Hüzünlü Bir Anırma Hikayesi...Delikanlı Eşşek Site Önünde Anırır...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
len madara ettiniz beni ...camiadaki ağırlığım 2 paralık oldu be...:salut: :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
zuahuahuah kutsal uclu yine toplanmis mete'yi yenmeye ugrasiyolar :queen:

bunlar MAHŞERİN 4 ATLISI.....

bbaday...namı değer "rent a cardan zzr 1100 alacak adam"..forumun KINROAD markalı motorun tek sahibi..forumda başka bu markadan yok...numune yani...:p

kıldiken...namıdeğer ÇİNÇON...bi elinde zonghsen bi elinde ise mondıal kt 125...


alper_tunga...15 yıllık motor tecrübesinde hayatında ilk defa adam gibi bir motoru oldu...seviniyo garip napsın...

çetenin son üyeside İhtiyar abi...yörüngeme girdi gibi...az kaldı...:queen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
zuahuahuah kutsal uclu yine toplanmis mete'yi yenmeye ugrasiyolar :queen:

yenmek mi? puahhh :)
bizden günlük şaplağını yemeden rahatlamaz o. :cherry:

bağımlılık yapmış. ille bana, alp'e ve babaday'a bulaşıp, istihkakını alacak.
almazsa da, biz veririz zorla...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yenmek mi? puahhh :)
bizden günlük şaplağını yemeden rahatlamaz o. :cherry:

bağımlılık yapmış. ille bana, alp'e ve babaday'a bulaşıp, istihkakını alacak.
almazsa da, biz veririz zorla...:queen:



sizde zongo bongı mondı kınroad olduğu sürece ben sizi kırbaclarım agalar...kötülüğünüzü istemem...hatta hatırla bak Zonghsen aldığında ne tepki vermiştim...hepsi iyiliğiniz için...:bounce:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
sizde zongo bongı mondı kınroad olduğu sürece ben sizi kırbaclarım agalar...kötülüğünüzü istemem...hatta hatırla bak Zonghsen aldığında ne tepki vermiştim...hepsi iyiliğiniz için...:bounce:

eee. ben zongimden memnunum.
napayım senin tepkini? :queen:

asıl kt'yi kötüleyip, yerin dibine soktuktan sonra, beleşe istediğini yaz da, delikanlı görsün alem. :p

sahte panda alemdar seni... :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
heheh...yani verseydin hayır demezdik...Alpin mezede sulandım ama yemedi nameleri...:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
heheh...yani verseydin hayır demezdik...Alpin mezede sulandım ama yemedi nameleri...:p

Buna motosiklet filan vermeyin heleki çin malı motosiklet hiç vermeyin adam arıza hemen başörtü takıp sürmeye çalışıyo motoru japon motosikleti görüncede hemen önüne kapanıp tuhaf tuhaf hareketler yapıyo

kaskla metroda gezen uzaylı nolcak:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
mete_han, bbaday+, alp_tunay+


yav bunlar çete valla...:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bbaday abi,o Kinroad'u cok aradinmi ? :bounce:

Fazla aramadım servisi komşumdu fiyatıda uygundu nasılsa çin alacaktım bari bunu alayım dedim iyikide almışım hiç pişman olmadım

Al işte buda metenin gönüllü yardımcısı sitede değilken işlerine bakıyor adam çırak yetişitiriyor korkulur valla mete'den
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Al işte buda metenin gönüllü yardımcısı sitede değilken işlerine bakıyor adam çırak yetişitiriyor korkulur valla mete'den

Her$ey vatan icin :queen: :queen: :queen: :queen: :cat:

abi,demisinki motorumdan memnunum,memnun olmayanda memnunum der,ki sen demek zorundasin cunku dusunsene memnun degilim dedigini,madara olursun siteye ve bi daha metehan abiden kurtulamazsin :)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst