Hyosung Aldımmm :)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Okullar kapanır kapanmaz dominosta işe girdim .Çok çalıştım çok tırmaladım sonunda Allah bana en güzelini nasip etti.
Allah herkesin gönlüne göre versin.
33a4ggk.jpg

2dbjhvs.jpg

63zyiu.jpg

25a46eo.jpg

9jhh82.jpg

ejvk7c.jpg

Maşallahlarınız eksik etmeyin :)
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
hayırlı olsun güle güle kullan..tekerin düz bassın..bol bilği bol yedek parça ..güzel seçim..
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Maşşallah, nazarlık tak birşeyler yap :)

Hayırlı olsun ::fool::

Tekerin düz bassın hayırlı yolculuklara :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayirli olsun, kazasiz belasiz kullan :) Alin teri ile aldigin icin cok kiymetli olur, ona gore de kullanirsin umarim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Çok teşekkür ederim :)
Motor redline a girip titreyince içim acıyo.
 
Katılım
27 Kas 2010
Mesajlar
218
hayırlı ugurlu olsun allah nazardan korusun allah kaza beladan korusun allah banada böyle temiz bir motosiklet nasip etsin :D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
İnş en güzelinden isteyenlere nasip etsin inş.
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
863
Maşallah. Çok düzgün gerçekten. Allah iyi günlerde binmeyi nasip etsin. Umarım herşey gönlünüzce olur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Allah isteyen herkese nasip etsin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Metehan abi.Cbf in parası + aldıgım aylıgın hepsi. + abimden borç aldım.Şimdi o borcu kapatmaya çalışıyorum :)Teşekkür ederim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Bakıcaz artık bi çaresine :p
Abi bide dedin ya 1.500 lira maaş heralde diye.Her götürdüğün pizza başına 30 krş para alıyorsun.7 tane eleman wardı ben 690 tane götürmüşüm.oda ilk ayda adresleri filan çözme derdi varken.Çok pis kastırdım bi aralar :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
harbiden yardırmışın...yani bu makina alın teri...aman dikkat et sağa sola yatırma grenajları deli paraymış...hatta 60 ı geçme bir süre diyeceğim ama sahilde Bostancı otel düzlüğünde sende bi 160 vurursun...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
Gelirken E-5 te ufaktan bir baktım öyle işte :p Tam alışmadan sakat bir motor.1. ve 2. vitesleri tehlike.
Sticker yaptırıcam zaten.Ben çalışırken tatil yapan arkadaşlarım şimdi bana zengin diyo.Ele inat Baba parası değil Alın teri :)
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Hayırlı Olsun Allah Kaza ßela Vermesin...

Bende Cbr125'imi Pizzacıda Paket Dağıtarak Almıştım Maaşı yemeyip içmeyip cbr125 aldım biraz kasıo ama değio...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst