- Katılım
- 14 Eyl 2006
- Mesajlar
- 5,631
babaci hayırlı olsun arkadaşların dediği gibi genel foto lar istiyoruz bende ön siperliğe bi bakcam seninsiperliğin göründüğü kadarı ile rengi ve boyu hoşuma gitti.
siperlik kappa,hafif kirli beyaz bir rengi var.hava akımını kaskın tam ortasına kadar atabiliyor,göğüs bölgesine rahatsız edici bir baskısı olmuyor.boyum 1.80





