Egzosta naylon olayı benimde başıma gelmişti. Köpüklü mikrofiber bez ile (1-2 Tl) sorunsuzca çıkarmıştım.
Motoru 3-4 dk çalıştırıp egzostları ortaşeker ısıttıktan sonra, bulaşık deterjanı ile güzelce köpürtüp suyunu sıktığım bez ile 2-3 hamlede çıkarmıştım.
Hemen ardından kuru bezle de kuruladım, temiz bir şekilde çıkmıştı. Aynı işlemi yapışıp eriyen sakız için de denemiştim, onda da işe yaramıştı.
Not: Bezleri 2-3 kat yapıp silersek elimizin yanmasını önlemiş oluruz

Bezin kirli tarafıyla da tekrar silmemeye dikkat etmek gerekli tabi =)