Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
CRF her yola gelen bir motosiklet.
Ağırlıklı olarak şehiriçinde kullanıyorum. Oldukça başarılı.
Bunun yanında uzun yol da yaptım. (Ay sonu 2000 km.lik bir sürüşüm olacak)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Crf çok keyifli bir motor gerçekten.Yıllardır 4 silindire bindim, fakat bunun zevki çok farklı.Üstündeki orjinal lastiklerle kartepe karlı yollara patikalara girdim çokta tavsiye etmem gerçekten =) Hafta içi en az 40 km hafta sonu ortalama 300 km yol yapıyorum. Yağmur çamur demeden biniyorum.Üstünde gelen lastiklerle kuru zeminde gayet başarılı güzel virajlar alıyorum.Islak zeminde aynı şeyleri söyleyemem çok güvensizler.
Uzun yol şuan için en fazla 600 km yaptım arkamda artçımla beraber.İkimizde gayet keyif aldık biraz seleden kaynaklı ağrı oldu o kadar =)

Genel olarak CRF Hem arazi hemde şehiriçinde çok keyifli bir motosiklet. BEN artçımla rahat olarak binebiliyorum
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Tasarımı hoşuma gidiyor hatta yakından ilk kez gördüğümde baya etkilenmiştim çünkü heybetli duruyor. Peki ıslak yollar için daha uygun bir lastik yok mudur ? Bulunduğum şehirde Honda bayisinde "0" 2013 model var bir tane. Sizce bu motoru almak mı mantıklı olur yoksa yeni üretim bir makineyi mi ? Fiyatı konuşmadım ama 11-12 bin civarı isterler 2013 olana. Bir de 2013 model garanti kapsamında mıdır ? Yani garanti satış sonrası mı başlar ? 2013 model aldığımda lastikleri değiştirmem gerekir mi ? Son olarak bayiler başka marka motosikletle takasa girerler mi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
crf250l nin daha iyi alternatifi var mı? mesela size videolardan bir kaç moto göstersem tanırmısınız? çünki crf250l ilanlardan bakıyorumda çok tipsiz gelmeye başladı
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Selam Dostlar. Yıllardır Asvaflta Harcanmışım diye düşünmemi saglayan şey cross oldu :) Daha dogrusu arazi..

Asvaflta göre teknikleri bambaşka oldugu için acayip şekilde arazinin acemisiyiz :)

Bir crf 'em yok fakat küçük bir yamaha wr 'em var :)

Kendisini Karadenizlerden getirdim izmire buda ilk videomuz Bu arada İzmirdeki crosscu arkadaşlarlada tanışmak isteriz.:cat:

10985504_1587803751490498_8549462321304237060_n.jpg


1507978_1587803771490496_5086062326714329354_n.jpg


 
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
19
11351432_911499728897019_5684296679337697115_n.jpg


Selam beyler. Bende katıldım artık aranıza. Gezi çamur gaz esirgemeylim lütfen :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------

hayırlı olsun dostum. bu dediğin düşünceyi 2 sene önce söyledim bende. o kadar asfalttan sonra araziye kuba str 250 alarak girmiştim çok muhteşem bir duyguydu. sonra onu satıp crf 250 aldım sonunda. hayat doğada. :)
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
1
Herkese merhabalar.Yakın zamanda bende crf 250l almayı düşünüyorum.Fakat sanırım hala 2015 modelleri Türkiye'ye getirmiyorlar.Bayide yakında gelir diyor.Bende 2014 model almak istemiyorum.Fiyat zaten 13.100TL olmuş.Aranızda 2015 modellerle ilgili bilgisi olan var mı?Şimdiden teşekkürler.

Fiyatı en son 13.200 yapmışlar. Ankara efe honda da 2015 modelleri gelmiş. Motor daha da pahalanacak gibi anlıyorum ben.
Bu arada ben de işlemleri başlattım pazartesi salı elime geçecek umarım.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İzmirli arazici arkadaşlarla yol yapmak isteriz :)

İyi seyirlerr.

 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
O gromlu arkadaş dayanamayıp 1 hafta içinde kawasaki KLx 250 aldı.

Artık çekimlerde Klx ve Wr ile devam edecegiz :)

Ahha Harikasınız :)
Bende CBF'i satıp WR düşünüyorum 125CC motor cbften sonra ne hissettirir bilemedim, tek şunu biliyorum Cross motora acayip ilgim arttı. Şuan mantıklı karar veremiyorum motoru satıp 2,3 bin üstüne koyup WR alsam bir yandan CC küçük artı olarak ise kalite farkı getiriyor.
Eğer alırsam uzun yol planlarımda var, motoru sevdikten sonra hızı da sorun etmem giderim. :)

Sizin de fikirlerinizi alabilirim.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bu soruyu kopyalayarak wr topiginden cevap verim crf konusu isgal etmeyelim :)

Izmirli crfli arkadaslari bekliyoruz son olarak her haftasonu arazideyiz :)
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Crf nin çok farklı bir tadı var ya.Orjinal egzozunun pıtırtısı bile çok hoşuma gidiyor.Tümseklerde fren yapmayı unuttum artık,Sağı solu çizilecek korkusunu yaşamıyorum,Sudan geçince kirlenicek takıntısı yok (5 ayda 2 kere yıkamışımdır crf yi =))Yollarımız malum mayın tarlası amaaan kimin umrunda enduro yapıyoruz işte şehiriçindede :D
Az yakar.Çok kaçar
Uzun yolda farklı bir tat verir (totoyuda yoklar ama ağrı konusunda)
11 Motosiklet geçmişimden en çok zevk aldığım 1.Kawasaki Z800 2.CEREFEEEMM
Şimdi egzoz takmayı düşünüyorum birazda güçlendirmeyi kendilerini.
Gidin gözünüz kapalı alın crf yi.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst