Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
comed almayı düşünüyorum tavsiye eden varmı arkadaşlar

evet st kanuni yorumlarınız için sagolun

Biraz kinaye var herhalde,
ama bende bu başlığı ve gt250 r başlığını baştan sona okudum
ve kararımı verdim.

Ben memnnunum ama her insanın beklentileri farklıdır.
Bence teknik ve kalite olarak kötü bir motor değil.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 PM ----------

Ayrıca tecrübelilere bir soru;

2. vitese çok zor geçiyor hele ısınınca dahada zorlaşıyor
başına gelen varmı acaba?
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
19
kısmet se St kanuni gt 250 cometi alıcam ancak bizi üzermi üzmezmi diye merak ediyorum onun için sizin yorumlarınız önemli
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
valla ilanlara filan bakarsan 20000-30000 km
kullanılmış motorlar var. Normal bakımları yapıldıktan
ve limitleri dışında kullanmadıktan sonra üzecek bir makina değil

motorun imalatında kullanılan malzemeler dandik değil.

birde bu fiyatlarda ve bu heybette naked alternatifin pek de yok
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
2. vitese çok zor geçiyor hele ısınınca dahada zorlaşıyor
başına gelen varmı acaba?

Benimki de bazen nadir de olsa yapıyor. Tak diye bir ses geliyor arada. Bu sıcak havalarda oluyor. Yağın yeterince soğuyamamasıyla alakalı diye yordum ben kendi kendime :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
imkan yok boşa geçmiyo
kırmızıda duruyorum boşa alana kadar yeşil yanıyo..
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Benimki de bazen nadir de olsa yapıyor. Tak diye bir ses geliyor arada. Bu sıcak havalarda oluyor. Yağın yeterince soğuyamamasıyla alakalı diye yordum ben kendi kendime :)

Aynı şeyi bende düşündüm aşırı ısınmadan yağın
viskozitesi düşüyor diye ama diğer vitesler neden rahat :silent:

imkan yok boşa geçmiyo
kırmızıda duruyorum boşa alana kadar yeşil yanıyo..

Aynen, sol elle debriyajı tutarken sağ elle sol ayna ayarlamak
çok salakça oluyor :p
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
8
o kırmızı ışıktaki boşa alma çabası varya bitiriyor beni...eğer kırmızı süresi uzunsa kontağı kapatıyorum...:):)boşa alacam diye helak oluyorum bazen..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen
70 saniye ışık mı olur arkadaş
kapat kontağı :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
aynen
70 saniye ışık mı olur arkadaş
kapat kontağı :)

katılıyorum. hele hele yalovadan körfezi takip ederek otobana çıkmaya çalıştık geçen pazar zaten trafik var birde her 1 kmde trafik ışığı.. hani bize 60 saniye verselerde tali yollara 30 sn verseler anlıycam çıldırdım bütün durduğumuz ışıklarda saniye tuttum hepsinde de ana yoldaki kırmızı ışık süresi çok azdı.. sorumlular herkimse şiddetle kınıyorum.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
5
satılık gt 250...2600 km de...sıfırdan farksızdır...

sarhoş bir kendinibilmezin gelip çarpması sonucu getz marka aracımız hurda olmuştur.bu nedenle yeni araba alabilmek için çok sevdiğim motorumdan ayrılmak durumundayım.ilan linki aşagıdadır.ilgilenenler için telefonum aşagıdadır.motorum henüz 2600 km de ...sıfırdan farksızdır...

http://www.sahibinden.com/2500_km_2...6040130WQQpXQQdisplayitem&keyword=gt 250 2500

İlan No: #16040130

tel:0 505 561 55 12
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
23
beyler ve varsa bayanlar 22 aĞustos 2009 tarihinde 151 rs kırmızı renk motoru almış bulunmaktayım .. çok mutluyum .
motorla eve giderken bir yanıma bws öbür yanıma hoda ben ortada trafik lamblararında yeşili bekliyordum ki sarı ve yeşilin ardından gazı kökledim .
bilin bakalım ne oldu . iki motorda tozumu yuttu + bitanesi yamaha bws olan zaten kalkamadı bile çünkü motoru stop etti ... vay be diye bağrıyorlardı arkamdan .. yazık oldu be .
adamların biriyle benim motoru almaya gittik adamda homda vardı yağ kokusunda zor vardık bayiie
böle işte .........
zoruna gidenin borusuna gittsin
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Aynı şeyi bende düşündüm aşırı ısınmadan yağın
viskozitesi düşüyor diye ama diğer vitesler neden rahat :silent:



