slm arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum 80-90 km hızlarla yolculuklarda 100 km ne kadar yakıyor söylerseniz sevinirim ilerde almayı düşünüyorum da
Motoru bir bilene göstermeden almak zaten risk.Fiyatıda piyasaya oranla gayet güzelmiş.Bu arada kaskın bildiğim kadarı ile en iyi markalardan biri,camını bulursun inşallahzamanla alışırsın motora,ilk zamanlar fazla riskli manevralar yapma.Ben o ilk zamanlarda 3 kez kaza atlattım
sonradan motora iyice hakim oluyorsun ve radarlarıda açık tutarsan kaza riskini epey düşürmüş oluyorsun.Bir süre sonra vücudunun parçası gibi olur iyi anlaşırsınız
![]()
Buda benim comet:queen:
![]()
Beklerim spartaben şimdilik rafa kaldırdım comet almayı.Benim kara inci ile devam edicez yola
1 yıl önce sıfır almıştım.Taş gibi gürül gürül gidiyor motor
tabi sahibide temiz bakıyor
Dikkat ettim keeway speed 150 ile ilgili bir bir bilgi paylaşım konusu yok.Sadece test ile ilgili var.Bende olmazsa o konuyu başlatayım
![]()
http://p1.bikepics.com/2011/07/30/bikepics-2248354-800.jpg
ARKADAŞLAR MERHABALAR.
BU FARLAR MOTORA ACAYİİP YAKIŞMIŞ KİMDİR ACABA BU MOTORUN SAHİBİ, KENDİSİ NEREDEN VE KAÇ PARAYA ALMIŞTIR SÖYLEYEBİLİRMİ??
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
Bang insallah sende gönlünde yatan aslan'a sahip olursun. Allah herkezin gönlüne göre Versin.
Tekeriniz herdaim DÜZ bassın.
Saol dostum giydirdim giysilerini tekrar şimdi yine gt250r oldu :cherry:Maşşallah reis allah nazarlardan saklasın. Harika duruyor!
Markası ne o egzoz'un? :queen: sesi kulağa çok hoş geliyor![]()
Saol dostum giydirdim giysilerini tekrar şimdi yine gt250r oldu :cherry:
Karbüratörlü mü?(2007 ve öncesi) enjeksiyonlu mu?(2008 ve sonrası)slm arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum 80-90 km hızlarla yolculuklarda 100 km ne kadar yakıyor söylerseniz sevinirim ilerde almayı düşünüyorum da
İlginc bi soru olucak sanırım ama
Bu Hyosung GT250'nin radyatör suyu nerden koyuluyor ?
Bana orjinal eksoz bile çok geliyor. Mümkünse sesini kısıcam
SMOKEHEAD
Videoda tam net degıl ses sistemi varsa pc'nde daha net ses duyabilirsin![]()
Dusunuyorsan taktır ben zaten motoru sırf sesi icin aldım![]()
Mahallede herkez hasta![]()
Gördüğün şey yağ radyatörü su değil. Su koyamazsın![]()
Zaten ses olayı çok mühimkalın ama rahatsız etmeyen bir ses olucak,zırıltı şeklinde ki egzozlardan tiksiniyorum
bende benim motora uygun bir egzoz bulursam alıcam.