Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
bana çizelge veren olmadı walla.bu arada bana bi sms atarsan bende kaydederim numaranı.toplanalım havalar düzeliyor artık iyi olur. bu arada sende ne makina var şimdi? ? ?

Sana excel dosyası olarak atarım mailini verirsen, motorun aldığımdan itibaren yapılmış bütün bakımları ve değişen parçalar, tarih ve km sırasıyla yazıyor.
Bu arada bende makina şu anda 1249cc Fiat Palio var :)
Motorsuzum bu aralar yani.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
bu lastikler ölmüş zaten kime satıyorsun (=
üstünde 4 haneli rakamlar olur DOT yazısının sağ tarafında hemen ona bak bakalım kaç yazıyor.
misal 2707 ise ilk 27 haftayı 2. 07 ise 2007 tarihini gösterir sana yani 2007 yılının 27. haftasında üretilmiş bir lastiktir

4408 yazıyor canım benim :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Sana excel dosyası olarak atarım mailini verirsen, motorun aldığımdan itibaren yapılmış bütün bakımları ve değişen parçalar, tarih ve km sırasıyla yazıyor.
Bu arada bende makina şu anda 1249cc Fiat Palio var :)
Motorsuzum bu aralar yani.

sana bunu armağan ediyorum emre
http://siz.net/izle/komedi-dukkani-motoru-anlat-bize

4408 yazıyor canım benim :)

2008 yılı 44. haftasında üretilmiş.
ama arka lastik yıpranmış diş derinliği azalmış :)

Kasım 2008 yani.

aynen öyle

ek olarak bumu bumu yapacam şimdi size :mrgreen:

bumu
750_battlelord_noir.jpg


yoksa bumu
750_battlelord_blanc.jpg


:mrgreen::mrgreen::mrgreen: bu 2sinden birini alacam muhtemelen

özellikleri ise bunlar

SCORPION EXO 750 AIR KAPALI KASK

· AIRFIT CONCEPT; Helmet Pump™, sadece Scorpion Exo nun sağladığı bu imkan ile yanak pedi kaskın yüzünüze mükemmel uyum sağlamasının yanında üstün bir sessizlik sağlar.

· Fiberglas/Kevlar™ Matrix Kabuk; Sessiz, aerodinamik direnci rüzgar tünelinde dizayn edilerek konforu arttırılmış. Çenede de EPS köpük ile ekstra koruma sağlanmıştır.

· SpeedShift™; patentli hızlı değiştirme sağlayan cam mekanizması: Kolay, alet gerektirmeden çok hızlı vizör değiştirme imkânı, cam mekanizması ayar gerektirmeden mükemmel kapanma sağlar.

· EverClear™; buğu yapmaz vizör, optik olarak düzgün görüş sağlar, üstün buğu önleme özelliği, çizilmeye dayanıklı sertleştirilmiş dış yüzey (tüm vizörler Kanada malıdır.)

· KwickWick™; nem emme ve çabuk kuruma özelliğine sahip, tamamen çıkartılabilir ve yıkanabilir iç astar ve yanak pedi.

· Havalandırma sistemi; Ayarlanabilir, yönlendirilmiş ön hava girişleri, arka ventilasyon çıkışları, rüzgar tünelinde şekillendirilmiş, kaskın aerodinamik olarak yukarı kalkmasını en aza indiren arka spoiler aynı zamanda vakum etkisi yaparak içerideki maksimum hava akışını sağlar.

· Vizör kilit mekanizması; 3 pozisyonlu ayar kolu sayesinde ister serbest bırakabilir, ister kilitleyebilir, istersenizde hava girişi sağlamak için vizörü küçük bir miktar otomatik olarak aralayabilirsiniz.

· Nefes yönlendirici (Breath deflector); Buğu önleme performansını arttırır.

· Çene kaplaması; çeneden girecek hava akımını azaltarak konfor sağlar.

· Double D; profesyonel tip bağlantı

· ECE 22.05 standartlarına uygunluğu TÜV tarafından onaylanmıştır.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
bencede ılkay beyaz cok hos duruyo :) YAW MOTOR ARIYOMMMMM.... SESİMİİİİ DUYANNN YOKMMUUUUUUU :D
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
bu arada emrecim deri montta almayı düşünüyorum ama önerebileceğin bir yer varmı acaba ?:)
gönül ister dainese ama fiyatları malum :mrgreen: 400 500 lira civarlarında birşeyler verebilirim sanırım

Kanka Venom alalım sana işte.:wiinkk:

http://www.motoplus.com.tr/urun/9901023612212/VENOM-CEKET-N-FORCE-DERI-RACING-SIYAH-KIRMIZI

bencede ılkay beyaz cok hos duruyo :) YAW MOTOR ARIYOMMMMM.... SESİMİİİİ DUYANNN YOKMMUUUUUUU :D

Arayan bulurmuş kardeşim, hadi hayırlısı İnşallah.:)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
Kanka Venom alalım sana işte.:wiinkk:

http://www.motoplus.com.tr/urun/9901023612212/VENOM-CEKET-N-FORCE-DERI-RACING-SIYAH-KIRMIZI



Arayan bulurmuş kardeşim, hadi hayırlısı İnşallah.:)

emre abı aslında motoru buldum ama sahıbı kıl oda laz bende laz olunca bı anlasamadık ama anlasıcaz ınsallah hatta kendısı bu sıteden hatta bu yazıyı okuyunca gulucek :cherry: bana vay adi herif dıcek istıyorum motorunu vermıyo :cherry: butun ınternet almıne yayıcam dıcem bu adam vermıyo motoru bana parasıyla hemde :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------

http://www.motomaxonlineshop.com/main/kushitani_sjl4_deri_ceket-pmu1321.html

Bizim gökhan'ın montundan; oldukca memnun :) değişik modellerine de bak :bounce:




kanka 10 numara bı adres oldu arayıpta bulamadıgım montun lınkını yollamısın cok saol :)




not: dreamdark emre abiii anlarsın yaa bahsi gecen Laz ::karma::::angry2::::ranntign::rantinp:::evil::
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu 2 montunda soğuk ve yağmura karşı performansları nasıl acaba ?

ek olarak bu 2 monttada kıl olduğum bir durum var :)
benim dainese'de çıt çıtlar var kapatıyosun boğaz kısmından biraz daha güzel o açıdan rüzgar için ama bunlarda yok

bu arada emrecim motoplus'ta hoşuma giden mont Furygan Attack Cuir Kangourou modeli fakat ücret açısındandan pahalı o fiyata tulum bulunabiliyor ..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ crazy 81 ;
Kanka O lazı motorunu satmaya sadece İLKaY ikna eder :queen: çünkü o vazgecirdi :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
illa beni zan altında bıracak dimi ?
şikayet edecem seni skull'a canıma kastı var bunun diye :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
emre abı aslında motoru buldum ama sahıbı kıl oda laz bende laz olunca bı anlasamadık ama anlasıcaz ınsallah hatta kendısı bu sıteden hatta bu yazıyı okuyunca gulucek :cherry: bana vay adi herif dıcek istıyorum motorunu vermıyo :cherry: butun ınternet almıne yayıcam dıcem bu adam vermıyo motoru bana parasıyla hemde :cherry:

not: dreamdark emre abiii anlarsın yaa bahsi gecen Laz ::karma::::angry2::::ranntign::rantinp:::evil::

Ben bilmem valla, 2 laz arasına girmeyeyim şimdi, halledin aranızda.:)

bu 2 montunda soğuk ve yağmura karşı performansları nasıl acaba ?

ek olarak bu 2 monttada kıl olduğum bir durum var :)
benim dainese'de çıt çıtlar var kapatıyosun boğaz kısmından biraz daha güzel o açıdan rüzgar için ama bunlarda yok

bu arada emrecim motoplus'ta hoşuma giden mont Furygan Attack Cuir Kangourou modeli fakat ücret açısındandan pahalı o fiyata tulum bulunabiliyor ..

İkisini de incele, dene üzerinde bence.
Bir de aklında olsun, Motoplus'ta biraz indirim payımız vardır.:wiinkk:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
İkisini de incele, dene üzerinde bence.
Bir de aklında olsun, Motoplus'ta biraz indirim payımız vardır.:wiinkk:

doğanın gösterdiği daha makul gibi görgüç olduğundan ötürü.
onun haricinde daha önce üstüme venom giymiştim o arka köşedeki dükkandan bakmıştım o zamanlar motovizyon felandı adı o zamanlar için.
gider bakarız senle bi ara olmadı :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Görgüç değil ulem, hörgüç.:queen: Güldürdün vallahi akşam akşam.:mrgreen:
Gidelim bir ara, hem tanıştırayım seni adaşımla.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ choopperrider;

Yaptıklarını merakla takip ediyorum. :cat:

Bizler motorlarımız ile bütün olmus insanlarız; bu yüzden motoru temizlemesi bile ayrı bir zevk veriyor bizlere :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Görgüç değil ulem, hörgüç.:queen: Güldürdün vallahi akşam akşam.:mrgreen:
Gidelim bir ara, hem tanıştırayım seni adaşımla.

ay ne bileyim işte hızlı hızlı yazarkene elim sürçmüş işte sen anla ne vuruyon hemen :salut: ::whip::

arkadaşlar motorumun modifiyesiyle ilgili konu açtım. fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. montaj aşamasına geçtim zira. konunun linki budur :
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/88743-bir-honda-cbr600f-modifiye-oykusu.html#post2340527

dün akşam baktım gerçekten güzel olmuş. ben hepsini toplu halde yapmaktansa buraya yazar oldum anında :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst