comed almayı düşünüyorum tavsiye eden varmı arkadaşlar
evet st kanuni yorumlarınız için sagolun
2. vitese çok zor geçiyor hele ısınınca dahada zorlaşıyor
başına gelen varmı acaba?
Benimki de bazen nadir de olsa yapıyor. Tak diye bir ses geliyor arada. Bu sıcak havalarda oluyor. Yağın yeterince soğuyamamasıyla alakalı diye yordum ben kendi kendime![]()
imkan yok boşa geçmiyo
kırmızıda duruyorum boşa alana kadar yeşil yanıyo..
aynen
70 saniye ışık mı olur arkadaş
kapat kontağı![]()
Aynı şeyi bende düşündüm aşırı ısınmadan yağın
viskozitesi düşüyor diye ama diğer vitesler neden rahat :silent:
Aynen, sol elle debriyajı tutarken sağ elle sol ayna ayarlamak
çok salakça oluyor![]()
beyler ve varsa bayanlar 22 aĞustos 2009 tarihinde 151 rs kırmızı renk motoru almış bulunmaktayım .. çok mutluyum .
motorla eve giderken bir yanıma bws öbür yanıma hoda ben ortada trafik lamblararında yeşili bekliyordum ki sarı ve yeşilin ardından gazı kökledim .
bilin bakalım ne oldu . iki motorda tozumu yuttu + bitanesi yamaha bws olan zaten kalkamadı bile çünkü motoru stop etti ... vay be diye bağrıyorlardı arkamdan .. yazık oldu be .
adamların biriyle benim motoru almaya gittik adamda homda vardı yağ kokusunda zor vardık bayiie
böle işte .........
zoruna gidenin borusuna gittsin
beyler ve varsa bayanlar 22 aĞustos 2009 tarihinde 151 rs kırmızı renk motoru almış bulunmaktayım .. çok mutluyum .
motorla eve giderken bir yanıma bws öbür yanıma hoda ben ortada trafik lamblararında yeşili bekliyordum ki sarı ve yeşilin ardından gazı kökledim .
bilin bakalım ne oldu . iki motorda tozumu yuttu + bitanesi yamaha bws olan zaten kalkamadı bile çünkü motoru stop etti ... vay be diye bağrıyorlardı arkamdan .. yazık oldu be .
adamların biriyle benim motoru almaya gittik adamda homda vardı yağ kokusunda zor vardık bayiie
böle işte .........
zoruna gidenin borusuna gittsin
İşte aynı şeyin aynı şeyini bend düşünüyorum
Ayrıca boşa almak için hafif gaz verip (3-4000 devir) denerseniz boşa daha rahat geçiyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 AM ----------
Piyangodan mı çıktın sürpriz yumurtadan mı? Gerçek misin sen?
Tokatlamış işte adam..... :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Koptum ... :queen::queen::queen: