Hyosung Aldımmm :)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Allah sanada nasip etsin :) Çalışınca oluyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun arkadaşım allah kaza bela vermesin inş çok güzel motor maşallah.

alın teri oldumu kıymeti bi başka oluyor bende krediyle aldım benim motoru hala ödüyorum kredisini en ufak bi yerinden ses gelse kafama takılır götürürüm servisine:)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
maşallah tertemiz bir motor.

lastiklerde yeni sanırım. :)

kazasız belasız güle güle kullan. :rendeer:

ihmal etmeyip alarmlı disk kilidi al, yada sağlam bir halat kilit. :cat:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
hayırlı uğurlu olsun kardeşim tekerin düz bassın :rendeer: kac model ve kaca aldın ? benimde gözümde bir hyo var ama bakalım artık
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Alın teri bambaşka bişey ya :)
Motor 2008 model ilk sahibinden aldım.7 bin km binmiş daha sonra 600 RR almış.2 yıl yatmış motor.Zinciri filan paslanmış o derece.5.750 gibi aldım. Satış filan 6 gibi geldi.Tamamen orjinal lastiklerine kadar :) Üzerindeki ipler duruyo daha lastikler.Maşallah diyin nolur.Çok tırsıyorum nazardan gözden.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Geçen bizim Garaj'a gelmiştin, son fotoğrafı görünce hatırladım. :) Hadi bakalım hayırlı olsun, kazasız belasız mutlu mesut binersin inşallah.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Gelirken E-5 te ufaktan bir baktım öyle işte :p Tam alışmadan sakat bir motor.1. ve 2. vitesleri tehlike.
Sticker yaptırıcam zaten.Ben çalışırken tatil yapan arkadaşlarım şimdi bana zengin diyo.Ele inat Baba parası değil Alın teri :)

ufak ufak yardırmaya başladıysan bağımlılık yapar hakkında hayırlısı...sende bizim apaçi felon gibi asfaltları öpmezsin inşallah...adam girdiği 10 virajın ikisinde yerde...:p
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Alın teri bambaşka bişey ya :)
Motor 2008 model ilk sahibinden aldım.7 bin km binmiş daha sonra 600 RR almış.2 yıl yatmış motor.Zinciri filan paslanmış o derece.5.750 gibi aldım. Satış filan 6 gibi geldi.Tamamen orjinal lastiklerine kadar :) Üzerindeki ipler duruyo daha lastikler.Maşallah diyin nolur.Çok tırsıyorum nazardan gözden.

Çocuk Sevindir...
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Motorun güzel hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah.
ama en güzelide ne biliyomusun ALIN TERİ :cat:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
güle güle kullan maşallah çok güzel allah daha iyilerini nasip etsin :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Birbirinize çok yakışmışsınız, hayırlı olsun. Teçhizat seçimi de harika.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Mete abi. 600 F le 1.500 km deneyimim var.Tabiki oldum demiyorum ama Allaha şükür şaka olmadıgını çoktan benimsedim.Allah göstermesin öyle bişey.
Çok teşekkür ederim arkadaşlar :)
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
ufak ufak yardırmaya başladıysan bağımlılık yapar hakkında hayırlısı...sende bizim apaçi felon gibi asfaltları öpmezsin inşallah...adam girdiği 10 virajın ikisinde yerde...:p
Felonun değil abi hyonun sorunu o . Ben virajsız yollardan gidiyorum hep yatmadım daha:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi. 600 F le 1.500 km deneyimim var.Tabiki oldum demiyorum ama Allaha şükür şaka olmadıgını çoktan benimsedim.Allah göstermesin öyle bişey.
Çok teşekkür ederim arkadaşlar :)

tamam o zaman yav sıkıntı yok...ben seni runnerla hatırlıyorumda hep...genelde tekerde...:p iki teker üzerinde gören azdır...:queen:

Felonun değil abi hyonun sorunu o . Ben virajsız yollardan gidiyorum hep yatmadım daha:p

felonu cbr 600 de düşünemiyorum...bariyerlerle dost bir arkadaş...:p
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
kardeşim koyma şu fotoalrı aman nazara gelicek maşallahı var piyasa arasan tarasan böylesini zor bulursun yani... milleti temiz motor arayanları çatlatıcaksın vallahi :D

bu arada felon a büyük haksızlık ediosunuz ali okadar abarttığınız gibide kullanmıyor herkezin düşüp kalkmaları illaki var ama yeterki ali gibi hafif olsun..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Görkem : Direk nazar duasını koydum motora zaten :) bundan sonrada dua etmekten başka çaremiz yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst