Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
flaşör sistemi elektronik değil mekanik yani sinyaller toplamda 21+21 watt çekiyor ön arka, bu da flaşörün içindeki teli ısıtıyor ısınan tel uzuyor ve sönüyor sönünce soğuyor ve tekrar deyiyor böylelikle yanıp yanıp sönüyor. bunu çözmenin bir yolu var direnç bağlamak. veya 12v 21watt bir ampul takmak. led kullanacaksanız 12v ve genelde 1 2 watt olurlar. bu sebeple ek dirençler bağlamanızı önereceğim. ben 12volt ben 25 watt 10 ohm luk dirençler kullandım arka sinyalin bir tanesi için. sinyal lambaları ile paralel bağlayın dirençleri. önlere de 5 ohmluk takmıştım yeterli oldu. 25watt ta sabit kalın direnç ile oynayarak yani 10 8 5 14 gibi değerleri deneyerek sinyal hızını ayarlayabilirsiniz. ben öyle deneme yanılma yoluyla arkaya 10 ohm taktım. bu arada direnç aynen böyle bişey.

ha bi de unutmadan; bana bu bilgileri veren mahyo abime de teşekkürler :)


http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/...10-b-font-font-b-OHM-b-font-25W-Wirewound.jpg

ok saol anladım ampullerin yerine aynı deyerde akım geciren bir direnc balıycaz aynı soketten bulup soketin uzerine yaparsam kabloları kesip bicmeden hallederim hemde gerektiyinde onucıkar onutak kolay olur
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
ok saol anladım ampullerin yerine aynı deyerde akım geciren bir direnc balıycaz aynı soketten bulup soketin uzerine yaparsam kabloları kesip bicmeden hallederim hemde gerektiyinde onucıkar onutak kolay olur

aynen ben de soketlerin üzerinden yaptım. hiç kesip biçmedim. güzel oldu. hayırlısı olsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:01 ----------

Ön balatadan sürtünme sesi normal 1000 km de parcalar yerine oturunca sesde gider merak etme.

o ses hiçbir zaman gitmez hocam :)
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Ön balatadan gelen ses bendede var, 1000 den sonra gider demissiniz, telike'de gitmez diyor, telike motosikletin yuksek km diye hatierliyorum, ses halen varmi sende ? Cok sinir bozucu bir ses bu trafikte millet kornaya basiyorum saniyor:) (630 km deyim)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Sorunları hallettim yıkadım ufaklıgı kurumaya bıraktım :D

2gj3rE.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
15
Lütfen emin olmadiginiz yada sadece kendiniz tecrube ettiginiz durumlar icin kesin bilgiler vermeyin. Sizin dediginize gore ben farkli motor kullaniyorum yada benim servisim mototal bu isten anlamiyor. Ki ses gecti ve servisimin cok iyi oldugunu bir kere daha anladim. Neyse anlatayim . Motoru 0 aldim 200 km ye kadar ne ses var ne bir sey 200 km den sonra asiri bir surtunme sesi ve cok rahatsiz ediciydi. Bozduk mu bunu acaba diye merak edip hemen mototal e gittim. Hafif bir gulumsemeyle anlattilar durumu. Aslinda tehlike arkadasimin da dedigimiz ayni kapiya cikiyo normal bir durum yani. Ama bakin tekrarliyorum bunu ben kendi tecrubeme gore konusmuyorum senin motorun gecmemistir benim gecti. Servisime sordugumda mutlaka gecer dedi. 4000 km bakimina goturucem onumuzdeki hafta 0 sikinti ile cok sukur. Gpr egsozlarda stoka girmis hemen taktiriCagim. scoter gibi ses cikiyor asiri rahatsiz oluyordum ve yayalar asla fark etmiyor orginal egsozla.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Benim servisim uzakta ve ehliyetim olmadigi icin gidemiyorum ama tehlikeli bi durum soz konusu değil mis bakima kadar kullanicam bu sekil.

Motoru yikadiktan sonra 20 dkka gecti 4 dkka falan calistirdim sonra tak etti istop etti egzozdan geldi sanirsam sonra sorunsuz calisti turladim gezdim frenleri vitesleri kontrol ettim sorun olmadi yanliz
sinyal verince ilk bi cizz diye ses geliyo su kacti sanirsam .

Birde istanbul fatihte yasiyorum arkadaslarimdan duydum egzozdan dolayi ceza yiyenleri gormusler egzozlari sokmusler ne kadar dogru yanlış bilemiyorum.


Hocam buraya 2 metre adam foto atsada belli olmaz yani motorun ustune oturmadan anlayamazsin cunku fotolarda cok kucuk duruyo
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Tayfun gaziosmanpasada honda arti plaza var guzel bi servis gitmeden once randevu al hem yakin sana, edirnekapidan dumduz yol bas hicbiyere sapmadan bereçte benzinciyi az geçince sağda dediğim yer.
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
merhaba bugun marmara foruma gittim garajında yarım saat falan durdum pantolonların terziden gelmesini beklemek için 10-12 kişi geldi sordu bende geçtim karsına sormasınlar falan diye oturdum izliemeye koyuldum millet takır takır gelip bakıyo kimisi kızlara gösteriyo kimi esine kimi sevgilisine 2 tane vespa vardı yine geldiler benim groma yapıstılar ilk baslarda guzel gibi geldide sonradan dusundumde kaç kişi baktı bunlar bide iyi niyetli olmasa ben olmasam ustune otursalar adam karıya kıza hava olsun diye yanlıs seyler yapsa kilidi var ama yinede bişeyler yaparlar diye baktım ilgi çok yoğun ama rahatsız edici geldi bana nazar oluruz allah korusun birsey yaparlar falan benim malım değerli :))) siz boyle durumlarda napıyosunuz
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
valla bugun beni hanım iceri almadı nedeni gecen kuyrugu sokmüstumya ıslak yerlerden gecence mahalle arasıda olsa camur kaskun en tepesinekadar ulasmıs sonuc evden kovulduk:cherry:bu arada motoru alalı daha 75 km oldu enaza yarısıkadar kısi motorun markasını modelını nerden aldıgımı sordu henüz evin etrafından cıkmadıgım icin benden baska üstüne oturan yok ama mahalledeki gencler hepsi birerkez oturdu abi cok tatlı duruyo diye
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
15
Okan komurcu milletin motorun ustune oturmasini istemiyorsan alarmli bir disk kilidi isini gorur. Bende cok ise yariyor. Gecen yukardan motoru izliyorum is yerinde 2 cocuk geldi motora baktilar biri ustune oturayim derken disk kilidinin alarmi uyari verdi cocok baya bir korkup motoru birakti kacti. Oxford un 60 tl ye kilidini aldim 4 aydir hic sikinti cekmedim. Oneririm Akliniz kalmaz en azindan
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Okan komurcu milletin motorun ustune oturmasini istemiyorsan alarmli bir disk kilidi isini gorur. Bende cok ise yariyor. Gecen yukardan motoru izliyorum is yerinde 2 cocuk geldi motora baktilar biri ustune oturayim derken disk kilidinin alarmi uyari verdi cocok baya bir korkup motoru birakti kacti. Oxford un 60 tl ye kilidini aldim 4 aydir hic sikinti cekmedim. Oneririm Akliniz kalmaz en azindan

Var abi var baksınlar tamamda kötü bişey yaparlar diye korkuyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

valla bugun beni hanım iceri almadı nedeni gecen kuyrugu sokmüstumya ıslak yerlerden gecence mahalle arasıda olsa camur kaskun en tepesinekadar ulasmıs sonuc evden kovulduk:cherry:bu arada motoru alalı daha 75 km oldu enaza yarısıkadar kısi motorun markasını modelını nerden aldıgımı sordu henüz evin etrafından cıkmadıgım icin benden baska üstüne oturan yok ama mahalledeki gencler hepsi birerkez oturdu abi cok tatlı duruyo diye

Hayırlı olsun abi
 
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
72
2 metre olmasamda 1.95 im.bugün bağcılarda yol üstünde bir bayii gördüm lifan 150-10b ye bindim.
Normalde gayet büyük motor ama bakın bende nasıl durmuş.

 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
bugun bikac sticer yapıstırdım bakalım olmusmu olmamıs dediklerinizi sökücem:salut:

wsqqhd.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

2me4qcn.jpg


buda motorun termal fotografı iş gereyi elimizde termal kamerayla geziniyozda dedim bakayım bizim ufaklıgın nekadar etesi var
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
Himmmm katalizor sıkıyor belli :))

Stikerlar fena degil sonucta kendi zevkiniz, ben bakarken gozumu yormadi
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Sercan abi benim motor tekirdagda oldugundan servis sknti .

Bende HRC stcker yapistirdim cok guzel oldu tavsiye ederim bide atlantis abicim su sele nin naylonunu sök yav :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Elin firmalarına bedava reklam niye yaptırıyosunuz sticker nedir ya :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst