Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Arkadaşlar klx ile bunun arasında kaldım ikisinede oturdum fakat kullanmadım klx sanki daha bir cross havası yarattı bende daha ince hafif ve amortisorleri yumusak crf biraz kalın ve sert geldi bana. Düşmelerde vs hangisi daha sağlamdır ? Güçleri neredeyse aynı olduğunu biliyorum, ikisinide süren birisi varsa yorumlarumlarını paylaşabilirmi ? Altın elbiseli adamın karşılaştırmasına baktım bu arada
 

iyo

Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
2
Slm ,2.el bi crf 250 l var 2014 model 3000 km de 11.000 tl ,fiyat olarak nasıl ?kaca kadar alınabilir ? Suan Aprilla 150 lik bi motorumuz var arazi için düşünüyoruz ,tşk.
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
31
Selam herkese bende Yeni üye oldum forum a ama öncesinde de takip ediyordum . 20 gün önce Honda CRF 250 limi aldım Enduro olarak kullanıyorum ama arazide de zorluyorum hafta sonları lastiklerim el verdikçe :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

Bu arada motor un fotoğraflarını ekleyecektim ama bir türlü koyamadım .Keza profil resmi de aynı şekilde . yardımcı olabilecek varmı ?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Selam herkese bende Yeni üye oldum forum a ama öncesinde de takip ediyordum . 20 gün önce Honda CRF 250 limi aldım Enduro olarak kullanıyorum ama arazide de zorluyorum hafta sonları lastiklerim el verdikçe :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

Bu arada motor un fotoğraflarını ekleyecektim ama bir türlü koyamadım .Keza profil resmi de aynı şekilde . yardımcı olabilecek varmı ?

Motorunuz hayırlı olsun Allah kazadan nazardan saklasın.

Resim için http://tinypic.com/ buradan upload edip foruma yapıştırmak üzere "IMG Code for Forums & Message Boards" başlığı altındaki texti alın cevap alanına yapıştırın resimler sayfada çıkacaktır.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Selam Arkadaşlar,

Kendi Msx125 ime çanta demiri almıştım fakat yanlışlıkla CRF250L için göndermişler. H2C çanta demiri bendeki model. İsteyen olursa piyasa fiyatının altına bir fiyata satabilirim. İlgilenen varsa özel mesaj ile ulaşabilir bana. Bendeki modelin resmi aşağıdaki gibi.

v4ypdx.jpg
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Boyum 1,69 bu konuda sıkıntı yaşar mıyım?çok beğeniyorum motoru.Birde uzun yol asfalt kullanımında tecrübeli arkadaşlar bilgi rica ediyorum.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Ben 167cm.boyundayım bir sorun yaşamıyorum istanbul trafiğinde.tecrüben varsa kullanırsın.uzun yol işi biraz sakat gibi sele ve yüksek motor olmasindan.ben 1 ay sonra bi sinop yapip gelecegim.onceki motorum pulsardi ve pulsarla gittiğim uzun yola bu da gider bence.sorun yok güzel ve kıvrak motor
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
bence 125 W akuyu ve sarj sistemini zorlayabilir
powerled baksanız daha saglıklı olmaz mı ?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Benim CRF'de aynı sis farları var. 15x2=30 W güç çekiyor. Taktığımdan bu yana, yaklaşık 5 aydır kapatmadım. Hiçbir sorun yaşamadım. Verdiği ışık gücü ise oldukça tatmin edici. :cat:

Serviste taktırdım,





Daha sonra garaja gittim.



Sis farları kapalıyken,



Ve açıkken...



Bağlantı elemanları ve kasa biraz zayıf. Takviye bişeyler düşünmek gerekiyor.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Teşekkürler cevaplarınız için, lambalar gayet yeterli çok beğendim :)
Montaj konusu biraz sıkıntı olacak sanırım koruma demirleri olmadan.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
cevaplar için teşekkür ederim herkese.Çıtayı biraz daha yükselmeye karar verdik.Nc 750x veya 750s daha mantıklı olacak.Çoğunlukla uzun iki kişi uzun yol olacak çünkü.
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
31
Arkadaşlar ve üstadlar bir adet fmf factroy 4.1 egzoz buldum gayet uygun bir fiyat a peki bu egzoz benim motor için uyumlumudur . Bilgisi olan varmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst