- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #141
ne diyim şimdi ben ...alnımıza yapıştı Fürek...:cherry:
ne diyim şimdi ben ...alnımıza yapıştı Fürek...:cherry:
Fürek ne la? Kürek gibim oldu....
Yoksam Fatih kürek mi?....:queen: :queen: :queen:
Fürek ne la? Kürek gibim oldu....
Yoksam Fatih kürek mi?....:queen: :queen: :queen:
son yazıları görmedin galiba.
bu akşam pandayı şamar ettim resmen. :queen:
Hoca
Gözlerimden yüzünü cıkarda al
Ask yalansa her mevsim sonbahar
Yasanacak daha bir ömür var
Yıkılacak kalın bir duvar
aaa bunu unutmuşum...neyse yarında Errrrhannn abime bunu ktletirim...Erhan abim hepinizi döverr...yaaa...![]()
bak, babaday dede bişey soruyor yukarıda.
cevap ver dedeme. tee nerelerden gelecek. :bounce:
gültekin kardeşim çay içecek sonradan randevu ver randevuuu hani şu motosikletin üstünde başörtüsü vardı ya hah işte ondanda giyiver