Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
babaci hayırlı olsun arkadaşların dediği gibi genel foto lar istiyoruz bende ön siperliğe bi bakcam senin :) siperliğin göründüğü kadarı ile rengi ve boyu hoşuma gitti.

siperlik kappa,hafif kirli beyaz bir rengi var.hava akımını kaskın tam ortasına kadar atabiliyor,göğüs bölgesine rahatsız edici bir baskısı olmuyor.boyum 1.80
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Çok şık olmuş babacı eline sağlık, kappa siperliğin modeli ka600 mü ka660 mı diye sormak istiyorum :) birde sen gidonu sanırım değişmissin biraz daha yükselmiş bende yükselticemde senin buldugun gidon çok güzel, ben honda cbf150 veya yrb125 gidon düşünüyordum ama bunlarda çok yüksek gelir diye tereddütlerim vardı senin gidon hangi motora ait onuda sormuş olim :D

Bişey daha eklemek istiyorum moralini bozmak gibi olmasın ama sanki ön amortisörlerin hareket mesefesi 1,5/2cm kadar kısalmış gibi sende, ona bi baktır bence yaylarda veya yağında bişeyler olmuş olmasın :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Çok güzel motor allah kazasız belasız keyıflı gunler yaşatsın
teşekkür ederim arkadaşım daha iyileri sana nasip olur inşallah
Çok şık olmuş babacı eline sağlık, kappa siperliğin modeli ka600 mü ka660 mı diye sormak istiyorum :) birde sen gidonu sanırım değişmissin biraz daha yükselmiş bende yükselticemde senin buldugun gidon çok güzel, ben honda cbf150 veya yrb125 gidon düşünüyordum ama bunlarda çok yüksek gelir diye tereddütlerim vardı senin gidon hangi motora ait onuda sormuş olim :D

Bişey daha eklemek istiyorum moralini bozmak gibi olmasın ama sanki ön amortisörlerin hareket mesefesi 1,5/2cm kadar kısalmış gibi sende, ona bi baktır bence yaylarda veya yağında bişeyler olmuş olmasın :rendeer:

siperliğin modeline bakacağım senin için.

ön amortisörler stop edip bıraktığımda o şekilde aşağıda duruyor,kalkış yaptığım esnada 5cm kadar kalkıyor hemen.kaç defa denedim çalışmasında sıkıntı yok fakat stop ettiğimde saplanıp kalıyor.sanki hidrolik mübarek:)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Anladım, siperkik modeli için şimdiden tşkler :) gidon konusuda aydınlatırsan çok memnun olurum.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Anladım, siperkik modeli için şimdiden tşkler :) gidon konusuda aydınlatırsan çok memnun olurum.

dostum senin dediğin her iki model numarasına rastlamadım,etiket varmış ama silinmiş.

gidon olayına gelince,ybr gidonu var üzerinde ama ben cbf 150 gidonu takmayı düşünüyorum.

zira belfıtığı olmuşuz ama haberimiz yok,10 gündür kıvranıyordum yeni öğrendim

eğer o gidonda benim rahat kullanmamı sağlamaz ise maalesef motoru satıp,daha dik pozisyonda kullanabileceğim bir modele bakacağım
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
dostum senin dediğin her iki model numarasına rastlamadım,etiket varmış ama silinmiş.

gidon olayına gelince,ybr gidonu var üzerinde ama ben cbf 150 gidonu takmayı düşünüyorum.

zira belfıtığı olmuşuz ama haberimiz yok,10 gündür kıvranıyordum yeni öğrendim

eğer o gidonda benim rahat kullanmamı sağlamaz ise maalesef motoru satıp,daha dik pozisyonda kullanabileceğim bir modele bakacağım

Babaçi ben cbf 150 gidonu taktım gerçekten cok farkedıyor oldukca rahat yanlız cok fazla ruzgar almaya başlıyorsun on siperliği bıraz kaldırman gerekecek. geçmişolsun
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar Bizim motorlara orta ayaklık takıyorlar Orjinal mi bu yoksa başka bir markanın ki uyuyormu? Bilgi verirmisiniz
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar Bizim motorlara orta ayaklık takıyorlar Orjinal mi bu yoksa başka bir markanın ki uyuyormu? Bilgi verirmisiniz

ramzey'in 100 lük bir modelininki birebir oluyormuş,geçmiş sayfalardaki mesajlarda var ve uygulanmış olarak resimleride mevcut:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Abi çok geçmiş olsun, çok üzüldüm.
Ön camı ve çantayı ayrı satmak istersen bide uygun fiyata verirsen talibim.. :)

öncelikle bu şekilde,fiyatta anlaşılamaz ise senin dediğin gibi aksesuarsızda verebilirim.

duruma göre özelden ulaşırım:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Geçmiş olsun babaçi.Umarım en kısa sürede eski saglıgına kavuşursun.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
motorsiklet sevdamızı bir müddet askıya almak zorunda bırakıldım.

sağlık sorunlarımdan dolayı ayrılmak durumundayım

abı sımdı ınternete verılır mı motor be sans bendekı bu ayın 20 sıne kadar satılmazsa alıcıyım bakalım sans

bu arada buyuk gecmıs olsun
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Babaçi geçmiş olsun.

Herşeyin başı sağlık yakın zamanda düzelirsin inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst