Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Okullar kapanır kapanmaz dominosta işe girdim .Çok çalıştım çok tırmaladım sonunda Allah bana en güzelini nasip etti.
Allah herkesin gönlüne göre versin.
Bakıcaz artık bi çaresine
Abi bide dedin ya 1.500 lira maaş heralde diye.Her götürdüğün pizza başına 30 krş para alıyorsun.7 tane eleman wardı ben 690 tane götürmüşüm.oda ilk ayda adresleri filan çözme derdi varken.Çok pis kastırdım bi aralar
harbiden yardırmışın...yani bu makina alın teri...aman dikkat et sağa sola yatırma grenajları deli paraymış...hatta 60 ı geçme bir süre diyeceğim ama sahilde Bostancı otel düzlüğünde sende bi 160 vurursun...
Gelirken E-5 te ufaktan bir baktım öyle işte Tam alışmadan sakat bir motor.1. ve 2. vitesleri tehlike.
Sticker yaptırıcam zaten.Ben çalışırken tatil yapan arkadaşlarım şimdi bana zengin diyo.Ele inat Baba parası değil Alın teri