Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Şub 2016
Mesajlar
99
bu makinaya ön cam takan var mı? vidalı uydurma olanlardan değil de gidondan bağlantısı olanlardan. yurtdışında var ama burada bulabilen var mı?internette baktım biraz ama iyi bir şey göremedim.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Arkadaşlar merhaba, crf 25 kullanıcılarına bi sorum olucak. Boyum 1.90 ve sürekli artçı ile şehir içi kullanıyorum. Boydan dolayı enduro cross tarz motorlar daha çok uymakta ve ilginçtir ki kız arkadaşımın dikkatini de çekmeye başladı bu ara. Motorumu değiştirmeye niyetlendim.
Lastikleri yol lastiği ile değiştirip asfaltta kullanmayı düşünüyorum. Şehir içinde veya uzun yolda artçı ile sıkıntı yaşar mıyım? artçı konforu nasıldır? tek başıma olduğum zamanlarda da rahat edebilirmiyim şehir içinde ve en merak ettiğim konulardan biri de yakıt. Yardımcı olursanız çok memnun olurum.
Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Slm arkadaşlar 2015 az kmde bir crf kaca alınır yada satan varmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

Arkadaslar crf kac kmde servise giriyor kaç kmde girmesek garanti dışı kaliyor
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
104
Tek kişi çamura toprağa girmek için bire bir
Teknik Özellikler

Motor Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC, sıralı tek silindirli
Motor hacmi (cc) 250
Silindir çapı x strok (mm) 76 x 55
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Maks. Güç (kW@dev/dak) 17/8.500 (23 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 22/7.000
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.195 x 815 x 1.195
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.445
Yakıt kapasitesi 7,7 lt.
Ağırlık 144 kg

Tekerlek (Ön) 3.00-21 (51P)
Tekerlek (Arka) 120/80-18M/C (62P)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Arkadaşlar merhaba, crf 25 kullanıcılarına bi sorum olucak. Boyum 1.90 ve sürekli artçı ile şehir içi kullanıyorum. Boydan dolayı enduro cross tarz motorlar daha çok uymakta ve ilginçtir ki kız arkadaşımın dikkatini de çekmeye başladı bu ara. Motorumu değiştirmeye niyetlendim.
Lastikleri yol lastiği ile değiştirip asfaltta kullanmayı düşünüyorum. Şehir içinde veya uzun yolda artçı ile sıkıntı yaşar mıyım? artçı konforu nasıldır? tek başıma olduğum zamanlarda da rahat edebilirmiyim şehir içinde ve en merak ettiğim konulardan biri de yakıt. Yardımcı olursanız çok memnun olurum.
Tekeriniz düz bassın

şehiriçinde artçı olmadan 1 depo bitene kadar kullanılabilir. artçıya yer yok zaten. yinede başka model bile olsa önerim enduro olması eğer istanbuldaysanız

Slm arkadaşlar 2015 az kmde bir crf kaca alınır yada satan varmi

sıfır almayı düşündürmeyecek kadar olmalı :)
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
90
selamlar.
ilk motorum crf250l için ödemeyi yaptım. cuma ya da cumartesi gidip teslim alacağım.
kaskım montum pantolonum eldivenim hazır.
daha önce honda gs1 eğitim almıştım, gs2 için de kayıt oldum. bunun dışında tecrübem olduğu söylenemez.
boy 1,95cm kilom 84.
tabiki tatlı bir heyecan var.
paylaşmak istedim. umarım herkes hayallerini gerçekleştirip istediği motosiklete kavuşabilir. benim için 8 senecik(!) sürdü :)
zaman içinde bilgilerinize başvuracağım eminim.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun Ali. Keyifle kullanmanı dilerim. :cat:
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
37
selamlar.
ilk motorum crf250l için ödemeyi yaptım. cuma ya da cumartesi gidip teslim alacağım.
kaskım montum pantolonum eldivenim hazır.
daha önce honda gs1 eğitim almıştım, gs2 için de kayıt oldum. bunun dışında tecrübem olduğu söylenemez.
boy 1,95cm kilom 84.
tabiki tatlı bir heyecan var.
paylaşmak istedim. umarım herkes hayallerini gerçekleştirip istediği motosiklete kavuşabilir. benim için 8 senecik(!) sürdü :)
zaman içinde bilgilerinize başvuracağım eminim.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Hayırlı uğurlu olsun 2009 da üye olmuşsunuz ilk motoru almanız 8 sene sürmüş artık şarkı dinlemek değil şarkı söylemek zamanı sanırım sizin için. Kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
90
çok teşekkürler :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

resim yüklemedim daha önce ama bi deneyelim bakalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

3CPPpH.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------

pjhdri.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2016
Mesajlar
4
Herkese selam. Şimdi deneyimli arkadaşlardan fikir almak için buradayım. Daha önce motor tecrübem Vespa dan öte değil ama iyi bir dağ bisikleti kullanıcısı yım. Öncelikle 2013 model 15.000 km de aksesuarlı bir 250l var 10.000tl istiyor. Sizce sıfır mı yoksa ikinci el mi almalıyım. Sıfır bana 15.000 artı ekstralar ile 17.000 TL ye gelir ama garanti kapsamında. Yoksa acemiliği atmak için bu motoru mu alsam sonuçta dusup kalkacağım.
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
Merhaba Değerli Arkadaşlar

Bende CRF sahibiyim ve rodajdayım. Haftasonu pazar günü bir iğne ada yapmayı planlıyorum. Günübirlik tabii. Avcılarda oturuyorum. katılmak isteyen varmıdır?
Hava fena değil, gitmeyi planladığım yol genel olarak çatalca üzerinde subaşı ve oradan devam. belki hadımköyden girip de olabilir. Var mı katılan?
Özledik valla gazlamayı...
Erken kalkıp devam edeceğim. eğer gelen olursa buluşma saati, buluşma noktası yol planı vs işlerini hemen hallederiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

Merhaba
İşin açıkcası sm çok yakışıyor bu motora. Üzerindeki malzemeler oldukça güzel. kendimde motoru SM e çevireceğim ancak motorun durumunu bilmek gerekiyor. Temiz olabilir. Genelde SM ciler motoru biraz sert kullanır ama kimsenin günahını almayalım. Üzerindeki malzemelere göre fiyat bana biraz düşük geldi. CRF için sm jant genelde Warp9 ve excel diye bir markanın var. Yurtdışında ve burada bir kaç sitede rastladım. KTM jantının ne kadar uyumlu olduğu konusunda pek emin değilim. Sonuçta crf için yapılan SM jantında fren diskleride motora göre yapılıyor ve herhangi bir modifikasyona ihtiyaç duyulmuyor. Anladığım kadarı ile KTM jantı uydurmak için frenleri modifiye etmişler.
o fiyatlara sıfır crf alabilirsin ve yaklaşık 5000 tllik bir masraf ile sm e çevirebilirsin.
Şahsen ben önce bu orjinal halinin tadını çıkarıp yavaş yavaş crf ye çevirmeyi tercih ediyorum. böylelikle her ikisinin de tadını çıkarabiliyorsun. Türkiyedeki en büyük sorun şu anda CRF için SM jantın pek olmaması. Ya da ben pek rastlayamadım.
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
4
Herkese selamlar..

Yeni bir motor tutkunu olarak CRF250L'im ile aranızdayım.. Boy 1.94 olunca başka motor kurtarmıyor zaten :) Ama çok keyifli bir makineymiş.. Ayrıca İstanbul'un tümsekli hendekli yolları için en idealiymiş, kros yapar gibi.. :)

Takıldığım konularda, bol bol danışacağım.. haberiniz ola :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------

723 TL.. 34 Plaka.. Trafik sigortası çok değil mi? :(
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar şuanda honda cg kullanmaktayım. motorumdan gayet memnunum. fakat artık cc yükseltmek istiyorum ve crf 250 L yi baya inceledim. eğer satmak isteyen yada bir tanıdığı olan varsa bana buradan ulaşabilir mi? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
4
950 TL'ye Geniş Kapsamlı KASKO yaptırdım(Anahtarla çalınma falan var).. Merak eden varsa paylaşayım dedim..
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
21
Bu motosiklet bir deposuyla uzun yolda sollamalar dışında agresif olmayan bir sürüşle kaç km gidebiliyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst