Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Herkese merhaba arkadaşlar
Ben de dün 2013 model Honda crf 250 L aldım.Lastiklerinin değişmesi lazım.Haftaiçi işe gidip gelmek için kullanabileceğim haftasonları da dağ tepe çıkmak için kullanabileceğim bir lastik önerebilir misiniz?Teşekkürler

Hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş.
Dediğin gibi hafta içi iş ev hafta sonu dağ bayır için ben michelin sirac kullanıyorum.Çok memnunum tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Haz 2015
Mesajlar
23
Hayırlı olsun kazasız belasız kullan inş.
Dediğin gibi hafta içi iş ev hafta sonu dağ bayır için ben michelin sirac kullanıyorum.Çok memnunum tavsiye ederim.

Çok teşekkür ederim.Bir de bu zorunlu trafik sigorta fiyatları everesti geçmiş.alabildiğim en uygun fiyat 530 TL.Var mıdır sizin daha iyi fiyat veren bir sigortacınız?
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
31
Çok teşekkür ederim.Bir de bu zorunlu trafik sigorta fiyatları everesti geçmiş.alabildiğim en uygun fiyat 530 TL.Var mıdır sizin daha iyi fiyat veren bir sigortacınız?

:queen::queen::queen::queen:

Benim plaka 22 edirneden geldi motor sigortasını geçen ay yaptırdım 182 tl . Bence bir cuma günü bas git edirne ye plakayı 22 yap hem gezmiş olursun hem hem fiyat biraz düşmüş olur . Bir öneri .

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

michelin sirac ın kuru zemindeki ve ıslak zemindeki performansı nasıl çekinmeden viraj yapabiliyormusnuz ? benim lastik bu sezonu çıkartır ama gelecek sezon için lastik şart olacak gerçi bende kararsız kaldım cross lastik mi taksam yoksa enduro mu taksam karar veremedim !
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
:queen::queen::queen::queen:

Benim plaka 22 edirneden geldi motor sigortasını geçen ay yaptırdım 182 tl . Bence bir cuma günü bas git edirne ye plakayı 22 yap hem gezmiş olursun hem hem fiyat biraz düşmüş olur . Bir öneri .

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

michelin sirac ın kuru zemindeki ve ıslak zemindeki performansı nasıl çekinmeden viraj yapabiliyormusnuz ? benim lastik bu sezonu çıkartır ama gelecek sezon için lastik şart olacak gerçi bende kararsız kaldım cross lastik mi taksam yoksa enduro mu taksam karar veremedim !

Siracın Islak zemindede kuru zemindede mükemmel yol tutuşu var.Crf yle viraj yapıyorum deligibi.Ömerlide karakiraza giden yolda acayip keskin virajlar var enduro lastiklerle sonuna kadar yatırıyorum.Geçen uludağ yolunda yine öyle deli gibi viraj yaptık.Büyük endurolarla yarıştım virajda =)
Sirac %50 asfalt %50 arazi lastiği ama resmen asfalt lastiği gibi yol tutuyor.
Crf nin üzerinde gelen irc dişli lastiklerlede deli gibi virajlar yaptım.Tekeden izmite giden köy yollarında o dişli lastiklerle acayip virajlar aldım yine sonuna kadar yatırdım motoru.
ırc yağışlı zeminde biraz sapıtıyordu ama ben o lastiklerle hergün yağmurda çamurda Ümraniyeden topkapı yaptım.
Motorunuz üzerinde gelen ırc cross lastikleri varsa biraz daha temnkinli davranarak güzel virajlar yollar yapabilirsiniz..
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Motoru için çanta demiri arayan var mı ? Bedavadan biraz pahalı fiyata verebilirim arayan var ise.
 
Katılım
1 Haz 2015
Mesajlar
23
Motorumun arka dişlisini büyüteceğim.Konuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
31
Beyler yollar da araba kadar kedi ve köpeklere de dikkat edin 2 hafta önce kaza yaptım bi köpeğe çarptım köpeği kurtarayım dedim yattım köpek sağolsun geri döndü ve çarptım ben sakatlandım köpek öldü . Ana yollar da çok fazla karşınıza çıkmıyor ama ara sokaklar da mutlaka oluyor dikkatinize .
 
Katılım
31 Mar 2015
Mesajlar
166
Merhaba arkadaşlar bugün bende aranıza katılmış bulunmaktayım :queen: racingden sonra evet yüksek geldi ama kesinlikle ve kesinlikle çok rahat. racing de ne çile çekmişim ya :pl:

Buyrun resimler ;









 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun Jrspawn. :cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Merhaba arkadaşlar bugün bende aranıza katılmış bulunmaktayım :queen: racingden sonra evet yüksek geldi ama kesinlikle ve kesinlikle çok rahat. racing de ne çile çekmişim ya :pl:

Buyrun resimler ;

[url]http://i.hizliresim.com/3a6q7M.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/kg9WbD.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/N4n1pX.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/YlQNDZ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/8badM7.jpg[/url]

Hayırlı olsun Jrspawn. Egzoz ve lastiklerle araziye hazır makine :)

Gruba bekleriz: https://www.facebook.com/groups/143419699166862/?fref=nf
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Arkadaşlar Motorunu SÜREKLİ TEKERE KALDIRAN veya arai tarzı yerlerde ÇOK ZORLAYAN arkadaşlara önerim,,,

MOTORUNUZ BU DURUMLARA ALIŞIK DEĞİLLER,

Bakınız burada bu gün bir CRF 250L yardım,

ve motor içler acısı,,

şanzuman fiyatı 1350 lira,,,
blok inşallah kaynak olursa olacak,
olmaz ise çıkması aranacak,
yoksa sıfırı fiyat gözükmüyor ve 1.5 ayı bulur deniyor blok için,,,

Telefon TURKCEL T50 oldugundan resım yukleyemedım,
dırect FACEBOOK'tan link veriyorum,,,

Motorun açık halini görmek isteyen haber versin gelip görebilir :)

https://www.facebook.com/serkan.gurcan.35/posts/10153453957977900?comment_id=10153454002992900&notif_t=feed_comment
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Arkadaşlar Motorunu SÜREKLİ TEKERE KALDIRAN veya arai tarzı yerlerde ÇOK ZORLAYAN arkadaşlara önerim,,,

MOTORUNUZ BU DURUMLARA ALIŞIK DEĞİLLER,

Bakınız burada bu gün bir CRF 250L yardım,

ve motor içler acısı,,

şanzuman fiyatı 1350 lira,,,
blok inşallah kaynak olursa olacak,
olmaz ise çıkması aranacak,
yoksa sıfırı fiyat gözükmüyor ve 1.5 ayı bulur deniyor blok için,,,

Telefon TURKCEL T50 oldugundan resım yukleyemedım,
dırect FACEBOOK'tan link veriyorum,,,

Motorun açık halini görmek isteyen haber versin gelip görebilir :)

https://www.facebook.com/serkan.gurcan.35/posts/10153453957977900?comment_id=10153454002992900¬if_t=feed_comment

serkan ustam görmek isterim istemesinede mugladayım :)
verdiğin link de hata veriyor bir kac foto vs ekleme sansın olursa sevinirim.
saglıcakla kal.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Dostum Konusunu Açtım,
Oradan Görebilirsin,,,

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/152428-honda-crf-250l-motor-yarma.html
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2015
Mesajlar
31
Merhaba arkadaşlar bugün bende aranıza katılmış bulunmaktayım :queen: racingden sonra evet yüksek geldi ama kesinlikle ve kesinlikle çok rahat. racing de ne çile çekmişim ya :pl:

Buyrun resimler ;

[url]http://i.hizliresim.com/3a6q7M.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/kg9WbD.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/N4n1pX.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/YlQNDZ.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/8badM7.jpg[/url]

Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin . Güle Güle kullan . ( Motor satmak yada ne bilim egzoz u satmak gibi bi fikre kapıldığın an bana mesaj atabilirsin :D )

Bu arada biranönce elcik almanı tavsiye ederim arazide kullanıcaksın anladığım kadarıyla . Birde koruma demiri sana kalmış gerçi . İkiside var bende kaza esnasında motoru birhayli korudu . Tavsiye ederim .
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Dün CRF 250 L ye kavuştum nihayet. Aydın'dan 2 saatlik bir yolculuktan sonra dün akşam eve getirdim. Satan arkadaş gayet iyi bakmıştı motora. İşin doğrusu üzerinde çizik yok. Yine de nolur nolmaz diye cumartesi honda servisine götürüp bir kontrol ettireceğim. :)

~2500 km , 2013 model 10.250 TL. Kısa süreliğine yoracak cebi ama değdi. Çok güzel makina. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst