Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
slm arkadaşlar yeni bir shadow kullanıcısı olarak zaman zaman sizlere sorularım olacak.örneğin ön ve arka tekerlek hava basınçları kaç olması gerekli, birde shadow kullanıcı el kitabı temin etmem mümkün olabilir mi? bu konularda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.şimdiden çok teşekkürler.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Kilonuza ve motosikletin esnek olması isteğinize görede değişir. Mesela ben 78 kiloyum. Çukurlardan ve tümseklerden oluşan sarsıntılardan hiç hoşlanmadığım için (Yanı kıçıma değer veririm) lastik havalarını ön 25 arka 25 olarak kullanıyorum. Tabi ki artçı alınacağı zaman Arka 30 olarak yükseltiyorum. Şu ana kadarda bir sorun yaşamadım. Zaten bizim makinalarda ve onun gibi yanlardan amortisörlu makinalar pek suspansiyonlu olmazlar.
El kitabı teminine gelince de bende kaybetmiştim. Ve bu siteden "Kaldera" niçkli üye arkadaşımız bana linkini göndermiş ve bende o şekilde internenten indirmiştim. Sizde bu arkadaştan yardım alabilirsınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

ZIPPIRMAN hocam; Madem bu işleri becerip güzelim eserlerini ortaya koyacaktın ne diye daha önce yapmadın da bana elin gavurlarına bir ton para verdirttin.:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
44
slm osman arkadaşım verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. iyi akşamlar dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Osman abim geç yetiştim sana senin benim için yaptıklarını unutmam o eserlerin daha güzellerini sen ellerinle yapıyorsun bana yaptığın şaft kapağına ne diyelim sagolasın
bende sana yetişebildiğimi yaparım abi camını yaptım koydum kenara, sürücü yaslanmanda yok e eşşek değilimya onuda yapıyorum merak etme:bounce:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
artık gün sayyıyorum motoruma kavuşmak içöin, yaklaşık iki ay sonra çıkaracağım sanırım. en sevdiğim şey ise, susturucuları çıkaırlmış cobra deluxe ile giderken, ikinci viteste almam gereken yokuşu, üçüncü viteste çıkmam ve akabinde gelen olağanüstü ses beni benden alıyor.

herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Cobra Streedrod Slashdown egzoz az önce kargo tarafından kapıma bırakıldı, hava kapalı, servisin iş durumu ne bilemiyorum ama sanırım az sonra harekete geçeceğim ve montaja gideceğim. @mutu teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Cobra Streedrod Slashdown egzoz az önce kargo tarafından kapıma bırakıldı, hava kapalı, servisin iş durumu ne bilemiyorum ama sanırım az sonra harekete geçeceğim ve montaja gideceğim. @mutu teşekkür ederim.

Ne oluyor abi ya...
Topiği sarmış bir exhaust muhabbeti,
Volkancım hayırlı olsun,artık bırak mahalleyi Balıkesir'i inleteceksin
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Ne oluyor abi ya...
Topiği sarmış bir exhaust muhabbeti,
Volkancım hayırlı olsun,artık bırak mahalleyi Balıkesir'i inleteceksin

Abim çok teşekkür ederim, hatırlarsın geçen seneden beridir planlarını yaptığım bir değişimdi ve heyecan vericiydi benim için. Montajını yapamadık bugün, çarşamba gününe kaldı, bakalım artık.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Ne oluyor abi ya...
Topiği sarmış bir exhaust muhabbeti,
Volkancım hayırlı olsun,artık bırak mahalleyi Balıkesir'i inleteceksin

Abim çok teşekkür ederim, hatırlarsın geçen seneden beridir planlarını yaptığım bir değişimdi ve heyecan vericiydi benim için. Montajını yapamadık bugün, çarşamba gününe kaldı, bakalım artık.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
Montaj tamamlandı, iyi iş çıkardık. iş bitti yola çıktım, yola çıkmadan önce kendim irkildim, neyin üzerinde olduğumu anlayamadım, bu egzoz mükemmel senfoni üretiyor, rölanti vuruşları çok tatlı gaz açında 10 arslan gücünde gürlüyor ;) Çok yakında video paylaşımında bulunurum.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Montaj tamamlandı, iyi iş çıkardık. iş bitti yola çıktım, yola çıkmadan önce kendim irkildim, gaz açında 10 arslan gücünde gürlüyor .
siz yinede fazla gürletmemeye dikkat edin..
özellikle balıkesir emniyet müdürlüğünün içindekiler irkilmesin. eğer önünden gelip geçiyorsanız.biliyorsunuz,tam önündede ışıklar var:cherry:
ne demiş şirazi;
eğer tabiatında yalnız kusurları görmek varsa;
tavus kuşundada çirkin ayaktan başka;
birşey göremezsin...
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Montaj tamamlandı, iyi iş çıkardık. iş bitti yola çıktım, yola çıkmadan önce kendim irkildim, neyin üzerinde olduğumu anlayamadım, bu egzoz mükemmel senfoni üretiyor, rölanti vuruşları çok tatlı gaz açında 10 arslan gücünde gürlüyor ;) Çok yakında video paylaşımında bulunurum.

hadi hayırlısı.:thumleft:::alkiis::
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
153
hadi hayırlısı.:thumleft:::alkiis::

Teşekkür ederim abi. Egzoz içerikli mesajlar biter artık sanırım... ;)

---------- Post added at 01:45 ---------- Previous post was at 01:43 ----------

siz yinede fazla gürletmemeye dikkat edin..
özellikle balıkesir emniyet müdürlüğünün içindekiler irkilmesin. eğer önünden gelip geçiyorsanız.biliyorsunuz,tam önündede ışıklar var:cherry:
ne demiş şirazi;
eğer tabiatında yalnız kusurları görmek varsa;
tavus kuşundada çirkin ayaktan başka;
birşey göremezsin...

Uğur abi önerini dikkate alacağım lakin yıldızlı abileri kızdırmak istemem, iş yerinde montajladık egzozu, saat 21 gibi çıktım otoparka kadar ittim motoru (hangar içindeydi) orada çalıştırınca anladım ne menem olduğunu... Işıklardan 2-3 ile düşük devirde yollanacağım abi tam yeri zaten ;)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yolda benzin musluğunu ararken manifold borularını biraz yoklamışım eldivenin bir bölümü eriyip yapışmıştı.

tiner sürdüğüm bezin arkasına plastik bir çubuk tıkıştırarak basınç alanını daraltıp ovarak 1 saatte çıkarmıştım. işe yaradı ancak uçtu sanılan tinerin kurumuş kalıntıları motor ısınınca sanırım orada için için yanarak o kısmı biraz sarartmıştı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Montaj tamamlandı, iyi iş çıkardık. iş bitti yola çıktım, yola çıkmadan önce kendim irkildim, neyin üzerinde olduğumu anlayamadım, bu egzoz mükemmel senfoni üretiyor, rölanti vuruşları çok tatlı gaz açında 10 arslan gücünde gürlüyor ;) Çok yakında video paylaşımında bulunurum.


hayırlı olsun
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
yolda benzin musluğunu ararken manifold borularını biraz yoklamışım eldivenin bir bölümü eriyip yapışmıştı.

tiner sürdüğüm bezin arkasına plastik bir çubuk tıkıştırarak basınç alanını daraltıp ovarak 1 saatte çıkarmıştım. işe yaradı ancak uçtu sanılan tinerin kurumuş kalıntıları motor ısınınca sanırım orada için için yanarak o kısmı biraz sarartmıştı.

üZÜM SİRKESİ DENE
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Montaj tamamlandı, iyi iş çıkardık. iş bitti yola çıktım, yola çıkmadan önce kendim irkildim, neyin üzerinde olduğumu anlayamadım, bu egzoz mükemmel senfoni üretiyor, rölanti vuruşları çok tatlı gaz açında 10 arslan gücünde gürlüyor ;) Çok yakında video paylaşımında bulunurum.

Hayırlı olsun ..
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
9
Merhaba;
Bahsettiğim highway hawk double wall egzos bugün geldi.Honda servisine gittim ve taktırdım.işim nedeniyle montaj esnasında motorumun yanında olamadım.motorumu almaya gittim fakat beklediğim sesi alamadım.işin aslı başkalarında olan ses ile benim motorumdan çıkan ses çok farklı.bunun sebebi nedendir acaba.egzosu aldığım şirketi aradım anlattılar.egzosun altında vidalar varmış,eger fazla ses çıkmasını istiyorsam bu vidaları söktürmem gerekiyormuş.bilmiyorum ne kadar doğrudur.yarın bunuda öğrenicem.öğrenmek istediğim birşey var,egzos takıldığında yapılması gereken herhangibir ayar olması gerekmez mi? zaten egzosu takan usta ilk defa böyle birşey takıcağını söylediğinde tedirgin olmuştum :/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst