Hüzünlü Bir Anırma Hikayesi...Delikanlı Eşşek Site Önünde Anırır...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Vallahi bu başlıklar yılın başlığı olur,hatta hacivatla karagöz gibi,kavukluyla pişekar gibi sahnelerin yıldızı olur ve tarihe geçer.:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hoca
Gözlerimden yüzünü cıkarda al
Ask yalansa her mevsim sonbahar
Yasanacak daha bir ömür var
Yıkılacak kalın bir duvar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hoca
Gözlerimden yüzünü cıkarda al
Ask yalansa her mevsim sonbahar
Yasanacak daha bir ömür var
Yıkılacak kalın bir duvar

rampaların ustasıyım...gözlerinin hastasıyım...:cherry:
olm sende niyeti bozdun he...:p


biz geyikteyiz..sen kırık kalplerde...nedyon hayırsız...:rendeer:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Yalan olduk hoca sende biz.
bazı baslıklara geliyosun bizi sormuyosun hic?
Cagrı mesaj hak getiriyor zaten hic yani.
Üzücü bu

Mesajı Yazarken Björk - It's Oh so Quiet dinliyor idim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:pale: abi kayıpsın valla...sen yoksun...biz yalama olmuşuz artık sitede...heryerde varız...yani mesajlarını inceledim...nereye gelim abicim...
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Bilmiyorum hoca, MT de(şehir olarak) olmasamda takip ettiğim baslıklar var anladın sen :), orda gördüm bi mesajını ondan, trip yaparken onuda kullandım arada. Neyse konunu dagıtmiyim hoca. Biliyosun ara ara bi süre yazısmıyoruz ve o an hangi baslık denk gelirse orda buna benzer bi yazı yazıyorum ben sana :D

Sevdigimdendir bu git geller hoca yoksa biliyosun paso asi paso veryansınız. MSN yide kullanmıyosun ki hoca arada bişi yazsam titretsem müzik falan yollasam. Neyse abi
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ha kanka inceden takılıyon sen bana...bende bazen harbi sitem sanıyorum...ok doki...msnle aram iyi değil bilin kanka...uyuzum...ben değil msn uyuz...:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fürek cicim bunu kitletmeyi unutmuşun.....:p

Ama buna biraz daha yalvarman lazım....Öyle kolay silmezler....:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aaa bunu unutmuşum...neyse yarında Errrrhannn abime bunu ktletirim...Erhan abim hepinizi döverr...yaaa...:)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
gültekin kardeşim çay içecek sonradan randevu ver randevuuu hani şu motosikletin üstünde başörtüsü vardı ya hah işte ondanda giyiver
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
aaa bunu unutmuşum...neyse yarında Errrrhannn abime bunu ktletirim...Erhan abim hepinizi döverr...yaaa...:)

ads305zma6.jpg


Erhan'ın kilitleme sebebine dikkat edin. o da Fürek'i onaylamış :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bak, babaday dede bişey soruyor yukarıda.
cevap ver dedeme. tee nerelerden gelecek. :bounce:

Kaçtı gitti mesleğe yeni başladığı için bunlar normal yavaş yavaş bunuda atlatır birden yüklenmemek lazım tamamen kaçırmayalım tam bulmuşken piyasada bunun gibisi bi bülent aplası bide george michael kaldı fürek yavrum nerlerdesin seni çok özledik çok özlettirmeden kendini bir an önce gel ::winkwink ::winkwink ::winkwink ::winkwink ::winkwink ::winkwink ::winkwink ::winkwink ::winkwink ::winkwink
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gültekin kardeşim çay içecek sonradan randevu ver randevuuu hani şu motosikletin üstünde başörtüsü vardı ya hah işte ondanda giyiver

lan beni kılıktan kılığa soktunuz be...Kıldiken ve dedoş baday intikamım feci olacak...bileniyorum size...birde eküri alp...:p


neyse bu akşamlık sahneyi kapıyoruz...hadi bakalım kapıyoz tükkanı...dağılın bakem...:queen: :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst