- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
Evet o toto senin toto kanka :queen:ali yıllardır kullanan arkadaşların totosunda gidiyorum diye benden bahsediyorsun sanırım :queen:
ama yok yok ali yinede güzel kullanıyor ilk vitesli tecrübesi olan birinden çok farklı...