Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
slm arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum 80-90 km hızlarla yolculuklarda 100 km ne kadar yakıyor söylerseniz sevinirim ilerde almayı düşünüyorum da
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
slm arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum 80-90 km hızlarla yolculuklarda 100 km ne kadar yakıyor söylerseniz sevinirim ilerde almayı düşünüyorum da

Fat ben acemıyım kardesım. depoyu fulledım 110 km yol yaptım tekrar benzin aldım 25 lıralık benzın aldı. ama en az 60 70 kere durup calıştırmısımdır. aragazı cabası ws.ws. ben ancak bukadar cewap werebılırım sana :) ustalar daha iyi Bilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

Motoru bir bilene göstermeden almak zaten risk.Fiyatıda piyasaya oranla gayet güzelmiş.Bu arada kaskın bildiğim kadarı ile en iyi markalardan biri,camını bulursun inşallah :) zamanla alışırsın motora,ilk zamanlar fazla riskli manevralar yapma.Ben o ilk zamanlarda 3 kez kaza atlattım :) sonradan motora iyice hakim oluyorsun ve radarlarıda açık tutarsan kaza riskini epey düşürmüş oluyorsun.Bir süre sonra vücudunun parçası gibi olur iyi anlaşırsınız :)

Evet bugun kask alıcaktım Camı yaptırıcak olan abim Alma dedi 150 lıraya kaskın guzel Cam taktıkmı sana yeterde artar bile dedi.

Dikkat cok önemli dedıgın gibi. Simdilik mahallede kullanıyorum ehlıyetede pazartesi yazılıcam sonra yawas yawas ögrendıkce gideriz bıyerlere
:)
bakarsın seneye yaza bodruma geliriz :)

Cometciler olarak

Tekerin duz bassın herdaim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

Buda benim comet:queen:
bikepics-2248354-800.jpg

Maşşallah reis allah nazarlardan saklasın. Harika duruyor!
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
Beklerim sparta :) ben şimdilik rafa kaldırdım comet almayı.Benim kara inci ile devam edicez yola :) 1 yıl önce sıfır almıştım.Taş gibi gürül gürül gidiyor motor :) tabi sahibide temiz bakıyor :) Dikkat ettim keeway speed 150 ile ilgili bir bir bilgi paylaşım konusu yok.Sadece test ile ilgili var.Bende olmazsa o konuyu başlatayım :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Beklerim sparta :) ben şimdilik rafa kaldırdım comet almayı.Benim kara inci ile devam edicez yola :) 1 yıl önce sıfır almıştım.Taş gibi gürül gürül gidiyor motor :) tabi sahibide temiz bakıyor :) Dikkat ettim keeway speed 150 ile ilgili bir bir bilgi paylaşım konusu yok.Sadece test ile ilgili var.Bende olmazsa o konuyu başlatayım :)

Bang insallah sende gönlünde yatan aslan'a sahip olursun. Allah herkezin gönlüne göre Versin.

Tekeriniz herdaim DÜZ bassın.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
SMOKEHEAD :)
Videoda tam net degıl ses sistemi varsa pc'nde daha net ses duyabilirsin :)

Dusunuyorsan taktır ben zaten motoru sırf sesi icin aldım :)
Mahallede herkez hasta ;)

Zaten ses olayı çok mühim :) kalın ama rahatsız etmeyen bir ses olucak,zırıltı şeklinde ki egzozlardan tiksiniyorum :) bende benim motora uygun bir egzoz bulursam alıcam.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Gördüğün şey yağ radyatörü su değil. Su koyamazsın :)


Ciddimisin reis :) allah razı olsun senden bende su zannediyorum.

Simdi bu motorum Arabalar gibi su yerıne yag'ımı radyatorde gezidirerek sogutuyor :))

Vay canına!

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:03 ----------

Zaten ses olayı çok mühim :) kalın ama rahatsız etmeyen bir ses olucak,zırıltı şeklinde ki egzozlardan tiksiniyorum :) bende benim motora uygun bir egzoz bulursam alıcam.

Acaip tok Sesi war motorumun maşşallahı Var patara çatara pat küt :queen: :) arada patlatıyorda Gaz werip bırakınca :))

inşallah sende gönlünde yatan Kükremeye sahıp olursun paşam.:thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:14 ----------


http://www.youtube.com/watch?v=O7b63GDXWJc

Sizce ?
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
hafta sonu hatay adana mersin gezisi yaptım yaklaşık 1800 km yol yaptım giderken yetişmem gerektiği için bastım ortalama 140 ile gittim ve km'ye 228 kuruş yaktı çılgın bir rakam. ama yolun büyük bir kısmını otobanda 160 gibi gittim. ancak dönüşte 90 km hızı kesinlikle geçmedim ve 123 kuruş yaktı makinam arada uçurum var resmen. makinam 2010 model enjeksiyonlu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst