Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
19
arkadaşlar merhaba.kısa zaman önce aldığım 2.el gt 250 motorsikletimin devir göstergesiz olarak aldım kaza yaptığı için kırılmış.şimdi göstergeyi komple değiştirmek istiyorum.orjinal takamam malum fiyatlar çok yüksek.yamaha ybr 125nin komple göstergesi hoşuma gidiyor.sanırım iyi bir tamirci ayarlıyabilir bilmiyorum. komple gösterge olarak ne takabilirim bilgi ve önerileriniz olursa sevinirim.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Arkadaşlar gt250 lere arka çanta hariç yan çanta takan varmı ?

Arka çanta takmak istiyip takamayan var cünki orjinal aparat yok :pr: yan çanta baya fantaziye giriyor, egzos ve arka peglerin buna müsade edeceğini sanmıyorum. Kuyruk yüksekliğini aşacak sekilde monte edilebilir belki, tabi ozaman oraya insan nasıl binip inecek oda mecul :D
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar merhaba.kısa zaman önce aldığım 2.el gt 250 motorsikletimin devir göstergesiz olarak aldım kaza yaptığı için kırılmış.şimdi göstergeyi komple değiştirmek istiyorum.orjinal takamam malum fiyatlar çok yüksek.yamaha ybr 125nin komple göstergesi hoşuma gidiyor.sanırım iyi bir tamirci ayarlıyabilir bilmiyorum. komple gösterge olarak ne takabilirim bilgi ve önerileriniz olursa sevinirim.
http://translate.google.com.tr/tran...x-a&hs=I0b&rls=org.mozilla:tr:official&prmd=v


dostum bozma güzelim motorun kadran görüntüsünü,en fazla 40-50 lira kargo parası verirsin 250 tl ye sıfır kadranın olur:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:16 ----------

Arka çanta takmak istiyip takamayan var cünki orjinal aparat yok :pr: yan çanta baya fantaziye giriyor, egzos ve arka peglerin buna müsade edeceğini sanmıyorum. Kuyruk yüksekliğini aşacak sekilde monte edilebilir belki, tabi ozaman oraya insan nasıl binip inecek oda mecul :D


orjinaline en yakını:queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...siklet-gt-250-comet-canta-tasima-demiri/detay
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Yan Çanta Soran Arkadaşlar.
eBayISAPI.dll

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYOS...rcycles_Parts_Accessories&hash=item3f00fb3eee
eBayISAPI.dll

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyos...rcycles_Parts_Accessories&hash=item27a80304a2
eBayISAPI.dll

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyos...rcycles_Parts_Accessories&hash=item2eae1d84cf

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------

arkadaşlar biraz mantıksız geliyor ama hyosung ile st kanuni arsaında gerçekten tiresim farkı var..... birde ön dişliyi 16 yapınca tiresim azalıyormuş......ben şuan 16 arayışı içindeyim....

Bak arkadaşım bu adamda 13t den, 17t kadar tüm dişliler var.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyos...rcycles_Parts_Accessories&hash=item27b1e16dc8

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

Bizim Makinalarda stok ön 15t arka 48tmi?
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Yan Çanta Soran Arkadaşlar.
eBayISAPI.dll

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYOS...rcycles_Parts_Accessories&hash=item3f00fb3eee
eBayISAPI.dll

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyos...rcycles_Parts_Accessories&hash=item27a80304a2
eBayISAPI.dll

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyos...rcycles_Parts_Accessories&hash=item2eae1d84cf

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------



Bak arkadaşım bu adamda 13t den, 17t kadar tüm dişliler var.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyos...rcycles_Parts_Accessories&hash=item27b1e16dc8

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

Bizim Makinalarda stok ön 15t arka 48tmi?

Teşekkür ederim ama sert çantalardan yok mu ?
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
yaklaşık olarak 400 km yol yaptım makina genel olarak çok iyi seyrediyor ancak belkide düm cometcilerde olduğu gibi lastikler berbat arkadaşlar.
motor yolda durmuyor ani bir gaz versem anında arka teker kaymaya başlıyo, veya panik fren yapsam anında kızak ne yapacağımı bilemiyorum yeni bir takım lastik almak fikrindeyim. şöyle yumuşak hamurlu. bu dezavantaj haricinde şimdilik ekşi bir yönünü görmedim makinanın.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
yaklaşık olarak 400 km yol yaptım makina genel olarak çok iyi seyrediyor ancak belkide düm cometcilerde olduğu gibi lastikler berbat arkadaşlar.
motor yolda durmuyor ani bir gaz versem anında arka teker kaymaya başlıyo, veya panik fren yapsam anında kızak ne yapacağımı bilemiyorum yeni bir takım lastik almak fikrindeyim. şöyle yumuşak hamurlu. bu dezavantaj haricinde şimdilik ekşi bir yönünü görmedim makinanın.

istanbuldan müşteri olduğun cometin sahibi bendim:)

arkada micheln lastik olduğu halde bendede durum aynıydı,

heleki stabilize kaplı(zift üstü mıcır) yolda sorun dahada artıyor,ardçı almak zorunda kalmıştım bir ara:pr:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
yaklaşık olarak 400 km yol yaptım makina genel olarak çok iyi seyrediyor ancak belkide düm cometcilerde olduğu gibi lastikler berbat arkadaşlar.
motor yolda durmuyor ani bir gaz versem anında arka teker kaymaya başlıyo, veya panik fren yapsam anında kızak ne yapacağımı bilemiyorum yeni bir takım lastik almak fikrindeyim. şöyle yumuşak hamurlu. bu dezavantaj haricinde şimdilik ekşi bir yönünü görmedim makinanın.

Selamlar Cometciler,
panic adak hocam motorunuz hayırlı olsun. Bizim Cometlerin sorun sayılabilecek özelliği arka tarafın gerçekten çok hafif olması, kullanan kişi de hafifse çok ağırlık binmiyor ve dediğniz gibi ani gazlarda arkayı savurabiliyor. O yüzden sınırları çok zorlamamak, arka frene çok sert basmamak, ön freni de sıkma yöntemlerine iyice çalışmak lazım sanırım. Bende de her daim arka fren kitleniyo 1 kez de ön freni kitlemeyi başardım hatta. Bunun dışında benim motorumda asla ani gazlarda arkanın savrulması gibi bi olayla karşılaşmadım. Üç sebebi olabilir, birincisi 100 kiloyum ve muhtemelen ağırlığı dengeliyorum, ikincisi eski sahibinden kalma arka amortisör ayarım epey yumuşak ( 2 kişi binince çamurluğa oturuyor arka lastik) ya da üçüncüsü hala adam gibi kontrol ettiremediğim için lastik havam normalden inik olduğu için olabilir.Son ikisindeki ayarları değiştirip tekrar bilgilendiririm sürüşte değişiklik var mı diye.

Sıra benim sorunuma gelince... Geçen gün motorumu muayeneye soktum ve daha önceki bir arkadaşa yapıldığı gibi motor no mevcut değil olarak hafif kusur işlendi. Halbuki bakan adam benim yanımda baktı ve sorsa ben gösterirdim motor no nun nerde olduğunu. Neden böyle bir tutum izliyolar anlamadım :silent:. Bir de far ayarımda bozukluk varmış tam hatırlamıyorum ama sola ya da sağa kayık gibisinden bişey yazmışlardı kendim bunu ayarlayabilir miyim ki?
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
merhaba arkadaşlar bu mübarek gün itibariyle bende bir hyosung gt250 sahibiyim :)daha 30 km anca yol yaptım depoyu fulledim, sayacı 0'ladım, bakalım kaç km götürcek, viraj alışları çok rahat ve keyifli akıyo motor :mrgreen: hızlanmasıda çok güzel.. ışıklarda kalkışta biraz seri kalkmıştım, yanımdaki mercedes gurur meselesi yaptı yarışmaya kalktı, o derece :mrgreen: yalnız çukurlarda çok fazla sarsılıyor, Allah bizleri kazalardan korusun, güzel sürüşler nasip eylesin, kandiliniz mübarek olsun :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
19
merhaba kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar.benim comette stop etme sorunu vardı tekliyordu devir düşükken, daha önce de yazmıştım.şimdi sorunun nereden kaynaklandığı konusunda elektirik aksamından şüpheleniyordum ama aklıma karbüratör olacağı hiç gelmemişti.ve kökten sorun şu an düzeldi ve daha 2 ay önce aldığım motordan şimdiye kadar bukadar zevk almamıştım sesi çok değişti tok birses:) velemoto internet sitesinden (2 adet ybr ateşleme bobini,torch marka iridyum bujiler,hava filtresi çakma ama idare eder,yağ filtresi aldım.)karbüratörü söktüğümde inanılmaz çamur ve tortu vardı güzelce temizledim fakat karbüratör vidaları zor açabildim başları yalama oldu bende kerpeten kullandım.ve montajını sorun yaşamadan hallettim.kendim yapmanın zevki anlatılamaz sanırım.torch marka bujileri daha önce hiç duymamıştım bakalım deneme aşamasındayım.
resim eklemek isterdim ama çekmeyi unuttum.bi daha ki sefere subab ayarını halletmeyi düşünüyorum.bu deneyimimi paylaşmak istedim sevgiler.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
merhaba arkadaşlar. Zincir dişli setini degiştirmenin zamanı geldi.Dişlileri çare yok kanuniden alacağım fakat zinciri did veya sfr almayı düşünüyorum.
http://www.entelenerji.com/magaza/pc/viewPrd.asp?idproduct=316&idcategory=20

http://www.aydinmotor.com/urunler/index.php?target=products&product_id=1204

Başka öneriniz var mı?

Bu arada sfr'nin kalitesi hakkında bilgisi olan var mı? 40 tl fazla verip did almaya gerek var mı?


Benim çocuğunda zinciri değişmesi gerekiyor bende ustaya aynı soruyu sorduğumda D.I.D almamı önerdi ..acaba dişli seti yokmu olsa çok daha iyi olurdu..

Bugün yaptığım kısa bir istanbul ankara seyahatinden kareler

kısa bir not: küçük çekmece düzlüğünden avcılara çıkan cutom harley davidson sahibine.Ne oldu yanında öyle geçince çokmu dokundu avcılar düzlüğünde beni geçip ağzınla mırıldandın bilmiyorsun diye söylüyorum ben yoluma bakarım başka birşeye değil..



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
merhaba arkadaşlar. Zincir dişli setini degiştirmenin zamanı geldi.Dişlileri çare yok kanuniden alacağım fakat zinciri did veya sfr almayı düşünüyorum.
http://www.entelenerji.com/magaza/pc/viewPrd.asp?idproduct=316&idcategory=20

http://www.aydinmotor.com/urunler/index.php?target=products&product_id=1204

Başka öneriniz var mı?

Bu arada sfr'nin kalitesi hakkında bilgisi olan var mı? 40 tl fazla verip did almaya gerek var mı?

geçen hafta mecidiyeköyde kanuniye sordum oringli zincir 80 liralardan bahsetti. zincir önemli birşey fakat çok da kalitelisini almayı düşünmüyorum. bakımlı olduktan sonra çok da kötüsü alınmazsa işimi görür sanırım. şu anda bana da lazım paylaşırsan sevinirim .yada gerekirse beraber de bakabiliriz birşeyler ?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Perşembe pazarında oringli zincirler metre hesabı satılıyor. Ben aldıgımda sanırım 50 tl gibi bişeydi metresi ve yıne yanlış hatırlamıyorsam 1.60 m toplamda da 80-90 gibi birşey verdim iki kez aynı şekilde aldım ve ikisinde de 20.000 km kullandım zinciri.

20.000 km benım için oldukca makul sayılır zira orjinal zinciride o kadar gitti.

Zincirde en iyisinin Çek malı oldugunu soyluyorlar dikkat edin çin malalrını benzeri çin malı olanlar da var. Esnafla konusmamda D.I.D. marka için en iyi dediler. Fiyatı da 150 TL cıvarındaydı. Tercih sizin D.I.D de alsanız onun da 20.000 den fazla gidecegini sanmıyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Chronix motoruna hava katmısın baya güzel olmuş, sormak istediğim bişey var gidonu sende yükseltmişsin bende düşünüyorum, gidonu senin gidon kadar yukseltince kabloların hangileri değişmesi gerekti, elektrik tesisatına ek yapıldımı ? ve sen yapmadın yaptırdıysan ne kadara yaptılar ?

Birde aklıma gelmişken yazım, bizim motorlarda jant boyası sadece jant yanaklarında pürüzsüz parlak siyah ama iç kısımlar mat siyah ve pürüzlü bu sebepten jantlar cabuk kirleniyor ve temizliyip silinse bile hoş durmuyor ben jantları kople jant yanagı gibi parlak kaymak gibi siyaha boyatıcam sende düşün derim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Chronix motoruna hava katmısın baya güzel olmuş, sormak istediğim bişey var gidonu sende yükseltmişsin bende düşünüyorum, gidonu senin gidon kadar yukseltince kabloların hangileri değişmesi gerekti, elektrik tesisatına ek yapıldımı ? ve sen yapmadın yaptırdıysan ne kadara yaptılar ?

Birde aklıma gelmişken yazım, bizim motorlarda jant boyası sadece jant yanaklarında pürüzsüz parlak siyah ama iç kısımlar mat siyah ve pürüzlü bu sebepten jantlar cabuk kirleniyor ve temizliyip silinse bile hoş durmuyor ben jantları kople jant yanagı gibi parlak kaymak gibi siyaha boyatıcam sende düşün derim :)

öncellikle teşekkür ederim...gidon konusuna gelince herhangi bir değişiklik olmadı yeterince pay var kablo ve tellerde o yüzden sıkıntı ve ek bir masraf yaratmaz düşünüyorsan..boyama içinse bilmiyorum ne diyebilirim tozu gördükden sonra kirlenmenin önüne geçemiyorsun işte..
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Anladım bende yapıcam yakın zamanda o işi, yrb gidonu dimi sendeki ?

Tam emin değilim ama öyle olması lazım avcılarda ki Motopark ta erdal ustaya yaptırmıştım
..

sana bir teklifim olucak istersen gidonları değişebiliriz masraf yaptırmak istemiyorum dersen.muhtemelen sorucaksındır kendine memnummu kalmadı diye memnuniyetsizlikten değil zaten maddi imkanlarımı düzeltince altın rengi rimoza gidon taktırmayı düşünüyorum her türlü elimdeki gidon boşa çıkacak teklifim o yüzdendir...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Güzel teklif yanlız yarın obürgün satmak istersem orjınal gidon isteyebilirler o yüzden saklamayı düşünüyorum teşkkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst