsun.......................
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
20
çanta+demiri.....200 tl

Selam hyosung dostları....üzülerek sattığım gt 250 min çantası ve demiri satılıktır....
kappa 46lt çanta + demiri 200 tl ye istediğiniz yere gönderebilirim...(ödemeli olarak)..
250 ve 650 GT uyumlu temiz çiziksiz sorunsuz orjinal bir takım.....
Bari sizin işinize yarasın umuduyla....
İlgilenen olursa 0 535 311 25 33 TARKAN ......MERSİN..RESİM KOYMAYI BECEREMEDİM.....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
evet arkadaşlar bende s&t kanuni marka bir gt 250 comet aldım buradan ilk izlenimlerimi paylaşmaya çalışacağım.
öncelikle yine forumda bir arkadaşla olan tartışmamızda motorun 3 gün içerisinde elimde olacağını söylediğimde hayal kurma demişti, evet hayal kurmuşum çünkü siparişi verdiğimiz günden 2 gün sonra motor elimde olmuştu bu çok olumlu bir izlenimdi.

yaklaşık 4 gündür motora biniyorum öncelikle daha önce bir arkadaş hyo ve s&t yi karşılaştırmış ve deponun altındaki kaynakların hyoda dikiş şeklinde s&t de işe punto şekilnde olduğunu söylemişti motor gelince ilk işim eğilip o bölgeyi inceledim ve s&t de kesinlikle punto değil dikiş kaynak yapılmıştı yani işçilik olarak hyo be s&t nin hiç bir farkı yok. yine motor geldiğinde tahtadan ve profilden yapılan çerçevenin içerisinde kore dilinde yazılar vardı buradan anladım ki kanuni firmasının bu gt ler ile hiçbir alakası yok zaten satıcının söylediğide direk koreden geliyor motorlar buda ispatlamış olduilk kalkışta hafif bir gaz yememe durumu oluyor ama biraz gazı verince rahatlıyor gaz teli üzerindeki somunlarda ayarı yapınca bu düzeldi. üzerindeki lastiklerde henüz henüz kayma falan yaşamadım sivasa aldığım günden beri yağmur yağıyor ancak bende oldukça temkinli gidiyorum.
motorda titreşim göreceli olarak az. v motor olması makinayı en düşük devirlerde bile canlı tutuyor rodajda olduğum için 70km/h hızı geçmiyorum 1000km sonra daha ciddi yorumlar ve görüşler yazabileceğim.
rüzgara karşı mukavemetti gayet iyi ancak bana sanki biraz fazla yakıyor gibi geldi onunda rodajda olmasına bağlıyorum.

son olarak en can alıcı yorumumu yapmak istiyorum bu kadar çok çamur atan adama rağmen kardeşim gidin alın bu motoru keyifli şekilde binin. vereceğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir makina.
sevgilerle.

Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle.Bu arada v2 motorlu 250cc kategorsinde 250 comete tek rakip vtr 250 onunda fiyatının 13.000 tl oldugu bir ortamda 8000'e 250 comet alman daha mantıklı bir karar olmuş. Güle güle kullan:cat:

Bu arada nerde yeni bir st kanuni alan kişi görsem 2009 da GT250r alıp daha rodaj bitmeden motoru dagıtan o üye geliyor aklıma. Üyeler bu motorları taşa tutmuştu. Nasıl oluyorda daha rodajda silindir piston dagıtıyo motor diye.Gerçekten bende çok şaşırmıştım.Okadar üye sordu motoru çok mu zorladın diye veya normal olmayan birşey yaptın mı diye ama arkadaş hiç vites konusunu anlatmamıştı 1-2 ay önce ögrendimki o arkadaş motosiklette daha vites atmayı bilmedigi için rodajı sürekli 1.viteste gitmeye çalışmış e haliylede sürekli devir saati 10-11000 de gitmiş sonundada motor silindirleri eline vermiş.

Umarım sen vites degiştirmeyi biliyorsundur :p

Tekrardan hayırlı olsun. Allah hayırlı vites degiştirmeyi nasip etsin:p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
20
çanta+aparat satılmıştır...saygılar

Selam hyosung dostları morotumu ve çanta aaparatımı satmış bulunuyoyum....
ilanı kaldırabilirsiniz yada dikkate almayın..
Hepinize kazasız sürüşler..saygılar.....:)
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
sağolun arkadaşlar motordan oldukç memnunum.
ve süper vites değiştiririm.:queen:
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
evet arkadaşlar bu gün yine kısa bir gezinti yaptım ve panik fren yapmak zorunda kaldım anında ön fren kilitlendi. allah yardımcım oldu ve erkenden bıraktım freni ancak zemindede hafif bir kum vardı. onun haricinde herhalde yeni olmasından dolayı motor ısınınca yanık boya kokusu gibi birşey geliyor. bakalım hayırlısı henüz 70 km hızı geçmiyorum daha sonra çok net yorumlar gelecek.
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Arkadaşlar gt250 lere arka çanta hariç yan çanta takan varmı ?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
evet arkadaşlar bu gün yine kısa bir gezinti yaptım ve panik fren yapmak zorunda kaldım anında ön fren kilitlendi. allah yardımcım oldu ve erkenden bıraktım freni ancak zemindede hafif bir kum vardı. onun haricinde herhalde yeni olmasından dolayı motor ısınınca yanık boya kokusu gibi birşey geliyor. bakalım hayırlısı henüz 70 km hızı geçmiyorum daha sonra çok net yorumlar gelecek.

koku yeni olduğundan..........
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst