Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Vaavvv MC farı harika oturmuş. Ben de yapacağım, kaça mal oldu?

Sadece farı takacaksan 85 TL yok siperlik ve granajı da taktırcam dersen sanırım bir 130 TL tutar , ayrıca siperliği takabilmen için granajlarında takılı olması lazım granajları da takabilmen için orjinal farı tutan sacları çıkartıp demircide hem granaj hem de farı yerleştirecek bir sac yaptırmanız lazım....
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
52
önümüzdeki hafta sonu dalaman gidiyorum, geçerken bırakıyım mı :)

Duymak istediğim en güzel şeyi söyledin ama bu satırları okuduğum aynı gün içinde hesapta olmayan bir sorun çıktı.Motoru değiştirme hayalleri başka bahara kaldı.Birkaç gün içinde de motorda satıldı.Bu kanıya ilanı kaldırmandan vardım.Kısmet değilmiş,alana hayırlı uğurlu olsun :) Ben sana söylemiştim zaten o ilan orda fazla durmaz diye :) bu arada motoru alma aşamasında motordan anladığını düşündüğüm tüm arkadaş ve birkaç usta hyo alma sakın dediler.Problemli motordur dediler.Ancak,bana göre problem motorda değil kullanandadır.Bakmazsan,hor kullanırsan hiçbir motor dayanmaz.Ben ne japonlar gördüm tamirci köşelerinde çaresizce sürürnen :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sadece farı takacaksan 85 TL yok siperlik ve granajı da taktırcam dersen sanırım bir 130 TL tutar , ayrıca siperliği takabilmen için granajlarında takılı olması lazım granajları da takabilmen için orjinal farı tutan sacları çıkartıp demircide hem granaj hem de farı yerleştirecek bir sac yaptırmanız lazım....

Bahsettiğin işlemleri tamamladıktan sonra resim koyabilir misin?? Çok merak ettim grenaj+siper li nasıl olcak...

...Ancak,bana göre problem motorda değil kullanandadır.Bakmazsan,hor kullanırsan hiçbir motor dayanmaz.Ben ne japonlar gördüm tamirci köşelerinde çaresizce sürürnen :)

Yaz bunu kenara.. :)
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
49
Arkadaşlar Gt 250 almayı düşünüyorum,

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...atlik-st-kanuni-250cm3-30-bg-54914586/detay/?

K.Maraş'ta Kanuni St motorun sahibi ile görüştüm, bir sorunu yok dedi ufak tefek masrafları var dedi, ama içime sinmedi.

Bir kere virajda yatırmış, depoda ezik var, ikincisi benim için en önemli olan km göstergesinin randımanlı çalışmadığını söyledi.

Daha sonra fotolarda şunu farkettim, km göstergesi orjinal st kanuni çıkışlı değil, sonradan değiştirilmiş olamalı.

Fikirlerinizi almak istiyorum.

3750 - 4000 tl bütçem var, ne tavsiye edersiniz.

Bu paraya alınabilecek,

25.000 - 30.000 kmdeki Hyosung lar uygun olur mu, Sorun çıkarır mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bu comet fiyatlarına ne olmuş böyle arkadaş 2006 2008 model hem de 30000 km de bir motor bile 4 bin 5 bin,ben zamanında 3500'e satmaya çalışmıştım da uyanıklar ona rağmen fiyat öldürmeye çalışıyorlardı..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar Gt 250 almayı düşünüyorum,

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...atlik-st-kanuni-250cm3-30-bg-54914586/detay/?

K.Maraş'ta Kanuni St motorun sahibi ile görüştüm, bir sorunu yok dedi ufak tefek masrafları var dedi, ama içime sinmedi.

Bir kere virajda yatırmış, depoda ezik var, ikincisi benim için en önemli olan km göstergesinin randımanlı çalışmadığını söyledi.

Daha sonra fotolarda şunu farkettim, km göstergesi orjinal st kanuni çıkışlı değil, sonradan değiştirilmiş olamalı.

Fikirlerinizi almak istiyorum.

3750 - 4000 tl bütçem var, ne tavsiye edersiniz.

Bu paraya alınabilecek,

25.000 - 30.000 kmdeki Hyosung lar uygun olur mu, Sorun çıkarır mı?

Gerizekalılık var insanlarımızda bence, hem virajda yatmış hemde ilanda "kazasız..." diyor. Gelde sinirlenme. Mal gibi kafalarına ne eserlerse onu yazıyorlar...

Valla ilan hakkındaki tek yorumum bu neyazık ki..
 

MFE

Katılım
17 Ağu 2011
Mesajlar
20
Öncelikle hoş geldin,

anlatımına göre ve resimde ki model naked 2006 model filan 2008 model düşünürsen 2006 modellere göre daha iyi duruyor şase rengi ve gösterge paneli açısından motor bloğu yine resimde ki gibi , ayrıca şunuda belirtmek isterim ilk motorun olucaksa R modelini almamanını öneririm, şu sıralar R modeli alıpta kaza yapan arkadaşlar yavaş yavaş boy göstermeye başladı. aralarında kendi arkadaşım da dahil , onun da ilk motoru ve bir kaç kere ufak kazası oldu . Naked alırsan masrafın olmaz yok R alıp Naked'a çeviririm diyorsan da az bir masraf yaparsın.. yine de sana kalmış ..

Chronix, tesekkurler sagol :)
Biraz daha baktim da aslinda istedigim gibi bir modeli mevcutmus, ama bu bahsettigim model sadece 2010da varmis,GT-250 Comet-"FI" olarak geciyomus tam adi,racing midelinin de FI versiyonu var
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hyosung/hyosung_gt_250 FI 10.htm

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

bikepics-2260548-800.jpg


Bu fotodaki alet cok guzelmis bence, cidden motor daha agresif durmus bu farla, zevk renk meselesi iste..Ama Hyosung tasarimcilari da benimle ayni zevke sahip olsa gerek ki 2012 Yeni GT 250'ler de tam da bahsettigim gibi degisiklikler yapmislar...Full Siyah + koseli far !!! :D

Iste 2012 GT250'nin test suruslerinden sizdirilan fotolar
2012-GT250R.jpg

2012-Hyosung-Comet.jpg

2012-GT250R-2.jpg

Daha fazla fotoyu burada bulabilirsiniz...
http://bharathautos.com/spied-2012-hyosung-gt250-naked-version-is-this-india-bound.html
Yeni model cikinca 2. el fiyatlarinin da biraz dusecektir...
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
Selam arkadaslar Acil cewap beklıyorum
şimdi bizim lastikler

110/70-17
150/70-17

En fazla kaca kac takmalıyım

120/70-17 mi

120/60-17 mi

Arkaya


170/60-17
180/55-17 olurmu onuda bilmıyorum

Sizce hangı ebat takmalıyım ?


Acilllllll


GunceLLLLLLL
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Selam arkadaslar Acil cewap beklıyorum
şimdi bizim lastikler

110/70-17
150/70-17

En fazla kaca kac takmalıyım

120/70-17 mi

120/60-17 mi

Arkaya


170/60-17
180/55-17 olurmu onuda bilmıyorum

Sizce hangı ebat takmalıyım ?


Acilllllll


GunceLLLLLLL

hacı ne yaptın sen :) arkaya en fazla 160/70/17 ön de 120/70/17 ebatlarında lastik takman bence yeterli..lastiklerin ebatlarını küçültürsen hem hız da hem de yapacağın km de düşüş yaşarsın , arka lastiği sen istersen 180 lik tak ama jantın ebatı yine o lastiği toplayıp 160 lıkmış gibi gösterecektir..
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
469
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@syanur

usta o senin baktığın kırmızı sincandaki motor vardıya gözümün önünde düştü adam kartala çarptı yandan polis felan geldi epey canı yanmıştı ama kalktı ayağa genel durumu iyiydi kartalın yandan kapısını marşpiyelini göçertmişti şok oldum
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
7
way arkadaş ne motormuş nerde oldu birader çarşıda falan mı çocuk bi satamadı sonunda kazayı da yapmış demek büyük geçmiş ola
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
hacı ne yaptın sen :) arkaya en fazla 160/70/17 ön de 120/70/17 ebatlarında lastik takman bence yeterli..lastiklerin ebatlarını küçültürsen hem hız da hem de yapacağın km de düşüş yaşarsın , arka lastiği sen istersen 180 lik tak ama jantın ebatı yine o lastiği toplayıp 160 lıkmış gibi gösterecektir..

saol tsk ederim Biraz gec Tşk ettim kusura bakma :)
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
1
merhaba arkadaslar bende bi gt 250 almaya karar verdim. istanbulda nereden almak en uygun olur. yanı bayiler nerede var arastırdım ama pek bilen yok yardımcı olursanınz sevınırım. teşekkrler
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Arkadaşlar merhabalar,
Forumdan bazı arkadaşların haberi olduğu üzere iş nedeniyle İstanbul'dan Ankara'ya taşınmam gerekti ve artık Ankara'dayım. Aramızda Ankara'da yaşayan arkadaşlar vardır tahminimce. Acaba kendileri cometlerini kime ve hangi servise götürüyorlar? İstanbul'dayken Osbourne'un tavsiyesiyle Özkan ustaya gidiyordum ve gayet de memnundum. Ancak Ankara için herhangi bir bilgim yok, yardımcı olursanız sevinirim..
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
160/60 – 17 bu lstiğin hava basıncı nedir bulamadım bir türlü bilen varsa acil lazım
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
160/60 – 17 bu lstiğin hava basıncı nedir bulamadım bir türlü bilen varsa acil lazım

http://www.stkanuni.com.tr/modeller/gt250/gt250.pdf

---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:49 ----------


Eylul2009-Trafik-Cikisli-Hyosung-GT250Comet__44372387_0.jpg


4.500TL acil satılık
16.09.2009 TRAFİK ÇIKIŞLI (2007 MODEL)
18.500 KM DE
MUAYENE GEÇERLİLİK SÜRESİ 09.07.2012
BAKIMLARI YETKİLİ SERVİSTE YAPILDI (yedek hava filitresi yağ filitresi motorun yanında verilecek)
MOTOR RESİMDE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİDİR
MOTORUMDAN MEMNUNUM. HARİKULEDE GÜZEL MOTOR. BAŞLANGIÇ, ŞEHİR İÇİ İÇİN, UFAK-ORTA ÇAPLI GEZİLER İÇİN İDEAL
ARABA ALACAĞIM İÇİN SATIYORUM
MOTOR TERTEMİZDİR
KAPALI GARAJ MOTORUDUR!
ALANA ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN
tlf:0505 898 32 54

gittigidiyor

sahibinden

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst