Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
hyosung Katilözör sıfırı kaç para bilen varmı aradım ama bulamadım bi yardımcı olun arkadaslar.

zır zır edıyor uyuz oluyorum
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...temiz-2008-model-garaj-motoru-54500761/detay/

beyler bu comet için ne diyorsunuz? şu motor istanbul'da değilde,bodrum'da olsada gidip görsem :) gitmesi ayrı dert,eli boş dönmesi ayrı dert,eli dolu dönmesi bile ayrı dert : ))) hiç iletişime geçen oldu mu bu motor için aramızda?
okm de olduğunu sanmıyorum diyorum vede yakından görülmesi lazım resimler eski olabilir belki kırığı çıkığı olabilir sağlamsa fiyat güzel ama dediğim gibi km re şüpeli geldi :S
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
469
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm, bende ST KANUNİ
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-4-500-km-de-bakimli-orjinal-56111098/detay/

bu ilandaki motoru almak için anlaştım çok güzel temiz motor 5500 e bıraktı 5000 dedim 5250 son olur dedi 5000 üst limitim dedim aradılar sonra razı oldular iyide insanlardı satıcılar sonra anlaştık ama motoru başkasıda görmek istemiş 5500 veririm demiş beni aradılar sana söz verdik diye ama ona satmak istiyorlardı bende gönlünüz kalır hayır gelmez sonra dedim istediğinize satın ona satmaya karar verdiler kaçırmış oldum motoru :( şimdide benim gönlüm kaldı moralim bozuldu yaw
 

MFE

Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
20
Merhaba sevgili arkadaslar, foruma yeni katildim..
Ilk motorumu almak istiyorum, arastirdim falan bir sure, Gt250 icime sindi kisa zamanda para olayini halledip almak niyetindeyim yanliz soyle bir durum var..
Bildiginiz gibi 250R ve 250 naked olmak uzere 2 modeli mevcut..Baslangic icin racing pekde iyi olmayacagindan hem de grenajlarindan dolayi ben tercihimi naked'dan yana kullanmak istiyorum.Fakat kafamdaki motor simsiyah bir alet...Aynen su resimdeki 650lik modeli gibi
http://3.bp.blogspot.com/_ja0nvj5Ja.../6Lrnk1dtiKQ/s1600/Hyosung-GT650FI_2010_2.jpg
oysaki gordugum cogu gt250nin hem iskeleti,hem jantlari, hem de motoru(engine) kismi metal rengi,yani soyle
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/hyosung/hyosung_gt_250 04.htm
ben krom kaplama ve metal\demir rengini hic estetik bulmuyorum hatta nefret ediyorum !
Gt250 naked alip bu islemleri yaptirabilme imkanim var mi.Jant,iskelet vb. gibi aksamlarin boyanabilecegini biliyorum fakat asil sorum motor yani 'engine' ile ilgili..Bu konu hakkinda bana ne onerebilirsiniz?250 naked'in bahsettigim renk engineleri var da ben mi goremedim yoksa?

2. sorum ise,racing modelinin gostergesi ve on fari daha hos...Ustelik on fren cift diskli! Butun motor ve govde 1e1 ayni ise naked almak yerine racing alip grenajlarini sokturup bir naked'e cevirsem??? :) Ne dersiniz...

Hepinize simdiden cok tesekkurler...Kisa zamanda motora kavusup fotolari yuklemeyi 4 gozle bekliyorum :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Merhaba sevgili arkadaslar, foruma yeni katildim..
Ilk motorumu almak istiyorum, arastirdim falan bir sure, Gt250 icime sindi kisa zamanda para olayini halledip almak niyetindeyim yanliz soyle bir durum var..
Bildiginiz gibi 250R ve 250 naked olmak uzere 2 modeli mevcut..Baslangic icin racing pekde iyi olmayacagindan hem de grenajlarindan dolayi ben tercihimi naked'dan yana kullanmak istiyorum.Fakat kafamdaki motor simsiyah bir alet...Aynen su resimdeki 650lik modeli gibi
http://3.bp.blogspot.com/_ja0nvj5Ja.../6Lrnk1dtiKQ/s1600/Hyosung-GT650FI_2010_2.jpg
oysaki gordugum cogu gt250nin hem iskeleti,hem jantlari, hem de motoru(engine) kismi metal rengi,yani soyle
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/hyosung/hyosung_gt_250 04.htm
ben krom kaplama ve metal\demir rengini hic estetik bulmuyorum hatta nefret ediyorum !
Gt250 naked alip bu islemleri yaptirabilme imkanim var mi.Jant,iskelet vb. gibi aksamlarin boyanabilecegini biliyorum fakat asil sorum motor yani 'engine' ile ilgili..Bu konu hakkinda bana ne onerebilirsiniz?250 naked'in bahsettigim renk engineleri var da ben mi goremedim yoksa?

2. sorum ise,racing modelinin gostergesi ve on fari daha hos...Ustelik on fren cift diskli! Butun motor ve govde 1e1 ayni ise naked almak yerine racing alip grenajlarini sokturup bir naked'e cevirsem??? :) Ne dersiniz...

Hepinize simdiden cok tesekkurler...Kisa zamanda motora kavusup fotolari yuklemeyi 4 gozle bekliyorum :)


Öncelikle hoş geldin,

anlatımına göre ve resimde ki model naked 2006 model filan 2008 model düşünürsen 2006 modellere göre daha iyi duruyor şase rengi ve gösterge paneli açısından motor bloğu yine resimde ki gibi , ayrıca şunuda belirtmek isterim ilk motorun olucaksa R modelini almamanını öneririm, şu sıralar R modeli alıpta kaza yapan arkadaşlar yavaş yavaş boy göstermeye başladı. aralarında kendi arkadaşım da dahil , onun da ilk motoru ve bir kaç kere ufak kazası oldu . Naked alırsan masrafın olmaz yok R alıp Naked'a çeviririm diyorsan da az bir masraf yaparsın.. yine de sana kalmış ..
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
merhaba arkadaşlar bundan 2 hafta filan önce çeşmede bi gt 250 gördüm mt çıkartması vardı motorda ama slm veremedim plakası 35 at gerisini hatırlamıyorum buradamı acaba arkadaş slm vermedim k.bakmasın :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52

merhaba IRayar nicki altında sana mesaj atan bendim :) hani şu bodrum'lu :) izmir'de bile olsan gelicektim arkadaş ama çok uzaktasın yahu :pale: Gerçi enişte sayesinde taşıma işini bedavaya getirdim.İş ordan bir arkadaşa satışı aldırmaya kaldı.İstanbul'da birkaç arkadaşım var güvenebileceğim.Fakat,şuan karar vermeye çalışıyorum.Tabi ben karar verene kadar senin motoru alırlar.Bende üstüne bir bardak soğuk su içerim :) Resmen acı çekiyorum burda :salut:
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
3
Merhabalar... 1 yılı aşkın zamandır motorsiklet alsammı almasam mı derken almaya karar verdim ve tek alternatifim gt 250 comet... ee tabi olmuşken modeli iyice olsun temizi olsun derken araya S&T girdi olurmu olmazmı derken hyo da olmayan mavi renk girdi :)) bi mavi S&T buldum kırklareli / Lüleburgaz da ama tanıdıkları araya sokunca abi tek sorunu 3000 - 5000 devirarasında tekleme yapıyo bi usta enjektörler temizlenecek dedi temizlettik aynı bi diğeri ist servise gidicek yazılım yüklenecek cdi sine dedi başka bi sorunu yok motorumun dedi :D bizde kaldık oolece böyle bişi duyan arkadaşım varmıdır, yada 250 tl ye yeni beyinmi takılacaktır bi sormak istedim bilen, binen arkadaşlara.. Bide 3 yerde 225-250 TL arası iken cdi bi yerde 400 TL hangisi doğru fiyattır alan bilen var ve bilgi verirse memnun olurum.. bayram sonrası S&T olmasa bile bi tane comet le aranızda olucam.. Saygılar..
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
bikepics-2260548-800.jpg


Comet candır..
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
arkadaşlar bende keeway süperlight 150 var.7000 km de.gt 250 si ile takas etmek isteyen olursa görüşelim.özelden msj atabilirsiniz.:rendeer:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Slm, bende ST KANUNİ
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-4-500-km-de-bakimli-orjinal-56111098/detay/

bu ilandaki motoru almak için anlaştım çok güzel temiz motor 5500 e bıraktı 5000 dedim 5250 son olur dedi 5000 üst limitim dedim aradılar sonra razı oldular iyide insanlardı satıcılar sonra anlaştık ama motoru başkasıda görmek istemiş 5500 veririm demiş beni aradılar sana söz verdik diye ama ona satmak istiyorlardı bende gönlünüz kalır hayır gelmez sonra dedim istediğinize satın ona satmaya karar verdiler kaçırmış oldum motoru :( şimdide benim gönlüm kaldı moralim bozuldu yaw

Ya hiç deme...!!! Bende o motoru gördüm, pazartesiye ararım dedim, kredi flan araştırdım... Bir baktım ki satılmış! Arkadaş nasıl canım sıkıldı... Çünkü Ankarada başka motor da yok... Senin daha daiçine oturmuştur kesin :) Bir de bişey daha söyliyim, sen nasıl bir pazarlık yaptın da 5000 TL ye anlaştı yav... Demek epey bir fazladan sallıyorlar fiyatları !!!



Sizin farlar R modelin farları mı? Bence orjinalinden daha güzel duruyorlar...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bu resimdeki r modeli farı değil büyük ihtimalle başka bi motorunkisi uydurulmuş ama çok hoş olmuş
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@Felon
Evet, senin grenajları söktüğün haline benziyor gibi ama karanlıktan emin olamadım... Böyle çok hoş olmuş bence, arkadaş yazsa da öğrensek :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Beyler önde gördüğünüz far mondial 150 mc modeline ait komple farı olduğu gibi takabiliyorsunuz. tabi şöyle bir sorun var mondial'in farla gönderdiği ampul ile bizim yuvarlak taslardan çıkar far farklıi onu da bir törbü demiri ile mondialin ampul aparatını genişletip orjinal de kullanılan ampulu takabiliyorsunuz..yan granajları gelsin diye bekliyorum gelince siperliği ile birlikte takacağım ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst