Honda motor kalmamış , ne ile başlamalıyım? (125-250cc , SS/Naked)

Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
yzf güzel de biraz rahatsız edici olabilir, ben daha alışamadım 3-5 gün oldu alalı, r6'nın üstüne oturunca daha cok anladım, yorucu olduğunu.
gelirse seneye r25 düşünmüyor değilim, boyutları biraz daha kucuk ve ideal olacak sanırım.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
YZF ile AEA nın söylediklerinin altına imzamı atarım. Ben d eilk izlediğimde bu adam Honda cı demiştim ama YZF ile CBR yi canlı canlı karşılaştırınca istemesem de haklı olduğunu anladım. Şimdi birçok kişi YZF de öğrenim çok kolay vs diyeck bence ama YZF den daha kolay adapte olabileceğin seçenekler var.


eğer amacın SS ise bence güzel 2. el bir CBR 125 ile başlayıp sonrasında tecrübe edindikten sonra SS oturuş tarzı olan bir 250 liğe geçmende fayda var.

Ayrıca aşağa yukarı aynı tercih sıkıntılarını yaşamış biri olarak tecrübelerimi paylaştığım şu başlığı okumanı tavsiye ederim

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/133194-baslangic-icin-ss-dusunenlere-yardim.html
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
YZF ile AEA nın söylediklerinin altına imzamı atarım. Ben d eilk izlediğimde bu adam Honda cı demiştim ama YZF ile CBR yi canlı canlı karşılaştırınca istemesem de haklı olduğunu anladım. Şimdi birçok kişi YZF de öğrenim çok kolay vs diyeck bence ama YZF den daha kolay adapte olabileceğin seçenekler var.


eğer amacın SS ise bence güzel 2. el bir CBR 125 ile başlayıp sonrasında tecrübe edindikten sonra SS oturuş tarzı olan bir 250 liğe geçmende fayda var.

Ayrıca aşağa yukarı aynı tercih sıkıntılarını yaşamış biri olarak tecrübelerimi paylaştığım şu başlığı okumanı tavsiye ederim

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/133194-baslangic-icin-ss-dusunenlere-yardim.html

Dostum kusura bakma ama sen şimdi cbr ile yzf'yi yan yana koydum ve malzeme kalitesini inceledim yzf kötüydü diyorsun. Ben olsam bu arkadaşın yazdığı hiçbirşeye inanmazdım. Oturuş pozisyonu dersin sele yüksekliği dersin anlarım ama kalite dediğin zaman artık art niyetli olarak bunları yazdığını düşünüyorum. Yada senin incelediğin yzf değil yuki spitzer flndır belkide :D
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Hocam kimse alınmasın ama benim görüşüm bu şekilde.

Ben YZF kalitesiz demiyorum, yeni CBR YZF den daha kaliteli diyorum. Üstelik aynı şeyi benden önce o gün beraber gezdiğimiz bacanağım da aynı şeyi söyledi.

Buna ek olarak oturuş pozisyonu ile ilgili yorumumu da ilgili yazıda yapmıştım dikkat ederseniz.

Siz YZF almışsınız kazasız belasız güle güle kullanın ama ben sırf YZF ile 1-2 olumsuz şey yazdım diye diğer yazdıklarımı "yazdığı hiçbirşeye inanmazdım" şeklinde yorumlamanız ilginç. Acaba YZF yi konu dışı bırakırsak size gör yazdıklarımda yanlış olup da inanılmaması gereken neler var bilmek isterim? Hem beraber tartışırız hem de yanlışlar varsa ben de doğrusunu öğrenmiş olurum.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
ilk defa öğreneceksen düşürür, kırarsın, bir yere çarparsın. madem bütçende yok fazla bir sonraki motorunu düşün bence. 125cc yi sadece bir adım olarak göreceksen fazla para bayılma sonra çok pişman olursun.
 
Katılım
24 Mar 2012
Mesajlar
382
Yzf 125 yeni basliyip boyu kisa olan biri icin zor olabilir fakat 1.80 boy ile dogru oturduktan sonra bi sorunu yok sekli semali isciligi guzel motor. Cbr 125 de gayet hos. Hangisini istiyosan onu al cok takma. Bu arada abs siz alma falan diyenleri gordum. Fren yapmayi bilmek onemli yoksa abs sadece kaygan bi zeminde bi yere kadar yardimci olabilir. iyi abs ye sahip motorlardan biri olan f700gs i test e gittigimde abs nin gereksiz devreye girisleri cok rahatsiz ediciydi ve his cok kayipti arka frende
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Cbr sahibiyim yorumlara goz attım yzf sen bahsediyorlar kullandım copte atılmış bir para.motoru bel ağrısından kullanamazsınız.2el cbr bakiniz 2012falan bence
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Hocam kimse alınmasın ama benim görüşüm bu şekilde.

Ben YZF kalitesiz demiyorum, yeni CBR YZF den daha kaliteli diyorum. Üstelik aynı şeyi benden önce o gün beraber gezdiğimiz bacanağım da aynı şeyi söyledi.

Buna ek olarak oturuş pozisyonu ile ilgili yorumumu da ilgili yazıda yapmıştım dikkat ederseniz.

Siz YZF almışsınız kazasız belasız güle güle kullanın ama ben sırf YZF ile 1-2 olumsuz şey yazdım diye diğer yazdıklarımı "yazdığı hiçbirşeye inanmazdım" şeklinde yorumlamanız ilginç. Acaba YZF yi konu dışı bırakırsak size gör yazdıklarımda yanlış olup da inanılmaması gereken neler var bilmek isterim? Hem beraber tartışırız hem de yanlışlar varsa ben de doğrusunu öğrenmiş olurum.

Hocam konu alınmak değil benim yzf sahibi olup olmamamda değil. Sen dedinki cbr malzeme kalitesi olarak yzfden daha iyi. Peki açıklarmısın hangi parçası yzf'den daha iyi ? ayaklıkları mı ? arka şasisi mi? frenleri mi ? lastikleri mi ? tasarımı mı ? bana açık açık hangi parçası daha iyi bir şöyle çünkü benim motorum yokken ben yan yana karşılaştırdım bu motorları ve kalite bakımından yzf açık olarak daha kaliteliydi o yüzden öğrenmek istiyorum. Mesajımdada açıkça belirttim oturuş pozisyonu dersin o konularda daha iyi dersin anlarım dedim fakat bu parça kalitesi olayını anlayamıyorum.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
yzf r 125 i AEA dan sonra bende hiç beğenmiyordum ta ki bir arkadaşım alana kadar bence gayet güzel bir motor ama mt 125 daha güzel :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
60
Kawasaki Ninja 250' yi şiddetle öneririm. Çift silindir olması büyük avantaj.

ikinci elde temizlerini 12.000 civarına rahat rahat bulabiliyorsun.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
YZF için : Diğer yazdıklarım (sele,oturuş pozisyonu vs dışında) yanında grenajlar, plastik ve metal aksam işçiliği bana göre CBR dan daha geride.

Ninja ya gelirsek ikinci el fiyatı yüksek, bakım-yedek parça çok pahallı, AEA 2.el ninja videosunda bahsedilen bazı kronik sorunlar var. İlk başlangıç için sizi masraflarıyla yorabilir
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
yzf nin parçaları daha kalitesiz mi :-D hiç gülecegim yoktu :)
sele, şasi, ön amortisör, karenajlar hepsi yzf den düşük kalitede. hele cbr nin arka şasi profil balkon demiri. kötü demiyorum ancak yzf ile cbr parça kalitesi yönünden kıyaslanamaz.. yzf nin döküm şasi on numara
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
cbr 125 ve cbr 250 nin gerçek birer honda olduğunu düşünmüyorum. piyasada rekabet edebilmek için üretilmiş, ortada kalmış cihazlar. bu motorların kalitesini gözde büyütmeye gerek yok. başlangıç yapıp kısa sürede değiştirmen kuvvetle muhtemel. bu sebepten bajaj pulsar al, kullan, öğren ve gerçek bir honda ya da ne istiyorsan ona geç derim. başlangıç motoruna büyük para harcama taraftarı değilim.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Netten bayilerden pulsar bulabilirsin. Bence beyazı daha güzel ama zevk meselesi.
Nakliyeyi hallederler. İlk motor fazla açılma bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst