Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
selamlar,PM gönderdim.
ihtiyacı olan shadow teknik bilgiler içeren servis kılavuzunu indirmek için elini çabuk tutsun. URL yi kaldırmak üzereyim.

Uğur abim dosyaları çektim ancak sanırım bakım el kitabı toplamda 24 adet PDF'ten oluşmakta fakat 22'inci PDF upload edilmemiş. 22. PDF içeriği WIRING DIAGRAM.
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Selamlar,

forumunuzu bir kaç aydır okuyordum. Hatta 2011 Ağustostan beri okuyordum. Sonunda beni de bulaştırdınız bu işlere, ben de dayanamadım gidip aldım. Forumu başından sonuna kadar okudum, emeği geçen herkese teşekkür ederim. Ben de yeri geldikçe nacizane bilgilerimi paylaşacağım. Ankara çayyolu'unda ikamet ediyorum. Yakın olan arkadaşlarla da tanışmak isterim.

Tekrar görüşmek üzere, herkese selamlar.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Selamlar,

forumunuzu bir kaç aydır okuyordum. Hatta 2011 Ağustostan beri okuyordum. Sonunda beni de bulaştırdınız bu işlere, ben de dayanamadım gidip aldım. Forumu başından sonuna kadar okudum, emeği geçen herkese teşekkür ederim. Ben de yeri geldikçe nacizane bilgilerimi paylaşacağım. Ankara çayyolu'unda ikamet ediyorum. Yakın olan arkadaşlarla da tanışmak isterim.

Tekrar görüşmek üzere, herkese selamlar.

Aramıza hoş geldin @novablue.Tam yerindesin, nasıl oldu da Ağustos ayından bu yana sabrettin? Shadow enfeksiyon düzeyi yüksektir bu topiğin ;) Paylaşımlarını bekliyoruz...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Selamlar,

forumunuzu bir kaç aydır okuyordum. Hatta 2011 Ağustostan beri okuyordum. Sonunda beni de bulaştırdınız bu işlere, ben de dayanamadım gidip aldım. Forumu başından sonuna kadar okudum, emeği geçen herkese teşekkür ederim. Ben de yeri geldikçe nacizane bilgilerimi paylaşacağım. Ankara çayyolu'unda ikamet ediyorum. Yakın olan arkadaşlarla da tanışmak isterim.

Tekrar görüşmek üzere, herkese selamlar.


Hoş geldin,takibe devam.
Gönüller bir olsun tanışma bahane.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
novablue, şadovum yok ama ihtiyar abisi var.

havalar düzelsin de turlayalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldiniz
Forumu baştan sona okuyup acele karar vermişsiniz gibi düşünmeyin sonuç hiç değişmez
ben 3 kez okumuştum geldiğimiz yer aynı )
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhabalar, aklıma takılan sorular var

1. Sıfır ülkemize gelmiyor mu ?
2. 3 Shadow var 750 C4 750 C ve 750 ACE bunların ne gibi farkları var
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Selamlar Şamil bey,
Bildigim kadarıyla sahininden.com da yanlış kategorilendirmişler, c ile c4 arasında fark yok diye biliyorum. Ace ile C serisi arasındaki teknik farklar ise önceki sayfalarda anlatıldı.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Bir kaç sayfa önce yazılmıştı sanırım..
Shadowların C modellerinin hepsi aynıdır. C nin yanında yazan rakam model yılını ifade ediyor örnegin C4 shadow 2004 model vt750 yi ifade ediyor aynı şekilde C6 2006 model vt 750 yi ifade ediyor. ACE modeli ise üretimini 2003 te durdurmuş bir model açılımı "American Classic Edition".
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Parçaların hazırlanması bitti sıra kaynatıp polisajlatıp yerine montajda

bunlar sürücü basamağının pime kaynamış dörtköşesi be ustundeki borusu,borudaki kanallara dikkat!! basamağın aşağıya yukarıya kişiye özel ayarı için




pim ve borunun toplanmış hali




yaklaşık böyle bişeyler oluyor işte ,becerebilirsek tabi


Arkadaki artçı basamaklarındaki işlemler ve parçalar daha farklı oluyor onlarda bitti ama
yavaş yavaş arada koyayım resimleri
merak edin daaa

 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Gürol abi alet işler el övünür derler ya burada övünmek elin hakkı gerçekten tasarlayan, kesen biçen elin hakkı.. Çalışmaların her zamanki gibi çok hoş görünüyor, eline sağlık...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
gürol abi bu motosikletteki yaptığın geliştirmeler gerçekten çok değişik ve işe yarar projeler eline sağlık honda arge departmanının düşünemediği ince detayları sen düşünüyorsun bu yenilikçi aksesuarları bence seri üretime geçirsen güzel ekmek yersin ama sadece meraktan yaptığın için bu işi ticarete dökeceğini sanmam:cat:
gerçekten güzel olmuş...

abiler bu shadow ların nikelaj parçalarını ne gibi bi ürünle parlatıyorsunuz çok merak ediyorum...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Gürol abi basamaklar falan diilde...
Şu profil resmini değiştirdin ya...En çok o makbule geçti...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol abi basamaklar falan diilde...
Şu profil resmini değiştirdin ya...En çok o makbule geçti...

Ünal ım,proye ortaya çıkana kadar elim yanıyor,kaynaktan yüzüm yanıyor,tam tamam derken bir detayı unutmuş oluyorum sil baştan falan filan sinir gerginlik yapıyor
hah işte o resim tam o anlarımı anlatıyor,şimdi iş ortaya çıkıyorya gevşedim,eski resme döndüm,dur daha bu iş bitiminde sis lambaları var yine gelir o resim buraya
heleki çantaları yapmaya başlayayım sanırım ozaman recep ivedik bile yetmez profil resmime
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Valla ben diğer resmi seviyodum ya :)

Bu arada buji değiştirmek için 18 numara buji anahtarı gerekiyormuş, piyasada bu numaralı anahtarı bir türlü bulamadım. Kendim buji anahtarı yaptım ben de, test ettim çok da güzel çalışıyor. Hanımla indik garaja bujileri değiştirdik. (Buji anahtarının fotoğraflarını, nasıl yaptığımı akşam paylaşacağım). Sis farları vardı elimde, onları taktık.

Yağ değişimini bahara bıraktık artık. Yağ filtresi olarak K&N gördüm piyasada. Faydası olur mu? tavsiye eder misiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2011
Mesajlar
19
Ya bi soru sorabilirmiyim buji falan dedinizde motor tamircisi benimi kazıklıyo biraz şüpelerim var aküyü 100 milyona değiştim çin işi tabi bujileri yeni 100 milyona değişti 4 buji her biri 25 tl olurmu sizce nasıl bu fiyatlar yoksa kazıklanıyormuyum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bi soru sorabilirmiyim buji falan dedinizde motor tamircisi benimi kazıklıyo biraz şüpelerim var aküyü 100 milyona değiştim çin işi tabi bujileri yeni 100 milyona değişti 4 buji her biri 25 tl olurmu sizce nasıl bu fiyatlar yoksa kazıklanıyormuyum

Hayırı olsun akünüz
fakat ben çin işlerine pek sıcak bakmıyorum kuru pil falan işi tamam ama akü alacaksak yuasayada okadar para verilmez
bosch var 140 lira sulu geliyor fakat suyu içine boşaltıp şarj ettiğinizde su jele dönüşüyor yuasa gibi oluveriyor dertler bitiyor
buyrun linki
http://www.akusepeti.com/YTX14-BS-12-Volt-12-Amper-Bosch-Aku,PR-116.html
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Eğer iridyumlu buji taktıysa fiyat normal. NGK'da iridyumlu bujilerin tanesi 32.5 TL civarında. Eğer iridyumlu buji değil de standart buji ise 6.5 TL. Belki işçilik vs. de ekliyordur ustanız.

Bu arada yeri gelmişken sorayım, arkadaşlar iridyumlu buji tavsiye etti diye aldım taktım. Sizler de iridyumlu mu kullanıyorsunuz? bi faydası var mıdır? zaman içinde düşündükçe cruiser gibi düşük devirli motorlarda çok da gerek olmadığını düşünmeye başladım valla. Ne dersiniz?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst