http://www.samanyoluhaber.com/index.php?khide=1&ghide=1&sec=13&hid=45089
habere dikkat... :queen: :queen: :queen:
Kanka mahkeme ne oldu?....Sonuç ne....?....:queen: :queen: :queen:
meteyi sucuk yapacaklar. :queen:
zuahuahuah kutsal uclu yine toplanmis mete'yi yenmeye ugrasiyolar :queen:
zuahuahuah kutsal uclu yine toplanmis mete'yi yenmeye ugrasiyolar :queen:
zuahuahuah kutsal uclu yine toplanmis mete'yi yenmeye ugrasiyolar :queen:
yenmek mi? puahhh![]()
bizden günlük şaplağını yemeden rahatlamaz o. :cherry:
bağımlılık yapmış. ille bana, alp'e ve babaday'a bulaşıp, istihkakını alacak.
almazsa da, biz veririz zorla...:queen:
sizde zongo bongı mondı kınroad olduğu sürece ben sizi kırbaclarım agalar...kötülüğünüzü istemem...hatta hatırla bak Zonghsen aldığında ne tepki vermiştim...hepsi iyiliğiniz için...:bounce:
heheh...yani verseydin hayır demezdik...Alpin mezede sulandım ama yemedi nameleri...![]()
http://www.samanyoluhaber.com/index.php?khide=1&ghide=1&sec=13&hid=45089
habere dikkat... :queen: :queen: :queen:
bbaday abi,o Kinroad'u cok aradinmi ? :bounce:
Al işte buda metenin gönüllü yardımcısı sitede değilken işlerine bakıyor adam çırak yetişitiriyor korkulur valla mete'den