- Katılım
- 12 Tem 2014
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese merhaba. 18 yaşındayım ilk motorumu alacağım inşallah. Boy 1.80
Honda cbr125 almaya niyetlenip ailemle beraber honda bayiine gittik , 125 kalmadığı uzun bir süre gelmeyebileceği söylendi. Yavaş yavaş hesap kitap yapıp cbr250 yi düşünmeye başlamıştık ki , yine aynı şey. Sadece turuncu repsol kalmış. Bu -saçmalık demek istiyorum- olaydan sonra başka bir motor almak zorunda kalacağım artık.Sizin tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.
Yamaha yzf 125r yi de gidip gördük , AEA nin videosunu izleyene kadar ailem olumlu bakıyordu ama ....
MT 125 gelmiş sanırım onun da şekil şemal 10 numara ama supersport almayı daha çok istiyorum.
Pulsar siyah bulabilirsem o da olabilir.
Muhtemelen hyosung'u da aea videosunu izleyince istemeyebilirler.
Özetle supersport istiyorum , cbr250nin fiyatı bütçeyi biraz zorlayabilir. İkinci el fiyatları da sıfırdan pek farklı değil malesef çok uçuk fiyatlar, uygun olanların da genelde düşüp kalkması var . İlk motorum olacağı için çekiniyorum ikinci elden.
Kafam çok karışık umarım derdimi anlatabilmişimdir. Aslında yzf125 ile ilgili fikirlerini kırabilecek şeyler yazarsanız çok mutlu olurum :cherry::cherry:
Honda cbr125 almaya niyetlenip ailemle beraber honda bayiine gittik , 125 kalmadığı uzun bir süre gelmeyebileceği söylendi. Yavaş yavaş hesap kitap yapıp cbr250 yi düşünmeye başlamıştık ki , yine aynı şey. Sadece turuncu repsol kalmış. Bu -saçmalık demek istiyorum- olaydan sonra başka bir motor almak zorunda kalacağım artık.Sizin tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.
Yamaha yzf 125r yi de gidip gördük , AEA nin videosunu izleyene kadar ailem olumlu bakıyordu ama ....
MT 125 gelmiş sanırım onun da şekil şemal 10 numara ama supersport almayı daha çok istiyorum.
Pulsar siyah bulabilirsem o da olabilir.
Muhtemelen hyosung'u da aea videosunu izleyince istemeyebilirler.
Özetle supersport istiyorum , cbr250nin fiyatı bütçeyi biraz zorlayabilir. İkinci el fiyatları da sıfırdan pek farklı değil malesef çok uçuk fiyatlar, uygun olanların da genelde düşüp kalkması var . İlk motorum olacağı için çekiniyorum ikinci elden.
Kafam çok karışık umarım derdimi anlatabilmişimdir. Aslında yzf125 ile ilgili fikirlerini kırabilecek şeyler yazarsanız çok mutlu olurum :cherry::cherry: