Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
amin insallah hepimize kazasız belasız surus dilerim ehliyet alana kadar bizim mahallenin aralarda yavas yavas turlamayı dusunuyorum oyuzden ehliyet almadan aldım hem ehliyete kadar biraz deneyim olur
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
evet arkadaslar bugun itibariyle asagıda gördügünüz msx 125 alınmıstır insallah kazasız belasız gazlarız
ilk resimleri bunlar salı yada carsamba teslim edilicek sanırım


http://i57.tinypic.com/2mnkr6g.jpg
http://i62.tinypic.com/30if12p.jpg
http://i60.tinypic.com/or2w02.jpg
http://i57.tinypic.com/fx5tz7.jpg

Hocam hayırlı olsun, ilk ehliyet sınavına kadar ara sokaklarda boş arazide vitesliyi öğren motoru tanı kolaycada ehliyetini alırsın kırmızısıda çok hoşmuş 2015 mi bu ?
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Hocam hayırlı olsun bende beyaz almaya gidip kırmızı alann biriyim :D
Bütçe ayırıp ayna elcik manet alın derim motor daha bi güzel oluyo .
Yokuşlarda kalkmayı çalışın hayat kurtarır :)

Bşrde ne kadara aldınız motoru ?
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
7600 hicbirseye karısmıyorum bandrol haric yalnız sigortayı calıstıgım sirketin sigortası 150 tl ye yaptı hediye sirkette araba cok ordan kazanıyolar onlar:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

Hocam hayırlı olsun bende beyaz almaya gidip kırmızı alann biriyim :D
Bütçe ayırıp ayna elcik manet alın derim motor daha bi güzel oluyo .
Yokuşlarda kalkmayı çalışın hayat kurtarır :)

Bşrde ne kadara aldınız motoru ?
manet almak şart gibi biraz baktım orjinalleri benim elimden daha uzakta duruyor kullanırken zor olur gibime geliyor yokus olayına gelince düzyolda kaldıralım yokusu dusunucez :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Abi 7600 plaka ruhsata vermissin
ben plaka ruhsata 7300 verdim :D ama su var honda anes turkiyedeki en buyuk bayi mis adamlar surumden kazaniyo heralde yani sizin aldiginuz yer ufak bayise kar etmesi gerek . Yani motor bana 7 bine geldi 300 plaka 300 sigorta 7600 .

Yinede iyi almissin abi bundan sonra alicaklar bi 8 bini bulur herhalde yeni kasalarda cok hos acele etmeyip ondan alsaydim dedim ama herseyin hayirlisi .

Ben ayna elcik manet 270 e aldim fazla degil takicam haftaya foto atarim .

Kolay abi surmek alisinca motordan koku ve su damlarsada telas yapma herkezin oyle oluyo sahsen benim de oyle oldu :)

Kaskiniz asfalt gormesinn.
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Arkadaşlar motora yarın lastik alıcam michelin cıty grıp alıcam acaba kullanan var mı ve başka lastik tavsiye eden varmı ?
 
Katılım
8 Nis 2015
Mesajlar
15
City grip hayatina bak. Yaklasik 1600 km city kullaniyorum bosuna ustundeki lastiklerle aci cekmeye gerek yok 300 tl icin .
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
bunların lastikleri şamyellimi dublex mi acaba bilen varmı ben alsam kendim deyise bilirmiyim lastikleri

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------

Abi 7600 plaka ruhsata vermissin
ben plaka ruhsata 7300 verdim :D ama su var honda anes turkiyedeki en buyuk bayi mis adamlar surumden kazaniyo heralde yani sizin aldiginuz yer ufak bayise kar etmesi gerek . Yani motor bana 7 bine geldi 300 plaka 300 sigorta 7600 .

Yinede iyi almissin abi bundan sonra alicaklar bi 8 bini bulur herhalde yeni kasalarda cok hos acele etmeyip ondan alsaydim dedim ama herseyin hayirlisi .

Ben ayna elcik manet 270 e aldim fazla degil takicam haftaya foto atarim .

Kolay abi surmek alisinca motordan koku ve su damlarsada telas yapma herkezin oyle oluyo sahsen benim de oyle oldu :)

Kaskiniz asfalt gormesinn.
valla sen alırken zamsız fıyatıydı sanırım suan liste fiyatı 7600 du galiba sonuc üc asa bes yukarı aldık ya iste
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
birde motoru alır almaz actiomn cameram var onu gidonamı taksam kaskamı henuz kararsızım kaskta sevmıyorum gorünüsünü uzaylı gibi yapıyor insanı
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Ben gidona aparati taktim kaskada taktim sıkılinca degisiyorum :D

City grip iyidir bende alicam ..
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
benim sony nin bisiklet gidonu için bi aparatı var onu msx in gidonuna olursa oraya takıyım yapışkanlı aparatıda kaska ozaman hangini kullanırsam ama gidondan olursa motorun aküsünden kamerayı besleyebirim diye düşünüyorum sonuçta batarya 1-1/5 saatte bitiyor
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Bence kuyle hiç ugrasmaya gerek yok gp nin harici bataryası var bende 5000 miliamper tavsıye ederım.
Koy cebine hem kamerayı hem telefonu sarj et :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Arkadaşlar herkese güzel bir haftasonu dilerim. Bir sorum olacak.
Elcik Koruma, el koruma, rüzgardan vs. için bir çalışma yapan, ürün alıp takan, kalitesinden memnun olan var mı acaba? Güzel bir elcik koruma takmak istiyorum fakat ne kalitesinden ne de ufaklığından dolayı montajından verim alabileceğim konusunda tereddütlüyüm.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Abi aldıgım bayide adamlar 100 euro ya zorla satmaya çalışmıştı almamıştım hiç güzel degil bence görüntüyü kötü yapıyo cross degil motor :D ama tercih meselesi sen yakıştırırsın ...
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
benim motoru aldıgım bayide beyazında vardı beyaz el koruma kırmızı motora beyaz elkoruma satmak istediler dedim motor kırmızı elkoruma beyaz olmaz bende pek beyenmedim acıkcası salı carsamba motoru almaya gittiyimde resim ceker fiyatınıda sorarım unutmazsam motorun heyacanıyla:cherry:
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Abi aldıgım bayide adamlar 100 euro ya zorla satmaya çalışmıştı almamıştım hiç güzel degil bence görüntüyü kötü yapıyo cross degil motor :D ama tercih meselesi sen yakıştırırsın ...

motosiklet aslında en çok minik naked sınıfına benziyor ama ufak bi kaç değişiklikle minik bir supermotoya çevirebiliyorsun. supermoto dediğin motosiklette de elcik koruma olur :) farklı bir tarz tayfun :)
benim motoru aldıgım bayide beyazında vardı beyaz el koruma kırmızı motora beyaz elkoruma satmak istediler dedim motor kırmızı elkoruma beyaz olmaz bende pek beyenmedim acıkcası salı carsamba motoru almaya gittiyimde resim ceker fiyatınıda sorarım unutmazsam motorun heyacanıyla:cherry:
hocam sizin orda ne kadar diyorlar?
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
dediyim gibi renk uymadıgı icin hic fiyatbile sormamıstım salı buyuk ihtimal motoru teslim almaya gitcem ozaman sorarım fiyatını yada ist maltepede konkuslar motordu bulursun telefonlada sorabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

bende bu motor icin manet sorcam nerden alırım netur olmalı hic fikrim yok acıkcası orjinalleri biraz gidona uzak gıbı geldı bane benimgibi eli ufak bi insana gore deyilgibi yanı yada ayarı felanmı vardır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst