- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 339
@ crazy 81 ;
Kanka O lazı motorunu satmaya sadece İLKaY ikna eder :queen: çünkü o vazgecirdi :queen:
duydun mu ılkay
@ crazy 81 ;
Kanka O lazı motorunu satmaya sadece İLKaY ikna eder :queen: çünkü o vazgecirdi :queen:
adii herif bana nisbet yapıyosun dime
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:10 ----------
arkadaslar benzin göstergesi gösteren simge bakın bu kadranda yedeğe düşmeden görünür durumda bu neden böyle diyerleri farklı ben size bunu sormuştum?
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 ----------
iste bır ornek daha
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 ----------
benzin yyedeğe düşmemiş fakat simge görünüyor diyer motorlarda yedeğe düşünce görünü... NEDEN![]()
emin değilim ama reserv çizgileri belirmeden önce bu pompa simgesi ortaya çıkıyo sanırım. bi müddet sonra da çizgiler gözükmeye başlıyo.
bu arada beyler two brothers egzos aldım bi arkadaşımdan. kullanan var mı 600f'te ??
fotosu modifiye topiğimde mevcut.
o gösterdiğin lambalar sürekli yanıp sönüyorlardır hepsi birden fotoğrafı çeken kişide hepsi yanmıyorken denk gelmiştir çekim yaparken.
veya oradaki yanıp sönmesini sağlayan devrede bir sıkıntı olmuş olabilir sürekli yanıyor veya rezerve düştüğünde ı çizgiler hiç yanmıyor olabilir :cat:,
ama normalde sürekli gösteren bir durum yok
bu arada beyler two brothers egzos aldım bi arkadaşımdan. kullanan var mı 600f'te ??
fotosu modifiye topiğimde mevcut.
arkadaşlar kimse motorunu satmıyo yada satılık bi yerde tanıdık bi motor bilmiyormu yahuu![]()
sen koy sahibinden ilanlarını bakalım yorum yapalım bence hep tanıdıkla olmaz bu işler tanıdık dediğin adamdan bile aldığın motorda sorun olabiliyor bazen sonuçta 2. el makina alıyorsun ve her ne kadar temiz bakılmış olsada kapalı kutu o an içeride neler döndüğünü bilemezsin ki. sen alırken sorun yoktur görünürde kimsede farkında değildir sen aldıktan sonra sende bir olay patlar belkide :cat:
biraz şans meselesi aynı zamanda
evet biliyorum emre abiye biraz ayıp oluyo ama napiyim abi.arkadaşlar fiyatlar çok yüksek ne yapıcam bilmiyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------
arkadaşlar siyahı çok sevdiğim için iki link daha koyuyorum onları değerlendirirseniz sevinirim
siyah 1.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-senlik-eksiksiz-garaj-motoru-44806270/detay/
siyah 2.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2003-siyah-600f-48255354/detay/
emin değilim ama reserv çizgileri belirmeden önce bu pompa simgesi ortaya çıkıyo sanırım. bi müddet sonra da çizgiler gözükmeye başlıyo.
bu arada beyler two brothers egzos aldım bi arkadaşımdan. kullanan var mı 600f'te ??
fotosu modifiye topiğimde mevcut.
Hiç motor deneyimi olmayan biri için cbr600f almak mantıklımı?