Görüntü süper ama aydınlatma ne durumda, gece önden farların resmini ve farların aydınlatıgı yerin resimlerini istiyoruz plz :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------
Sonunda arkaya çanta için demir yaptırabildim, demirciler uraşmak istmiyor valla paranızla rezil oluyosunuz

r: 30tl verdim bu demir için aslında haketmez 30 u ama işte yapcak bişi yok buna şükür ediyoruz.
Arka selede bulunan orjınal tutma yerıne sağlı sollu 2 şer vida ile bağlanarak arka demir uzatıldı bağlanan demirin kalınlıgı 5mm. Orjınal tutma yeri arka sele altında şaseye 6 vida ile tuturulmuş, cantayı zorlayınca şase esneme yapıyor biraz ama kırılmadı henüz kırılcak gibi esnemiyor zati :cat:
Resimlerin kalitesi düşük arkadaşlar idare edin:wiinkk: