Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun Sherrnova.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
247
Crf düşünüyorum, kronik sorunu varsa nedir, tekere gelmesi nasıl ön kısım ağır mı apaçilik için değil, arazide önü ağır olanlar çok yoruyor.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
Teşekkürler iyi dilekler için...

Kaporayı gönderdim Haftasonu gelecek inşallah...

Bekliyorum sabırsızlıkla...:flower:
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
71
Arkadaslar benim motorum 1520 km de vites kuculturken stop ediyor boyle sikinti yasayan veya sebebini bilen varmi ?
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Arkadaslar benim motorum 1520 km de vites kuculturken stop ediyor boyle sikinti yasayan veya sebebini bilen varmi ?

gerçekten ilginç. sadece vites kücültürkenmi oluyor ? bir servise uğrayın motorunuz garantide olmalı. sonucu paylaşırsanız sevinirim. daha önce başıma yine baska bir honda motosikletimde söyle birşey gelmişti ; uzun yolda rüzgardan yüksek hızlarda motosikletim stop ediyordu. ve sonrada ayaklık yayının gevsek oldugunu ivme ve rüzgardan ayaklık açıldıkça motosikletimin stop ettiğini keşfetmiştim.
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
71
gerçekten ilginç. sadece vites kücültürkenmi oluyor ? bir servise uğrayın motorunuz garantide olmalı. sonucu paylaşırsanız sevinirim. daha önce başıma yine baska bir honda motosikletimde söyle birşey gelmişti ; uzun yolda rüzgardan yüksek hızlarda motosikletim stop ediyordu. ve sonrada ayaklık yayının gevsek oldugunu ivme ve rüzgardan ayaklık açıldıkça motosikletimin stop ettiğini keşfetmiştim.

Genelde isiklara yanastigimda hizimi dusurmek icin vites kuculturken oluyor. Bunu 1 ay icinde 15 kez yasamisimdir. Cok can sıkıcı bi durum oldu. Garantisi bitmis durumda ama dediginiz cok manikli geldi kontrol edecegim en kisa zamanda tesekkur ederim..
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Genelde isiklara yanastigimda hizimi dusurmek icin vites kuculturken oluyor. Bunu 1 ay icinde 15 kez yasamisimdir. Cok can sıkıcı bi durum oldu. Garantisi bitmis durumda ama dediginiz cok manikli geldi kontrol edecegim en kisa zamanda tesekkur ederim..
cbr250 kullandığım zamanlarda karşılaştığım kronik sorundur. her cbr250 kullanıcısı az çok yaşıyordu. vitesi küçültmek için debriyajı sıktığınızda motor stop eder. sebebi bulunamamıştı. crf'de öyle bir sorunla karşılaşmadım hiç.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
tek silindir makinalarda sadece crf de değil. bir çoğunda vites kücültürken kompresörde ara gaz yaparsanız bir çoğu egzoz patlatır yada ara ara stop edebilir. 4 zamanlılardan bahsediyorum tabiki.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
Demir At gelmiş ya la :)

9VloEk.jpg
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
247
https://yadi.sk/i/05hmRujRffeoM

motorun service manuali,belki daha önce paylaşıldı bilmiyorum varsa 2. baskı olsun,her kullanıcı da olması gereken bi evrak, özellikle motoru kendi parçalayanlar için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

şimdi pdfyi inceledim ,motor kısmında krank bilyalı değil yataklı yapılmış,aşınma durumunda bilyalı olsa bilyası değişir geçersiniz,ama yataklıda yatak giderken krank da çizerse krank değişmek zorunda kalırsınız yada krankı taşlatıp bir ebat daha etli yatak takmak gerekir ,çelik bir kere çiziği yedimi artık adam olmaz gerisi gelir boşluk yaptıkça ses gelmeye başlar ,sonunda krank değişmek zorunda kalırsınız o yüzden ,motorun yağına azami özen gösterin yağı temiz olduktan sonra sorun olmaz, çok kirli olursa, soğukken çalıştırıp abanızsanız,yağ pompası sağ tarafta olduğu için yan sehpaya alıp ısınmasını beklerseniz (ki böylece yağlama sıkıntıya girer)yani işin özü iyi yağlama ve düzgün yağ kullanırsanız sorun olmaz saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------

arkadaşlar rakipleri ne yapmış diye service manuallerine baktım, klx250 ve wr250 bilyalı sistem kullanmış tabiki bilyalı yataklıya göre daha avantajlı bizim gibi doları az olanlar için

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------

crf 250l

JpvE8q.jpg
[/url][/IMG]

klx250
ORPd80.jpg
[/url][/IMG]
wr250
zmbEOB.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
46
tap taze crf

QEG28M.jpg
dof9DB.jpg
CzewUu.jpg


ilk izlenimlerim lirasını kuruşuna kadar hak ediyor.kullanılmaya başlayan ilk saatlerde yoldan çıkınca sanki uçan halı üzerindeyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst