Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Koruma demiri ve orta sehpa resimlerini bekliyoruz o zaman en kısa zamanda :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Eğer aynısını bulamıyorsan çift al, En fazla 15-20 liraya bulursun. 70 lira çok fazla.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Alt sehpa ve çanta taşıyıcı fotoları var ama,siteye yüklemesini bilmiyorum.Forumda vardır. Arattım bulamadım. Biliyorsanız linki verirseniz,öğrenir yüklerim.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
eelerine sağlık abicim
güzzel olmuş. yalnız arka çanta taşıyıcı demirini mat siyaha boyarsan sanki göze daha güzel gözükür gibi.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Peki nerden bulurum veya hangi markanın ki sırıtmaz ?

git yedek parçacılara bak, sizin orada nerede bulursun nerden bileyim :p

Arkadaş vstorm'a almıştı çiftini 15 liraya. Gayette hoş oldu. Motosiklet tamircilerinin çoğunda var artık ufak tefek yedek parça.
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
git yedek parçacılara bak, sizin orada nerede bulursun nerden bileyim :p

Arkadaş vstorm'a almıştı çiftini 15 liraya. Gayette hoş oldu. Motosiklet tamircilerinin çoğunda var artık ufak tefek yedek parça.

Zaten cevabını da verdiğin üzere sorunun 1. kısmı slumdunk a 2. kısmı sana yönelikti.

yalovadaki adama izmirden yer soracak kadar gerzek değilim :p
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Comet 250 ile ilgili soru işaretleri.

Bir süre önce cc yükseltmek amacıyla Kymco CK 125 motorumu satışa çıkardım. Aklımda olan motorlar YBR250 veya Comet 250 idi. "sahibinden.com" da bir Comet250 sahibiyle takas yapmak üzere mesajlaştık. Benim motorum 2 yıllık 9000 km de onun motoru da 2 yıllık 12000 km.de idi. Comet 250 sahibi üste 2500 TL istiyordu. Karşılıklı motorlarımızı görmek üzere buluştuk. Comet 250'yi incelediğimde gözlerime inanamadım. 2 senede nasıl bu kadar döküldüğünü anlayamadım. Benim motorumdan 8-10 yıl eski gibi duruyordu. Debriyaj ve fren manetleri ise benim CK125'e göre taş gibiydi. 12000 km.deki bir motorun debriyaj ve fren telleri nasıl bu hale gelebilmişti. Bu motor mu döküktü, yoksa bütün Comet 250'lerin debriyaj ve fren manetleri böyle taş gibi sertmiydi. Kısacası kafamda Comet 250 ile ilgili soru işaretleri oluştu. Haliyle takastan vazgeçtim. Comet 250 sahiplerinin yorumlarını bekliyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2009
Mesajlar
16
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir süre önce cc yükseltmek amacıyla Kymco CK 125 motorumu satışa çıkardım. Aklımda olan motorlar YBR250 veya Comet 250 idi. "sahibinden.com" da bir Comet250 sahibiyle takas yapmak üzere mesajlaştık. Benim motorum 2 yıllık 9000 km de onun motoru da 2 yıllık 12000 km.de idi. Comet 250 sahibi üste 2500 TL istiyordu. Karşılıklı motorlarımızı görmek üzere buluştuk. Comet 250'yi incelediğimde gözlerime inanamadım. 2 senede nasıl bu kadar döküldüğünü anlayamadım. Benim motorumdan 8-10 yıl eski gibi duruyordu. Debriyaj ve fren manetleri ise benim CK125'e göre taş gibiydi. 12000 km.deki bir motorun debriyaj ve fren telleri nasıl bu hale gelebilmişti. Bu motor mu döküktü, yoksa bütün Comet 250'lerin debriyaj ve fren manetleri böyle taş gibi sertmiydi. Kısacası kafamda Comet 250 ile ilgili soru işaretleri oluştu. Haliyle takastan vazgeçtim. Comet 250 sahiplerinin yorumlarını bekliyorum.

tamamen kullanıcıyla alakalı eğer motoruna bakmassan ve gereklı bakımlarını yaptırmassan her motor 2 yılda dökülebilir tabi kaza lar yanyatmalırı hesaba bile katmyorum comette giranaj olmadıgı için ufak bir düşmede manetler kırılabiliyor.
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
bende motor koruma takozu taktım ducatti monster cam taktım xenonu taktım bisürü şeyler taktım şimdi alt sakal siparişi verdim beklemedeyim fotoğraf bölümünde paylaştım gsr 600 benzeyen orj motor koruma demiri var sahibinden de fatihden bir çocuk satıor 140 dolar diyor 140 tl verse alınırda


http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/67312-hyosung-comet-im-ve-degisiklikler.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 AM ----------

hmmmm bu arada fren manetlerinin ucları aralardan geçerken çok takılıyor diye kestim ben şuan rahat kulanıyorum
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
arkadaşlar bu motora gt250r ın grenajlarını taksam olur mu?aynı mı şaseler?kendim R görünümü yapabilirmiyim?
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
yapamazsın direksiyon boyutları farklı yani motorun depodan ilerisini komple degistirmen gerek. Comet için internetten xenon sipariş verebileceğim makul fiyatlı site biliyormusunuz yaşadığım şehirde yok.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bu cometler alınırmı arkadaslar ikinci elde insanlar satamıyor resmen ellerinde patlamış ikinci el piyasası cok kötü bir motor ,karsılastıgınız sorunları tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim..ufak düşmelerde pegler ve manetler kırılıyormu?
 

c@n

Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
349
yapamazsın direksiyon boyutları farklı yani motorun depodan ilerisini komple degistirmen gerek. Comet için internetten xenon sipariş verebileceğim makul fiyatlı site biliyormusunuz yaşadığım şehirde yok.



tekirdağ da yaşıyorsun ve ucuz xenon nereden bulurum diyorsun sende haklısın 100. yıl san. sit gitsen kimbilir ne fiat cekerler

internetten sipariş yerine sem tuning internette araştır set olarak 139 tl ye alabilirsin 2 kişi alırsınız 2 nizde takarsınız

ama hyosung comet lere naked olanlarda xenon direk çalışmıyor komple far tesisatı cekicen röleli yoksa xenonlar calısmıyor malesef benim yukarda eklediğim konuda detaylar yazıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 PM ----------

bu cometler alınırmı arkadaslar ikinci elde insanlar satamıyor resmen ellerinde patlamış ikinci el piyasası cok kötü bir motor ,karsılastıgınız sorunları tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim..ufak düşmelerde pegler ve manetler kırılıyormu?


hyosung ilanı koyduktan 20 gun sonra satılan bir motor ama internetten tabiki satamazsın internette gidicek bir motor değil bu motor bu motoru coğunluk 600 cc binebilmek icin aldığından dolayı uygun fiatlıların durumları ii değil yuksek fiatlılarda ucmus bu motoru sokak arasında surekli gördugun veya bildiğin bir otoparktaki motor satılık ise alıcaksın yoksa ne 6.500 tl bu motor alınır sıfırı 8.400 tl iken nede 3.000 liraya hurdası alınır temiz duzgun boyasız makina bulursan aldığın rakamada satarsın
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
hyosung ilanı koyduktan 20 gun sonra satılan bir motor ama internetten tabiki satamazsın internette gidicek bir motor değil bu motor bu motoru coğunluk 600 cc binebilmek icin aldığından dolayı uygun fiatlıların durumları ii değil yuksek fiatlılarda ucmus bu motoru sokak arasında surekli gördugun veya bildiğin bir otoparktaki motor satılık ise alıcaksın yoksa ne 6.500 tl bu motor alınır sıfırı 8.400 tl iken nede 3.000 liraya hurdası alınır temiz duzgun boyasız makina bulursan aldığın rakamada satarsın

seni anlıyorum ama bu motorun ınternet satılamaması mevzusunu anlıyamadım sonucta alacagın motoru bakar gosterırsın 6000 tl ye temız 2008 model az km st kanuni buldum tiger egsozlu ancak bu motora guvenebılırmıyım onun hakkında suphem var 6000 tl ye degermi?
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
46
meraba 250 comet kullancıları.ben dun 2 sendr yatan 1300 km olan 2006 model bır 250 cometle anlastım.fıyatı 2800 e anlastm motor daha sıfır lastıklerı flan herseyı sıfır denıcek kadr temız bu fıyata alınablıcek bır motormudur acaba ? pısmnlık duyarmıyım ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst