Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
91
Sagolun arkadaşlar bu taraflara gelen olursa önceden yazsin tanisalim bi kahvemi içinde gidin ve bir soru bizim crf lerin sibop ayari kaç km de yapilip yada kontrol oluyor acaba?yada şimli mi lifterli mi bunlar bilen varsa sevinirim.?
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Hayırlı olsun.
Yazın motorla oralara gelmeyi planlıyorum.
Hında da crf 250m getırse mesele kalmaz. Avrupada var zaten. Ama wr125x ufak kalıyor.
Crf ile uzun yol yapabilirsiniz ama WR125 ile maalesef.
Keşke yamaha xt250 getırse de crf nin bir rakibi olsa.

CRF 250M güzelmiş biraz inceledim. İyi bir seçenek olurdu.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Arkadaslar CRF250 yi otobüse bildiren oldumu. Sıkıntı çıkıyormu. Yaza doğru ikinci bir motor olarak ikinci el CRF250 almayı düşünüyorum. Muhtemelen il dışından getireceğim.

Boyu biraz yüksek olduğundan otobüse sığarmı sığmazmı emin degilim. Bu konuda tecrübesi olan oldumu?
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Brn otobüsle taşıdım. Aynaları söküp 403 e koyuyorsunuz. Tam oluyor. Keçi gibi.
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
91
Arkadaslar yeni aldigim cdf nin her viteste ve yarim gazda baslayan gazi actikca yikselen bir ses isitiyorum bi suredir bilemiyorum belkide sifirida oledir normaldir yani ama emin olamadim ses bole sanki avans vurmasina benziyot gibi gazi actikca yukseliyor bir sorunmudur bu ses yoksa normalmi tecrubelerinize basvuruyorum saygilar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

Motor 7000 e yakin servis bakimli garantili acaba bu ekzantirik zincir gergi fln olabilirmi daha hisey olmamasi gerek bildigim kadariyla bu parcalara fakat ses hic hosuma gitmiyor sanki motor gazi actikca ses te birlikte cogalarak gidince giciklandim.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Japonca olduğundan pek bir şey anlaşılmıyor ama ingilizce altyazısı var :) Güzel görüntüler.

 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
2
Yeni başlayanlar ve enduro düşünenler için uygun bir seçenek olacağını düşünüyorum.
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
71
Cok tesekkur ederim motorumu aldim gumushaneden trabzona 100km lik mesafe katettim. Motor bi harika cok zevkli siddetle dusunenlere tavsiye ederim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Şimdiden hayırlı olsun.
Guven abi siz trabzonda misiniz
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Asfalt ağırlıklı kullananlara lastik tavsiyesinde bulunayım;
Metzeler enduro 3 sahara kullanıyorum çok memnunum.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Cok tesekkur ederim motorumu aldim gumushaneden trabzona 100km lik mesafe katettim. Motor bi harika cok zevkli siddetle dusunenlere tavsiye ederim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------


Guven abi siz trabzonda misiniz
Hayır. Hatay-Antakya'dayım. Kullanıcı adımın sonundaki ''61'' doğum tarihimdir.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
71
Hayır. Hatay-Antakya'dayım. Kullanıcı adımın sonundaki ''61'' doğum tarihimdir.:)
Tamamdir. ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

Hayırlı olsun. KAzasız belasız kullanırsınız inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------



Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
Tesekkurler sagolun..
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Enduro 3 sahara lastiğe geçtim 5500 km irc'den sonra. 90/90-21 ön, 120/80-18 arka. Lastik basıncı yine ön 22, arka 22 psi. Kitapçıkta ve metzeler'in sitesinde önerilen değerler bunlar.

IRC'lerde arkanın diş kalınlığı bazı noktalarda bitmişti. Servis limiti 2 mm yazıyor, 2 mm'nin altına indiği bölümler vardı, muhtemelen asfaltta kaydırarak frenlemelerde dişler orantısız aşındı. Üzerindeki irc'ler offroad'a daha uygun, asfaltta hem çabuk eriyor, hem de yüksek hızlarda ve yağmurda metzeler kadar güven vermiyor.

Enduro 3'lerle irc arasında asfaltta tabi dağlar kadar fark var :mrgreen:. Sağanak yağmurda daha yeni takılan lastik olmasına rağmen bir kere kaydırmadı, virajda güven veriyor.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Bende bugün itibari ile crf kullanıcısıyım gerek ikinci elde saçma paralar istenmesi gerek 0 motorların uçması beni bu motora sürükledi, biraz enduro takılalım.Kullanıcılarına şunu sormak istiyorum üstündeki lastikler çokmu kötü ya dedikleri gibi ben genelde asfaltta çok nadirde dağda bayırda kullanıcam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst