- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 2,633
22 mm.
Ben de crf için elcik korumayı Aliexpress'ten getirttim Harun'cum.![]()
Çok değerli bilgi için Çok Çok teşekkür ederim Sıtkı Abicim.
22 mm.
Ben de crf için elcik korumayı Aliexpress'ten getirttim Harun'cum.![]()
Selam herkese bende Yeni üye oldum forum a ama öncesinde de takip ediyordum . 20 gün önce Honda CRF 250 limi aldım Enduro olarak kullanıyorum ama arazide de zorluyorum hafta sonları lastiklerim el verdikçe
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------
Bu arada motor un fotoğraflarını ekleyecektim ama bir türlü koyamadım .Keza profil resmi de aynı şekilde . yardımcı olabilecek varmı ?






Teşekkürler cevaplarınız için, lambalar gayet yeterli çok beğendim
Montaj konusu biraz sıkıntı olacak sanırım koruma demirleri olmadan.