Crf çok keyifli bir motor gerçekten.Yıllardır 4 silindire bindim, fakat bunun zevki çok farklı.Üstündeki orjinal lastiklerle kartepe karlı yollara patikalara girdim çokta tavsiye etmem gerçekten =) Hafta içi en az 40 km hafta sonu ortalama 300 km yol yapıyorum. Yağmur çamur demeden biniyorum.Üstünde gelen lastiklerle kuru zeminde gayet başarılı güzel virajlar alıyorum.Islak zeminde aynı şeyleri söyleyemem çok güvensizler.
Uzun yol şuan için en fazla 600 km yaptım arkamda artçımla beraber.İkimizde gayet keyif aldık biraz seleden kaynaklı ağrı oldu o kadar =)
Genel olarak CRF Hem arazi hemde şehiriçinde çok keyifli bir motosiklet. BEN artçımla rahat olarak binebiliyorum