- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 2,890
Telike istanbula geldiginde mutlaka bir bulusma yapalim. Bende yillik izinde cesaretimi toplarsam izmire cikicam babamin yanina. Beni dusunduren yalovadan cikinca gemlik felan o yokuslarda aci ceker miyim.? Ama telikenin de dedigi gibi o yollari bisikletle giden adamlar var. Bir sey sorucam aramizda ybr felan kullanan varsa soyleyebilir mi bizim msx ler konfor rahatlik olarak ybr tarzi motorlara gore sizce nasil?
mutlaka istanbula geldiğimde yazıcam buraya da
ybr ile rahatlığı şöyle. evet ybr yol için daha rahat. amortisör olarak kesinlikle.. sele olarak da sertlikler neredeyse aynı ama ybr nin oturma alanı daha geniş bu yüzden avantaj federer
izmire geldiğinde haberleşelim dostum