Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
8
herkese merhaba...yaz nasıl geçiyor comet' cılar?..:)))umarım benimki gibi bol km'lidir...kazasız,belasız sürüşler dileğiyle...
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
Haziran sonu gibi aldım motoru 5000 Km geçtim benim çok güzel geçiyor. :rendeer:
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
19
herkese öncelikle merhaba

S&T kanuni gt250 mi yoksa hyosung gt 250 mi alınmalıdır acaba??
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
herkese öncelikle merhaba

S&T kanuni gt250 mi yoksa hyosung gt 250 mi alınmalıdır acaba??

ikiside ayni motor..sadece distribütor anlasmazlıgı sebebi ile şu andaTR de ki adı ST Kanuni..ama illa bir kıyas dersen ST'de enjeksiyon ve devir kesici mevcut..:cat:
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
19
Peki gt 250 comet kullanıcıları nasıl motorunuzdan gerçekten memnunmusunuz ben bu motoru almak istiyorum öncelikle biraz araştırıyorum motorun duruşu müthiş gidişi sorunları kavrayışı nasıldır nası degildir...?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al kurtul :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben 10,000 km de aldım
13,000 oldu
daha üzülmedim
8,500-9,000 ytl varsa sıfır al
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav 100 km de 3,7 lt
km de 123 kuruş yakması normal midir ?


Alınan Benzin Litresi / Yapılan Km = Bir Km.ye yakılan Lt
_____16 Lt_______ / ___ 410 ___ = 0.039 Lt


Bir Km ye yakılan Lt x ___ 100 ___ = 100 Km ye yakılan Benzin
_____ 0.039 ______ x ___ 100 ___ = 3,9 Lt


Bir Km.ye yakılan Lt x Benzin Lt Fiyatı = Kmye yakılan para
_____ 0.039 ______ x ___ 3.27TL __ = 0.127 Kr



bu hesaba göre yaptım..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nolcak halimiz :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 250 bizim motorun yanından gecemez az yakıyor ama gitmiyor test ettık :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün 12 lt aldım.
bakalım ne olcak bu kez ?
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
19
Valla motor yakıyor olsada 29 beygir ve cbf den daha hızlı ancak son zamanlarda yapılan kanuni birleşmesi sonucu st kanuni kullanıcı yorum ları nasıl sadece benzin için degil motor için yorum bekliyoruz
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
Haziran 28 gibi aldım motoru yaklaşık 15 depo benzin doldurdum normal şartlarda 400km geçtim ful depoda ama agrasif kullanmamda 300 km civarı gidiyor nerdeyse 100km fark ediyo (8 - 9 - 10)bin devirde vites değişikliğinde bugüne kadar plakalık lambam ve park lambam patladı gaz telim koptu başkabir arızası kusuru yok lambalarda sanırım benim yüzümden oldu çok çukurlara giriyorum :cherry: uzun lafın kısası ben gönül rahatlığı ile cometi tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst