Hüzünlü Bir Anırma Hikayesi...Delikanlı Eşşek Site Önünde Anırır...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bıyıklı'da Fransız malları alanlara saymış...Oda nasibini almış...Geçen benle dalga geçiyodu geçmiş olsun damdan çıkmışın diye...:mrgreen:


Eeee düşmez kalkmaz bir Allah abi...Allahın sopası yok derler...:queen:

Yakıştıramadım sana Mete benim Fransız malı alanlara küfür edeceğimi düşünüyor musun? Ben ''aramızda boykota evet deyip sonra gidip Fransız malı tüketen salatalıklar olamaz'' diye bir laf sarfettim. Ki o konuda kamusal alanda görev yapan bir insana sırf kendi görüşüne uymuyor diye daha ağır hakaretler eden vardır, şikayet etmişimdir ama insan faşoluğu abartırsa pek objektif olamaz. Benim lafım gerekli yere kelime eklenmesiyle çarpıtıldı, başka deyişle kılıf uyduruldu. Bu konu hk. tartışmayacağım eden bulur diyorum sadece, elbet bunun cezasını çekerler çamuru üstüme atanlar. ''Salatalık'' lafı yüzünden 1 ay ceza almaya razıydım ama bu çamuru kaldıramam açık açık söylüyorum kimin işiyse Allah bedelini ağır şekilde ödetsin. Artık muhatap dahi olmam. Faşoluğa amenna ama bana bu ağır geldi, mübarek gün bu lafları bana söylettiler. :farao:

Senin ceza aldığında bir hoşgeldin deyip moralini düzeltmeye çalışmıştım hani kodesten çıktın ihtiyaçların vardır hesabı. Tamam pikaçu bu role pek uygun değildi, kabul ediyorum. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
BIYIKLI kulanıcısının üyeliği 3 (üç) gün süre ile askıya alınmıştır... - 20-10-2006, 16:09 PM

--------------------------------------------------------------------------------

+ BIYIKLI kulanıcısının üyeliği 3 (üç) gün süre ile askıya alınmıştır...

Askıya Alma sebebi : Küfür içeren mesaj yazmıştır. İlgili mesajda küfür sansürlenmiştir.

İlgili Mesaj:

Alıntı:
Aslında güzel soru, keşke tavsiyeni dinleseler de bu samimiyetsiz ****seviyesiz mesaj**** kurtulsak. Boykota hayır diyenlerden bile tehlikeliler benim gözümde. Gerçi ben burada, aramızda söylemleriyle, Fransızlara şiddetle karşı çıkıp, boykotu destekleyip bile bile Fransız malı alacak ****seviyesiz mesaj**** var...göremiyorum.


Forum Kuralları:
61. Motosiklet.net forumlarinin en belirgin özelligi, kullanicilarin mesajlasmalarinda yakalanan belirgin düzeydir. Bu güzel çizgiyi korumak mutlaka kullanicinin görevidir. Bu nedenle, mesajlarinizda küfür ve benzer kaba ifadeler kullanmamaniz ve kisileri asagilayici ya da tahrik edici tavirlardan uzak durmaniz tavsiye olunur. Küfür içeren, asiri laubuali, baska bir kullaniciya saldiri amaçli ya da gelen olarak çirkin bulunan mesajlar yöneticiler tarafindan silinecektir. Küfürlü yazisan kullanici, tarzini degistirmemekte israrliysa, forum disi birakilacaktir.

Saygılar
MT Yönetimi

--------------------------------------------------------------------------------

Konu Skullhunter tarafından (Dün Saat 09:41 AM ) de değiştirilmiştir..



babiş inan bende bir anlam veremedim olaylara...Senin seviyeni her zaman koruduğunu (bazen coşsanda) bilirim...Ama sen olsan bu yıldızlı yerlere ne koyardın...Dedim ki herhalde ağır şeyler yazmış diye düşünüp.....Yani seviyesiz mesaj olabilir ama küfür diyor resmen...Salatalık bir küfür değildir...E bu nasıl bir iş...Küfür etsen gerçektende gümlerdin...

Bende bunun açılımını yapın dedim bu geldi...BBRR abi 3 gün verdi...Erhan abi açılımını yaptı...


Eğer küfür etmişsen Yasaklı Liseteme girebilirsin...Kara listeden çıkman uzun sürebilir ama bak...:queen: :wiinkk:


Kışkırtmak gibi olmasın ama bu işi bir netliğe kavuştur lütfen...Küfür etmedim diyorsan etmemişsindir...Bu kadar basit...



http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=23633
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Faşolukta netlik olmaz Meteciğim, salatalık derken biraz argosunu söylemiş olabilirim. Ama Fransız malları alanlara değil, yanar dönerlere dedim o lafı da ve aramızda yok böyleleri dedim, eğer argodaki salatalık kelimesi küfürse bu forumda buna benzer ceza alacak tonla adam var. Neyse ceza önemli değil yapılan çarpıtma benim için önemli, düzeltilir diye bekledim ama nafile, benim için köprüler yanmıştır. Şimdi atsalar forumdan gam yemem, en çok anlaştığım samimi arkadaşlarımla göreşemeyeceğime üzülürüm, o kadar.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
geçmiş olsun:rendeer: mete_han hocam:) bu arada forumda böyle yannış anlaşılmalar olabiliyor gereksiz yere tartışmayalım ve her mesajı ciddiye almayalım:cat: az sorun çıksın yahuu:wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Hocam ayıp oluyor.Bakın benim memleket Merzifon oranın eşşeği meşur:) Yani ileri geri konusmayın memleketlimle:):) Şunuda söyliyim merzifonu didik didik ara 5 den fazla eşşek bulamassın.:)
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
yawww hala adamın konusuna mesaj yazıyonuz adam anıracam dedi anırmadı alla alla yaw insan sözünde durur anırır bizde hemen plakçılar çarşısına gider kasetini çıkartırız ama yok gitti videonun birini kopyaladı buraya:farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Al bendende o kadar,faideli başlıkların işlenmesi lazım.:cherry:

kim bu vatan haini derken birde baktım İçimizdeki İrlandalı İhtiyar abi çıktı...olmadı...:cherry:

kıltekin...bbaday...alp tunay zaten pusuda...bezgin bekir mete handro ölsede mezarına toprak atsak derdindeler...:queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
kim bu vatan haini derken birde baktım İçimizdeki İrlandalı İhtiyar abi çıktı...olmadı...:cherry:

kıltekin...bbaday...alp tunay zaten pusuda...bezgin bekir mete handro ölsede mezarına toprak atsak derdindeler...:queen:

insan biraz utanır sıkılır bu konuya mesaj yazarken hani kardeşim anıracam dedin anırmadın torun dedik bağrımıza bastık sözünde durmadın nerde ses kaydı ben mete işte anırıyorum dinleyin şeklinde !
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya dedoş işte vekaleten anırıyo benim kuzen...:mrgreen:


http://www.youtube.com/watch?v=fW0J9G1Jz9A


ula sotede yatıyon valla...bi fırsat bulsanız bi kaşık suda boğarsınız...alpde er 5 almış...alma dedik kekoya...20.000 de...canımı sıktı...taam mutlu oldum ama uyuzda oldum...neyse hayırlısı olsun artık...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yıkılmaddıımmm ayaktayımmm...:mrgreen:


semerimleee başbaşayımmm...:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst