evet arkadaslar bugun itibariyle asagıda gördügünüz msx 125 alınmıstır insallah kazasız belasız gazlarız
ilk resimleri bunlar salı yada carsamba teslim edilicek sanırım
http://i57.tinypic.com/2mnkr6g.jpg
http://i62.tinypic.com/30if12p.jpg
http://i60.tinypic.com/or2w02.jpg
http://i57.tinypic.com/fx5tz7.jpg
manet almak şart gibi biraz baktım orjinalleri benim elimden daha uzakta duruyor kullanırken zor olur gibime geliyor yokus olayına gelince düzyolda kaldıralım yokusu dusunucez :cherry:Hocam hayırlı olsun bende beyaz almaya gidip kırmızı alann biriyim
Bütçe ayırıp ayna elcik manet alın derim motor daha bi güzel oluyo .
Yokuşlarda kalkmayı çalışın hayat kurtarır![]()
Bşrde ne kadara aldınız motoru ?
valla sen alırken zamsız fıyatıydı sanırım suan liste fiyatı 7600 du galiba sonuc üc asa bes yukarı aldık ya isteAbi 7600 plaka ruhsata vermissin
ben plaka ruhsata 7300 verdimama su var honda anes turkiyedeki en buyuk bayi mis adamlar surumden kazaniyo heralde yani sizin aldiginuz yer ufak bayise kar etmesi gerek . Yani motor bana 7 bine geldi 300 plaka 300 sigorta 7600 .
Yinede iyi almissin abi bundan sonra alicaklar bi 8 bini bulur herhalde yeni kasalarda cok hos acele etmeyip ondan alsaydim dedim ama herseyin hayirlisi .
Ben ayna elcik manet 270 e aldim fazla degil takicam haftaya foto atarim .
Kolay abi surmek alisinca motordan koku ve su damlarsada telas yapma herkezin oyle oluyo sahsen benim de oyle oldu![]()
Kaskiniz asfalt gormesinn.
birde motoru alır almaz actiomn cameram var onu gidonamı taksam kaskamı henuz kararsızım kaskta sevmıyorum gorünüsünü uzaylı gibi yapıyor insanı
Abi aldıgım bayide adamlar 100 euro ya zorla satmaya çalışmıştı almamıştım hiç güzel degil bence görüntüyü kötü yapıyo cross degil motorama tercih meselesi sen yakıştırırsın ...
hocam sizin orda ne kadar diyorlar?benim motoru aldıgım bayide beyazında vardı beyaz el koruma kırmızı motora beyaz elkoruma satmak istediler dedim motor kırmızı elkoruma beyaz olmaz bende pek beyenmedim acıkcası salı carsamba motoru almaya gittiyimde resim ceker fiyatınıda sorarım unutmazsam motorun heyacanıyla:cherry: