Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
15
cvp icin sglun.zincirim pratik parca baglantili olanlardan dgl. orjinal olan zincir kirma yapma zincirden. dediki servisteki usta bunlari en fazla 2 kere kirip yaparsin sonrs sknti olur. para almak icin demis olabilceginden sizede sorayim dedim
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
25
Koray'cım, seni tekrar gördüğüme inan çok sevindim. Bu yazını görüp beğenmiştim. Cevap yazdım diye hatırlıyordum. Bişeylere bakarken bu mesajına cevap vermediğimi görünce çok sıkıldım.
Kusura bakma lütfen.:pale: (Yaşlandık bee...)

Kasım başında (06-07-08) Bolu Yedigöller'de bir kamp yapacağız büyük ihtimal. Şimdiden haber veriyorum. Görüşebilirsek çok sevinirim.:cat:

Abicim selam, estağfurullah ne kusuru yav, fırsat buldukça seni ve gezilerini takip etmeye çalışıyorum. Maşallah çok özeniyorum.

Kasım ayı yedigöller gezisi ilginç olabilir, gerçi sizin ekibin diğer karlı gezilerinizin yanında bu da ayrı bir keyif olacaktır. Kısmet olursa gelmeye çalışacağım. Epeydir motor yok bende, bizim oğlan beni de gaza getirdi yaza kısmet olursa CRF tarzı bir şeyler almaya niyetimiz var bakalım. Şu anda 2 teker hevesimizi Ankara'da bisikletle gidermeye çalışıyoruz :eek:)) ..

Kendine çok iyi bak, arkadaşlara selamlar.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Merhaba arkadaşlar. Hornet 600umu satıp crf veya klx almayi düşünüyorum. Karda kışta yağmurda motosiklet kullanmak istiyorum. Be imkan buldukça uzun yolculuklarda da kullanmayı düşünüyorum. Uzun yolda güç olarak beni kesmeyecek biliyorum. Ama sonuçta 250.cc tek silindir bir makinaya binecegimin farkındayım. Bu arada horneti ilana koymadim. Ama dileyen olursa takas ta yapabilirim anlasabilirsek.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Merhaba arkadaşlar. Hornet 600umu satıp crf veya klx almayi düşünüyorum. Karda kışta yağmurda motosiklet kullanmak istiyorum. Be imkan buldukça uzun yolculuklarda da kullanmayı düşünüyorum. Uzun yolda güç olarak beni kesmeyecek biliyorum. Ama sonuçta 250.cc tek silindir bir makinaya binecegimin farkındayım. Bu arada horneti ilana koymadim. Ama dileyen olursa takas ta yapabilirim anlasabilirsek.

Merhaba Crf uzun yoldada keyifli gayet.Tabikide çok güç beklemeyin :D Hornet hakkında bilgi verirmisiniz modeli? kozmetiği?.. belki düşünebilirim özelden de yazabilirsiniz.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Facede engin Şenses diye aratip beni eklersen motorun ayrıntılı resimlerini görebilirsin. Genelde uzun yolda kullandığım 2010 model 31 binde dosta gidecek tertemiz bir makina.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

Motorumu ilana koydum. ilgilen olursa fiyatta yardimci olmaya çalışırım. Ilan no 234223591 temiz bir crf ile takas edebilirim.
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
31
Beyler ekipman ararken FC-Moto diye bir firmayı buldum Almanya da neredeyse bütün markalar var ellerinde . Oneal kask beğendim hem off road hem enduro da giyilebilecek axo nun cros botu birde axo nun armor unu seçtim 3 nün bedeli 1.450 Tl %18 gümrük ve kargo dahil 3 nü bir arada getirtmek sıkıntılı olurmu acaba gümrükde tek tek mi getirsem . Bilgisi olan varmı konu ile ilgili yardımcı olabilirmi .

O´Neal Sierra Edge Adventure Helmet 169 usd
AXO Drone MX Boots 117 usd
AXO Air Cage Pro Protection Jacket 122 usd
 
Katılım
2 Haz 2015
Mesajlar
173
Motoru beğeniyorum fakat, şehir için günlük işe geliş-gidiş kullanımda motorun ön çamurluğunun yüksek olmasından dolayı üzerinize fazlaca su/çamur vs geliyor mu?
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Arkadaşlar merhaba,

İnternette halihazırda satışı bulunan Acerbis marka plastik benzin deposu kullanan var mıdır? Siyah ve natural renk olarak iki seçeneği var ve yanlış görmediysem 11.7 lt hacmi var. Benim merak ettiğim bunu alıp taktığımızda şamandıra işini nasıl çözüyoruz? Orijinal depodaki sökülüp buna mı takılıyor yoksa iptal mi oluyor? Kalan yakıt miktarını nasıl okuyacağız?
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
248
Crf çok keyifli bir motor gerçekten.Yıllardır 4 silindire bindim, fakat bunun zevki çok farklı.Üstündeki orjinal lastiklerle kartepe karlı yollara patikalara girdim çokta tavsiye etmem gerçekten =) Hafta içi en az 40 km hafta sonu ortalama 300 km yol yapıyorum. Yağmur çamur demeden biniyorum.Üstünde gelen lastiklerle kuru zeminde gayet başarılı güzel virajlar alıyorum.Islak zeminde aynı şeyleri söyleyemem çok güvensizler.
Uzun yol şuan için en fazla 600 km yaptım arkamda artçımla beraber.İkimizde gayet keyif aldık biraz seleden kaynaklı ağrı oldu o kadar =)

Genel olarak CRF Hem arazi hemde şehiriçinde çok keyifli bir motosiklet. BEN artçımla rahat olarak binebiliyorum

Honda PCX kullanıcısıyım. Satıp CRF almayı düşünüyorum.
Şehiriçinde ve şehirdışında artçılı kullanım hedefliyorum. Bununla ilgili olumsuz yönleri var mı sizce?
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Arkadaşlar. Geçen sezon CRF kullanıyordum. Bu sezon KLX e geçtik. bilenler olacaktır eski kullanıcılardan CRF'de takamadığım FMF Factory 4.1 egzozum vardı. Klx 'te de kullanmadım. İlgilenen olursa uygun fiyata vericem (nişan masrafları) Özel mesajla ulaşabilirsiniz. Egzoz temiz kesinlikle kaynaksız. Tüm etiketleri üzerinde, Çiziksiz ve darbesizdir.
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
18
Mekanik bilgisi olan arkadaslara sorum. Henüz 2300 km de CRF 250 L motorum, sabit bir hızda kaldığımda sürekli ile geri areketi var öksürür gibi arkadan iteklenyor gibi (sürat farketmıyor 15 km hızda da yapıyor 90 km de de) Bakımları yağı suyu tam olan makına bunu neden yapar?
Uzerıne akrapovıc egzoz var susturucu ıle kullanıyorum. Ancak sıtandart egzozunda da aynı prglem var. Buji tırnağı ve lambd sensor oksıtlenmesı geldı aklıma fırsat olmadı bakmaya. Sizce sorun ne olabılır yada bu problemı yasayan varmı? Honda tum crf lerı servıse cagırıp mars rublesı degısecek demıstı benıde cagırdılar, onla bunun bır baglantısı olamaz herhal.. yorumlarınızı beklıyorum, herkeze selamlar saygılar..
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Mekanik bilgisi olan arkadaslara sorum. Henüz 2300 km de CRF 250 L motorum, sabit bir hızda kaldığımda sürekli ile geri areketi var öksürür gibi arkadan iteklenyor gibi (sürat farketmıyor 15 km hızda da yapıyor 90 km de de) Bakımları yağı suyu tam olan makına bunu neden yapar?
Uzerıne akrapovıc egzoz var susturucu ıle kullanıyorum. Ancak sıtandart egzozunda da aynı prglem var. Buji tırnağı ve lambd sensor oksıtlenmesı geldı aklıma fırsat olmadı bakmaya. Sizce sorun ne olabılır yada bu problemı yasayan varmı? Honda tum crf lerı servıse cagırıp mars rublesı degısecek demıstı benıde cagırdılar, onla bunun bır baglantısı olamaz herhal.. yorumlarınızı beklıyorum, herkeze selamlar saygılar..

TPS ile ilgili bir Problem olabilir mi?
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Mekanik bilgisi olan arkadaslara sorum. Henüz 2300 km de CRF 250 L motorum, sabit bir hýzda kaldýðýmda sürekli ile geri areketi var öksürür gibi arkadan iteklenyor gibi (sürat farketmýyor 15 km hýzda da yapýyor 90 km de de) Bakýmlarý yaðý suyu tam olan makýna bunu neden yapar?
Uzerýne akrapovýc egzoz var susturucu ýle kullanýyorum. Ancak sýtandart egzozunda da ayný prglem var. Buji týrnaðý ve lambd sensor oksýtlenmesý geldý aklýma fýrsat olmadý bakmaya. Sizce sorun ne olabýlýr yada bu problemý yasayan varmý? Honda tum crf lerý servýse cagýrýp mars rublesý degýsecek demýstý benýde cagýrdýlar, onla bunun býr baglantýsý olamaz herhal.. yorumlarýnýzý beklýyorum, herkeze selamlar saygýlar..

Ayni sorunu honda ps150 scoter da da yasadik
gaz kelebek sonsoru arizasi dendi ve garantiden degismisti
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Mekanik bilgisi olan arkadaslara sorum. Henüz 2300 km de CRF 250 L motorum, sabit bir hızda kaldığımda sürekli ile geri areketi var öksürür gibi arkadan iteklenyor gibi (sürat farketmıyor 15 km hızda da yapıyor 90 km de de) Bakımları yağı suyu tam olan makına bunu neden yapar?
Uzerıne akrapovıc egzoz var susturucu ıle kullanıyorum. Ancak sıtandart egzozunda da aynı prglem var. Buji tırnağı ve lambd sensor oksıtlenmesı geldı aklıma fırsat olmadı bakmaya. Sizce sorun ne olabılır yada bu problemı yasayan varmı? Honda tum crf lerı servıse cagırıp mars rublesı degısecek demıstı benıde cagırdılar, onla bunun bır baglantısı olamaz herhal.. yorumlarınızı beklıyorum, herkeze selamlar saygılar..

Benzer sorun CBF 1000'de vardı. Gaz kelebeğinden şüphelenmiştim. Bu yüzden performans egzozu söküp orijinal egzozu taktırmıştım ama sorun çözülmemişti.
Geçen hafta rutin bakıma girdi. hava filtresi sensörünün yerinden çıkmış olduğunu tesadüfen farkettik. Takılı gibi duruyordu ama çıkmış. Yerine oturtuldu ve sorun bitti.
 
Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
34
Merhaba arkadaşlar aslında m modeli tam istediğim gibi âmâ Türkiye de satışı yokmuş,mevcut lastiklerin yerine şehir kullanımına daha uygun lastik bulma konusunda sıkıntı var mı?
Lastik değişimi dışında jantta cadde lastiği kullanımı için başka değişiklik gerekiyor mu?
Teşekkür ederim.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
selam 4 aydır crf250l kullanıyorum.cok memnunum vallahi.kullandığım en ağlenceli motor.ben de paylaşayım dedim:)



 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
62
Biraz önce bu başlığı bulamayıp, kullanıcılarından yardım istemek için yeni başlık açmıştım. :pr:

Şimdi dolaşırken karşıma çıktı, yorumların çoğu eski yıllara ait olsa da motosiklet artık Türkiye^de satılıyor. :)

Fiyatı da şu şekilde: http://honda.com.tr/motosiklet/adventure/crf-250l-2015/fiyat
 
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
1
selamlar bende yeni bir kullanıcı olarak aranıza katıldım , yıllarca race makine kullandıktan sonra toprak yollar ayrı bir keyifli geldi , hayırlısı bakalım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst