Honda motor kalmamış , ne ile başlamalıyım? (125-250cc , SS/Naked)

Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
25
Arkadaşlar herkese merhaba. 18 yaşındayım ilk motorumu alacağım inşallah. Boy 1.80
Honda cbr125 almaya niyetlenip ailemle beraber honda bayiine gittik , 125 kalmadığı uzun bir süre gelmeyebileceği söylendi. Yavaş yavaş hesap kitap yapıp cbr250 yi düşünmeye başlamıştık ki , yine aynı şey. Sadece turuncu repsol kalmış. Bu -saçmalık demek istiyorum- olaydan sonra başka bir motor almak zorunda kalacağım artık.Sizin tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.

Yamaha yzf 125r yi de gidip gördük , AEA nin videosunu izleyene kadar ailem olumlu bakıyordu ama ....
MT 125 gelmiş sanırım onun da şekil şemal 10 numara ama supersport almayı daha çok istiyorum.
Pulsar siyah bulabilirsem o da olabilir.
Muhtemelen hyosung'u da aea videosunu izleyince istemeyebilirler.

Özetle supersport istiyorum , cbr250nin fiyatı bütçeyi biraz zorlayabilir. İkinci el fiyatları da sıfırdan pek farklı değil malesef çok uçuk fiyatlar, uygun olanların da genelde düşüp kalkması var . İlk motorum olacağı için çekiniyorum ikinci elden.
Kafam çok karışık umarım derdimi anlatabilmişimdir. Aslında yzf125 ile ilgili fikirlerini kırabilecek şeyler yazarsanız çok mutlu olurum :cherry::cherry:
 
Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
25
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Dostum illa 250cc olsun istemiyorsan r125 almanı tavsiye ederim. Malzeme kalitesi ve tasarımı çok güzel zaten yakından inceleme fırsatın olmuş farketmissindir. SS tarzı istediğin için zaten çok fazla seçeneğin yok. 250cc içinde ninjaya bakabilirsin bütçene göre.
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
184
Aea nin videosunda aieni 125 cc motordan vazgecirecek ne var merak ettim gerçekten.
Çok şanslısın ailenin kıymetini bil 18 yaşında seni hayaline kavuşturucaklar işe girmeyi beklemeyeceksin :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
ilk motor tavsiyem herzamanki gibi fix menü 125 lik vitesli çinli (ikinci el )sür şöyl 2 3 bin km ondan sonra istediğin 125 lik veya 250 lik ten devam

o saydığın motorların parça fiyatlarını bir duysan düşürmesi yatırması var boşuna masraf öğrenme sürecinin ucuz bir motorla geçilmesi taraftarıyım her zaman
 
Katılım
29 Tem 2014
Mesajlar
131
aea yzf r125 i yerin dibine sokarken. cbr ı yere göğe sıgdıramıyor sanki. ben öyle hissettim... halbuki arasındaki tek fark yzf biraz daha öne eğilme gerektiriyor :silent:
 
Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
25
Aea nin videosunda aieni 125 cc motordan vazgecirecek ne var merak ettim gerçekten.
Çok şanslısın ailenin kıymetini bil 18 yaşında seni hayaline kavuşturucaklar işe girmeyi beklemeyeceksin :)

Yok hocam yanlış anlaşılmışım. R125 ten soğudular 125cc den değil. AEA Honda için genelde olumlu görüşler belirtip,çok güvenli başlangıç için süper dedikten sonra ; yamahaya kullanması zor , yanlış alışkanlıklar edindirebilirsiniz , gitmiyor vs biraz ağır eleştirince o motordan korktular biraz onlara da hak veriyorum tabii ki ama 2 video motorları karşılaştırmak için ideal olmadığını düşünüyorum o yüzden.

Siz pulsar kullanıyorsunuz sanırım genelde olumsuz yorum görmedim sizin yorumlarınız nedir pulsar hakkında?
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
O bütçeyle temiz hyosung alınır, temiz temiz gezilir :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
184
Yok hocam yanlış anlaşılmışım. R125 ten soğudular 125cc den değil. AEA Honda için genelde olumlu görüşler belirtip,çok güvenli başlangıç için süper dedikten sonra ; yamahaya kullanması zor , yanlış alışkanlıklar edindirebilirsiniz , gitmiyor vs biraz ağır eleştirince o motordan korktular biraz onlara da hak veriyorum tabii ki ama 2 video motorları karşılaştırmak için ideal olmadığını düşünüyorum o yüzden.

Siz pulsar kullanıyorsunuz sanırım genelde olumsuz yorum görmedim sizin yorumlarınız nedir pulsar hakkında?
Önyarğıyla tereddütle aldım ama kullanıcı sayfasını okudukça ve Ekrem ATA Kuralkan Pazarlama Müdürünün tek tek herkesle ilgilendiğini görünce içim rahatladı. Duke, Wolf ve CBR a bakınca fiyat neredeyse yarı yarıya elbet onlar daha kaliteli olabilir ama kesinlikle söyliyorm bu motor bu parayı sonuna kadar hakediyor. CBR 13,500 iyi güzel ama arada 6 bin lira fark var kullanmasamda o parayı haketmediğini düşünüyorum, Pulsarla arasında o kadar çok fark yok bence. O fiyata harika bi motor veriyorlar benim nezlimde araştırmanı tavsiye ederim özellikle Pulsarla 6.ooo km iki kişi ve bi hayli yüklü bagajla 23 günlük balkan turu yapan bir çift var tek sıkıntısının ayna ve sele sertliği olduğunu söyliyor. Benim motorumda suan için hiçbir sıkıntı yok rodajda,başka arkadaşlarda ufak tefek sıkıntı çıkaranlar olmuş (gevşek parça,ses yapan sensör,bayır inerken stop etme) ama hepsi çözüme ulaşmış ki büyük bi problem görmedim henüz. Çokta fazla sattı cbr125 in ilk çıktıgı zamanlardaki gibi belki onun kadar olmasada ben aldığımda senden önce 26 tane saatım demişti adam ki Eskişehir öyle ahım şahım motor sürülen biryer değil.
 
Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
25
ilk motor tavsiyem herzamanki gibi fix menü 125 lik vitesli çinli (ikinci el )sür şöyl 2 3 bin km ondan sonra istediğin 125 lik veya 250 lik ten devam

o saydığın motorların parça fiyatlarını bir duysan düşürmesi yatırması var boşuna masraf öğrenme sürecinin ucuz bir motorla geçilmesi taraftarıyım her zaman

Hocam daelim , yuki vs de düşünüyordum ama , onların da sorun çıkarabileceği, servis-parça sıkıntısı olabilir, fiyatı uygun ama daha çok masraf çıkartabilir diye vazgeçtim. Sizin tavsiye edebileceğiniz neler var ?
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
ilk motorda şekil falan bence önemli değil (benim mondial 125 mg clasic le çok dalga geçen olmuştu ama önemli değil 1000 km binip 200 tl zarara sattım )çünkü saydığın markalarda hondanın bir sinyali 170 tl bu örnek verdigim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acil-satilik-temiz-motor-175552746/detay ve diğer çinli türevleriyle(cg serisi bedavadan ucuz parça fiyatı ) başla işe biraz sürmeyi öğren zaten 10000 tl civarı bütçen var anladığım sonra istediğin 250 liği alırsın
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
bende yzf diyorum. başka bir şey deniyorum.. yzf nin altın el. adam videosunu izlediniz gönlünüz geçtiyse video nun altındaki yorumları okumani tavsiye ederim. aea hondaya tabi olmuş, motordan iyi anlayan ancak taraf tutan biridir. o nedenle yzf hakkında söylediklerine ben asla katılmıyorum. emin olun cbr yamahanin olup, yzf yi honda çıkarmış olsaydı o yzf yi yere göğe sığdıramazdi.. cbr bir zamanlar fiyat olarak iyiydi evet ama şu an saçma bir zam ile yzf ye yakın fiyatı var ve işçilik kalite olarak yzf nin yanında çinli kalır cbr.. cbr nin arka şasi balkon demirinden, yzf ise r6 gibi şasi ve döküm. cbr o fiyat ise, yzf parasını hak ediyor..
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
madem ss farklı bişey arıyosun sana bir fikir veriyim aprilla rs125 fuarda bakma şansım olmuştu harika makine eğer alıp bikaç yıl binicem diosan buda bir secenek :)
ama bana sorarsan istanbul gibi trafiğin hiç bitmediği biryerde 125 cc bazen yetersiz kaliyo...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst