Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Telike istanbula geldiginde mutlaka bir bulusma yapalim. Bende yillik izinde cesaretimi toplarsam izmire cikicam babamin yanina. Beni dusunduren yalovadan cikinca gemlik felan o yokuslarda aci ceker miyim.? Ama telikenin de dedigi gibi o yollari bisikletle giden adamlar var. Bir sey sorucam aramizda ybr felan kullanan varsa soyleyebilir mi bizim msx ler konfor rahatlik olarak ybr tarzi motorlara gore sizce nasil?

mutlaka istanbula geldiğimde yazıcam buraya da :D
ybr ile rahatlığı şöyle. evet ybr yol için daha rahat. amortisör olarak kesinlikle.. sele olarak da sertlikler neredeyse aynı ama ybr nin oturma alanı daha geniş bu yüzden avantaj federer :D ybr de :D

izmire geldiğinde haberleşelim dostum :) bi çayımızı iç :)
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
Telike istanbula geldiginde mutlaka bir bulusma yapalim. Bende yillik izinde cesaretimi toplarsam izmire cikicam babamin yanina. Beni dusunduren yalovadan cikinca gemlik felan o yokuslarda aci ceker miyim.? Ama telikenin de dedigi gibi o yollari bisikletle giden adamlar var. Bir sey sorucam aramizda ybr felan kullanan varsa soyleyebilir mi bizim msx ler konfor rahatlik olarak ybr tarzi motorlara gore sizce nasil?

85-90 gidersin o yokuslarda, istanbulda haciosman bayirini dedigim suratle cikiyorum. Ybr hic kullanmadim ama titresim biraz var bizde yuksek devirlerde dinlene dinlene yol almak mantikli olur heralde.
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
arkadaşlar bol bol video, resim paylaşımlarınızı bekliyorum valla, gördükce daha çok seviyorum şu afacanı :))
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
arkadaşlar bol bol video, resim paylaşımlarınızı bekliyorum valla, gördükce daha çok seviyorum şu afacanı :))

o zaman bi fotoğraf atayım :) kameram bozulduğu için video paylaşamıyorum

11143259_660804354050728_4155620322558106224_n.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
O sağ tarafta ortada imdat butonu gibi kırmızı yuvarlak parça ne işe yarıyo :)
 
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
58
Merhaba arkadaşlar bende aranıza dün itibarı ile katıldım siyah msx ile. Bugün sigorta işlerini halledip, yarın da plaka işleri için emniyete gidicem.

Ankarada yaşıyorum.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Merhaba arkadaşlar bende aranıza dün itibarı ile katıldım siyah msx ile. Bugün sigorta işlerini halledip, yarın da plaka işleri için emniyete gidicem.

Ankarada yaşıyorum.

hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan hocam :) kazasız belasız :D
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Teşekkürler.
Az önce sigortacıyla konuştum 300 tl fiyat verdi en düşük,sanki biraz yüksek gibi başka yere sordum o da 320 verdi var mı önerisi olan.

ilk sigortanız biraz yüksek olur kişiye göre plakaya göre değişiklik gösterir. sonra düşer seneye hele bi de kaza yapmazsanız daha da düşer
 
Katılım
20 May 2015
Mesajlar
58
ilk sigortanız biraz yüksek olur kişiye göre plakaya göre değişiklik gösterir. sonra düşer seneye hele bi de kaza yapmazsanız daha da düşer

Aynen öyle ilk sigortayı böyle ödeyecem artık yapacak bişey yok. Arabamın sigortası daha düşük :)
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
haberleşmek için ekstra bir kanal mı var başka :D
facebook ve burayı takip ediyorum buluşacaz diyen görmedim bende
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
15
Istanbul da kendi motorum la karsilasmak muhtesem bir duygu . Sizin de basiniza geliyor mu ? 1 hafta icinde 7 tane gromla karsilastim hepde karsi yoldan sansima. Belkide karsilastiklarimdan biri buralardadir. Gecen optimumun orada bayan msx sahibi biriyle karsilastim korna caldim asildim sandi once ama sonra oda korna caldi benim motoru gorunce cok keyif aliyorum trafikte farkli bir tarz motora binmekten. Gecen yanimda belediye otobusu durdu icrisi tiklim tiklim herkes bana uzayli gormus gibi bakiyordu Pauahaha.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Istanbul da kendi motorum la karsilasmak muhtesem bir duygu . Sizin de basiniza geliyor mu ? 1 hafta icinde 7 tane gromla karsilastim hepde karsi yoldan sansima. Belkide karsilastiklarimdan biri buralardadir. Gecen optimumun orada bayan msx sahibi biriyle karsilastim korna caldim asildim sandi once ama sonra oda korna caldi benim motoru gorunce cok keyif aliyorum trafikte farkli bir tarz motora binmekten. Gecen yanimda belediye otobusu durdu icrisi tiklim tiklim herkes bana uzayli gormus gibi bakiyordu Pauahaha.
Otobüstekiler otobüs durağında bekleyenler hep bakarlar, yüzlerinde acıklı bir kıskançlık görebilirsin :mrgreen:
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
bende bugun oturdugum mahallede bitane gordüm siyah grom son anda farkettim sahibini bita gorursem durdurucam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst