Cobra Streedrod Slashdown egzoz az önce kargo tarafından kapıma bırakıldı, hava kapalı, servisin iş durumu ne bilemiyorum ama sanırım az sonra harekete geçeceğim ve montaja gideceğim. @mutu teşekkür ederim.
Ne oluyor abi ya...
Topiği sarmış bir exhaust muhabbeti,
Volkancım hayırlı olsun,artık bırak mahalleyi Balıkesir'i inleteceksin
Ne oluyor abi ya...
Topiği sarmış bir exhaust muhabbeti,
Volkancım hayırlı olsun,artık bırak mahalleyi Balıkesir'i inleteceksin
siz yinede fazla gürletmemeye dikkat edin..Montaj tamamlandı, iyi iş çıkardık. iş bitti yola çıktım, yola çıkmadan önce kendim irkildim, gaz açında 10 arslan gücünde gürlüyor .
Montaj tamamlandı, iyi iş çıkardık. iş bitti yola çıktım, yola çıkmadan önce kendim irkildim, neyin üzerinde olduğumu anlayamadım, bu egzoz mükemmel senfoni üretiyor, rölanti vuruşları çok tatlı gaz açında 10 arslan gücünde gürlüyorÇok yakında video paylaşımında bulunurum.
hadi hayırlısı.:thumleft:::alkiis::
siz yinede fazla gürletmemeye dikkat edin..
özellikle balıkesir emniyet müdürlüğünün içindekiler irkilmesin. eğer önünden gelip geçiyorsanız.biliyorsunuz,tam önündede ışıklar var:cherry:
ne demiş şirazi;
eğer tabiatında yalnız kusurları görmek varsa;
tavus kuşundada çirkin ayaktan başka;
birşey göremezsin...
Montaj tamamlandı, iyi iş çıkardık. iş bitti yola çıktım, yola çıkmadan önce kendim irkildim, neyin üzerinde olduğumu anlayamadım, bu egzoz mükemmel senfoni üretiyor, rölanti vuruşları çok tatlı gaz açında 10 arslan gücünde gürlüyorÇok yakında video paylaşımında bulunurum.
yolda benzin musluğunu ararken manifold borularını biraz yoklamışım eldivenin bir bölümü eriyip yapışmıştı.
tiner sürdüğüm bezin arkasına plastik bir çubuk tıkıştırarak basınç alanını daraltıp ovarak 1 saatte çıkarmıştım. işe yaradı ancak uçtu sanılan tinerin kurumuş kalıntıları motor ısınınca sanırım orada için için yanarak o kısmı biraz sarartmıştı.
Montaj tamamlandı, iyi iş çıkardık. iş bitti yola çıktım, yola çıkmadan önce kendim irkildim, neyin üzerinde olduğumu anlayamadım, bu egzoz mükemmel senfoni üretiyor, rölanti vuruşları çok tatlı gaz açında 10 arslan gücünde gürlüyorÇok yakında video paylaşımında bulunurum.
hayırlı olsun
Hayırlı olsun ..