Koray'cım, seni tekrar gördüğüme inan çok sevindim. Bu yazını görüp beğenmiştim. Cevap yazdım diye hatırlıyordum. Bişeylere bakarken bu mesajına cevap vermediğimi görünce çok sıkıldım.
Kusura bakma lütfen.ale: (Yaşlandık bee...)
Kasım başında (06-07-08) Bolu Yedigöller'de bir kamp yapacağız büyük ihtimal. Şimdiden haber veriyorum. Görüşebilirsek çok sevinirim.:cat:
Merhaba arkadaşlar. Hornet 600umu satıp crf veya klx almayi düşünüyorum. Karda kışta yağmurda motosiklet kullanmak istiyorum. Be imkan buldukça uzun yolculuklarda da kullanmayı düşünüyorum. Uzun yolda güç olarak beni kesmeyecek biliyorum. Ama sonuçta 250.cc tek silindir bir makinaya binecegimin farkındayım. Bu arada horneti ilana koymadim. Ama dileyen olursa takas ta yapabilirim anlasabilirsek.
Crf çok keyifli bir motor gerçekten.Yıllardır 4 silindire bindim, fakat bunun zevki çok farklı.Üstündeki orjinal lastiklerle kartepe karlı yollara patikalara girdim çokta tavsiye etmem gerçekten =) Hafta içi en az 40 km hafta sonu ortalama 300 km yol yapıyorum. Yağmur çamur demeden biniyorum.Üstünde gelen lastiklerle kuru zeminde gayet başarılı güzel virajlar alıyorum.Islak zeminde aynı şeyleri söyleyemem çok güvensizler.
Uzun yol şuan için en fazla 600 km yaptım arkamda artçımla beraber.İkimizde gayet keyif aldık biraz seleden kaynaklı ağrı oldu o kadar =)
Genel olarak CRF Hem arazi hemde şehiriçinde çok keyifli bir motosiklet. BEN artçımla rahat olarak binebiliyorum
Mekanik bilgisi olan arkadaslara sorum. Henüz 2300 km de CRF 250 L motorum, sabit bir hızda kaldığımda sürekli ile geri areketi var öksürür gibi arkadan iteklenyor gibi (sürat farketmıyor 15 km hızda da yapıyor 90 km de de) Bakımları yağı suyu tam olan makına bunu neden yapar?
Uzerıne akrapovıc egzoz var susturucu ıle kullanıyorum. Ancak sıtandart egzozunda da aynı prglem var. Buji tırnağı ve lambd sensor oksıtlenmesı geldı aklıma fırsat olmadı bakmaya. Sizce sorun ne olabılır yada bu problemı yasayan varmı? Honda tum crf lerı servıse cagırıp mars rublesı degısecek demıstı benıde cagırdılar, onla bunun bır baglantısı olamaz herhal.. yorumlarınızı beklıyorum, herkeze selamlar saygılar..
Mekanik bilgisi olan arkadaslara sorum. Henüz 2300 km de CRF 250 L motorum, sabit bir hýzda kaldýðýmda sürekli ile geri areketi var öksürür gibi arkadan iteklenyor gibi (sürat farketmýyor 15 km hýzda da yapýyor 90 km de de) Bakýmlarý yaðý suyu tam olan makýna bunu neden yapar?
Uzerýne akrapovýc egzoz var susturucu ýle kullanýyorum. Ancak sýtandart egzozunda da ayný prglem var. Buji týrnaðý ve lambd sensor oksýtlenmesý geldý aklýma fýrsat olmadý bakmaya. Sizce sorun ne olabýlýr yada bu problemý yasayan varmý? Honda tum crf lerý servýse cagýrýp mars rublesý degýsecek demýstý benýde cagýrdýlar, onla bunun býr baglantýsý olamaz herhal.. yorumlarýnýzý beklýyorum, herkeze selamlar saygýlar..
Mekanik bilgisi olan arkadaslara sorum. Henüz 2300 km de CRF 250 L motorum, sabit bir hızda kaldığımda sürekli ile geri areketi var öksürür gibi arkadan iteklenyor gibi (sürat farketmıyor 15 km hızda da yapıyor 90 km de de) Bakımları yağı suyu tam olan makına bunu neden yapar?
Uzerıne akrapovıc egzoz var susturucu ıle kullanıyorum. Ancak sıtandart egzozunda da aynı prglem var. Buji tırnağı ve lambd sensor oksıtlenmesı geldı aklıma fırsat olmadı bakmaya. Sizce sorun ne olabılır yada bu problemı yasayan varmı? Honda tum crf lerı servıse cagırıp mars rublesı degısecek demıstı benıde cagırdılar, onla bunun bır baglantısı olamaz herhal.. yorumlarınızı beklıyorum, herkeze selamlar saygılar..