- Katılım
- 16 Mar 2015
- Mesajlar
- 107
flaşör sistemi elektronik değil mekanik yani sinyaller toplamda 21+21 watt çekiyor ön arka, bu da flaşörün içindeki teli ısıtıyor ısınan tel uzuyor ve sönüyor sönünce soğuyor ve tekrar deyiyor böylelikle yanıp yanıp sönüyor. bunu çözmenin bir yolu var direnç bağlamak. veya 12v 21watt bir ampul takmak. led kullanacaksanız 12v ve genelde 1 2 watt olurlar. bu sebeple ek dirençler bağlamanızı önereceğim. ben 12volt ben 25 watt 10 ohm luk dirençler kullandım arka sinyalin bir tanesi için. sinyal lambaları ile paralel bağlayın dirençleri. önlere de 5 ohmluk takmıştım yeterli oldu. 25watt ta sabit kalın direnç ile oynayarak yani 10 8 5 14 gibi değerleri deneyerek sinyal hızını ayarlayabilirsiniz. ben öyle deneme yanılma yoluyla arkaya 10 ohm taktım. bu arada direnç aynen böyle bişey.
ha bi de unutmadan; bana bu bilgileri veren mahyo abime de teşekkürler
http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/...10-b-font-font-b-OHM-b-font-25W-Wirewound.jpg
ok saol anladım ampullerin yerine aynı deyerde akım geciren bir direnc balıycaz aynı soketten bulup soketin uzerine yaparsam kabloları kesip bicmeden hallederim hemde gerektiyinde onucıkar onutak kolay olur