Aynen, sol elle debriyajı tutarken sağ elle sol ayna ayarlamak
çok salakça oluyor :p

İşte aynı şeyin aynı şeyini bend düşünüyorum :)

Ayrıca boşa almak için hafif gaz verip (3-4000 devir) denerseniz boşa daha rahat geçiyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 AM ----------

beyler ve varsa bayanlar 22 aĞustos 2009 tarihinde 151 rs kırmızı renk motoru almış bulunmaktayım .. çok mutluyum .
motorla eve giderken bir yanıma bws öbür yanıma hoda ben ortada trafik lamblararında yeşili bekliyordum ki sarı ve yeşilin ardından gazı kökledim .
bilin bakalım ne oldu . iki motorda tozumu yuttu + bitanesi yamaha bws olan zaten kalkamadı bile çünkü motoru stop etti ... vay be diye bağrıyorlardı arkamdan .. yazık oldu be .
adamların biriyle benim motoru almaya gittik adamda homda vardı yağ kokusunda zor vardık bayiie
böle işte .........
zoruna gidenin borusuna gittsin

Piyangodan mı çıktın sürpriz yumurtadan mı? Gerçek misin sen?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav bu st kanuni cometlerin göstergesi ne güzelmiş.
600f de yok böyle panel :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
beyler ve varsa bayanlar 22 aĞustos 2009 tarihinde 151 rs kırmızı renk motoru almış bulunmaktayım .. çok mutluyum .
motorla eve giderken bir yanıma bws öbür yanıma hoda ben ortada trafik lamblararında yeşili bekliyordum ki sarı ve yeşilin ardından gazı kökledim .
bilin bakalım ne oldu . iki motorda tozumu yuttu + bitanesi yamaha bws olan zaten kalkamadı bile çünkü motoru stop etti ... vay be diye bağrıyorlardı arkamdan .. yazık oldu be .
adamların biriyle benim motoru almaya gittik adamda homda vardı yağ kokusunda zor vardık bayiie
böle işte .........
zoruna gidenin borusuna gittsin

İşte aynı şeyin aynı şeyini bend düşünüyorum :)

Ayrıca boşa almak için hafif gaz verip (3-4000 devir) denerseniz boşa daha rahat geçiyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 AM ----------



Piyangodan mı çıktın sürpriz yumurtadan mı? Gerçek misin sen?

Tokatlamış işte adam..... :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Koptum ... :queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Boşa geçmeme sorununu ben de yaşıyorum benim GT650'de. Son bakımında servis ucuz yarı sentetik bir yağ kullandı ve ondan sonra vites geçişlerim beni rahatsız etmeye başladı. Biraz da motorum konusunda fazla titiz davranmamdan sanırım 1000 km sonra gittim Morris full sentetik yağ ile değiştirdim. Biraz pahalı bir yağ ama vites geçişleri farkedilir seviyede değişti.
Vitesin boşa geçmede zorlaması durumuna alıştım. Bu yüzden de duracaksam, durmadan 5-10 metre önce boşa atıyorum. Hareket halindeyken boşa çok kolay geçiyor çünkü. Ayrıca Lucas'ın dediği gibi eğer illa durduğunuz yerde boşa almak istiyorsanız biraz gaz verip de almaya çalışın. Ben de bu taktiği yapıyorum.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Demek 650'lerde de aynı durum söz konusu. Neden bunu senelerden beri görmezler anlamadım. Acaba ST Kanuni olanlarda da aynı problem var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cometciler durmak yok yola devam istanbul-bursa-izmir-bodrum yaptım donuyorum motoru 120 km den aşşağiya düşürmedim yolda bazı yerlerde 150 gördüm banamısın demedi sadece rüzgar cok etkili yola cıkmayı düşünen arkadaşlar varsa mutlaka cam takarak gitmelerini öneririm hepinizin tekeri düz bassın görüşmek üzere.
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
19
Peki bu motor en fazla kaç yapıyor...?

Ve uzun yolda rüzgar harici bi sıkıntı varmıdır???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst