- Katılım
- 12 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,194
Görkem : Direk nazar duasını koydum motora zatenbundan sonrada dua etmekten başka çaremiz yok
![]()
bu arada solda yazan motosikleti kısmını artık bi değiştir istersen
Görkem : Direk nazar duasını koydum motora zatenbundan sonrada dua etmekten başka çaremiz yok
![]()
Okullar kapanır kapanmaz dominosta işe girdim .Çok çalıştım çok tırmaladım sonunda Allah bana en güzelini nasip etti.
Allah herkesin gönlüne göre versin.
Amiiinnnvalla cıncık gbi motor çok iyii bu.Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.ha bide maşallah
)
3bin küsür km arka frensiz kullandım motoru shinko lastiklerlede birleşince ölüm tehlikesi artıyor:cherry:ufak ufak yardırmaya başladıysan bağımlılık yapar hakkında hayırlısı...sende bizim apaçi felon gibi asfaltları öpmezsin inşallah...adam girdiği 10 virajın ikisinde yerde...![]()
Fakat yıllardır kullanan arkadaşların totosunda gidebiliyorum![]()