Ayrıca bugün muayenesini yaptırdım motorun, maalesef ruhsata şase no'nun tek bir karakterini yanlış yazmışlar, ek-1 kağıdı ile geçebildim. merak ettiğim tescil şubesinde benden ruhsat parası alacaklar mı acaba. kendi yaptıkları hatanın cezasını biz çekiyoruz.
Malesef çok haklısın,bu sıkıntıları yaşayan bir çok insan var, "eeeeeee BURASI İSTANBUL".Bu gibi problemler, eskiden aracın kayıtlı olduğu trafik tescil şubesinde dosyalarda bulunan "trafik sicil kaydının" online sisteme yüklenmesi esnasında yapılan hatalardan kaynaklanıyor.Online sistem çok güzel bir uygulama herşey şeffaf fakat Cemal Gürsel paşamın da belirttiği gibi "Garb zihniyetiyle araba yaptık,şark zihniyetiyle benzin koyduk", dolayısıyla yolda kaldık.Sisteme giriş yapan geri zekalı memur(diğer taraftan binlerce klasörün üzerine yıkıldığı zavallı memur) adam gibi kontrol etmediği için vatandaş mağdur oluyor.Herzaman olduğu gibi kamu kurumları da vatandaşın mağduriyetini önemsemiyor çünkü malesef ülkemizde vatandaşın haklarını korumak bir devlet politikası haline gelemedi.Neyse çok uzattım,
Akıllara zarar araç satışımı anlatayım.Vergilerini hiç aksatmayan ben, aracın satış bedelini tahsil ederek elimde 2 gün önce alınmış borcu yoktur kağıdıyla alıcı ile birlite notere gittim.Noterde ne deseler iyi?? Aracın trafik cezası var!!! Nasıl yani,internette de görünmüyor.Evet zaten bugün işlenmişBuraya kadar problem yok.Trajedi bundan sonra başlıyor.Trafiğe gittik,ne cezası memur bey,ne zaman nerde hiç hatırlamıyorum???? Cezam 2 adet park ihlali-2006 senesinden kalma!!! faiziyle birlikte 300 TL(cezalar 49+49) !!! Biliyoz ya hemen itiraz ettim; "bana tebliğ edilmedi"
Evet beyefendi ruhsat adresinize gelmiş belirtilen adreste bulunamamışsınız!!!???!!! (Şerefsiz postacı) Ya satışı dün yapsaydım? Yeni sahibine girerdi.O naapcak? mahkemeye vercek.İyi de memur bey 2010 yılındayız bu ceza 2006 yılına ait nasıl bugün işlenir? Cevap; "online sisteme geçildi" Bugün mü geçildi?? Hadi kardeşim bütün gün senle mi uğraşcam,sıradakiii!! Uğraşcan tabi vatandaşım ben işin ne!! dedim Amirine gittim; güzelce anlattı,itiraz dedi,mahkeme dedi 1-2 ay dedi,lanet olsun dedim,290 TL bayıldım notere gittik,haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? aracın ruhsatında yazan koltuk sayısını sisteme giren memurcuk koltuk sayısını girmeye ÜŞENMİŞ.Sistemden trafiğe mail atıldı,1 saat bekledik cevap yok ama hırslıyız satışı o gün bitircez,trafiğe koşturduk,yarım saatte hallettik.Koştur baba koştur notere haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? Bizim aynı GERİ ZEKALI MEMUR şasi numarasının bir rakamını yanlış girmiş,nolcek?? satış yapamayız, trafik şubenin yolları taşlı...Koştur baba koştur karakolda dellendim başladım bağırmaya "siz benle dalga mı geçiyosuz" diye.Trafik şube müdürüne çıktım,durumu anlattım,haklısınız mağdur olmuşsunuz dedi bir kaç telefon etti."Beyefendi bu işin oluru ruhsatın yenilenmesi,bu şekilde sistem de düzeltilebilir.Aksi halde sisteme düzeltme yapmamız yasal olmaz prosedür bu şekilde artık esas alınan online sicil kaydı dedi.
Bundan sonraki süreç; muayene istasyonundan şasi nu. tespiti yaptırıp(EK-1 15 TL) trafiğe düzeltme için başvuru.Yeni ruhsat çıktı ertesi gün(100 küsür TL) ve en nihayetinde satışı gerçekleştirebildim.
Düzenli olarak vergilerini ödeyen muayenesini yaptıran,adli sicili temiz bir vatandaş olarak benim ne suçum vardı söyler misiniz?? Bana tebliğ edilmeyen 4 yıl öncesinden 2 ceza ve 2006 dan sonra 3 defa aracıma temiz kağıdı aldım.İnternetten kaç defa kontrol ettim borc/ceza yok diye bu nasıl iş? Kim koruyacak hakkımızı,harcadığımız zamanı ve parayı kim telafi edecek bilen biri varsa açıklasın biz de aydınlanalım.
Aklıma geldi yine o gün kayış sıyırdı biraz uzattım galiba![]()
Malesef çok haklısın,bu sıkıntıları yaşayan bir çok insan var, "eeeeeee BURASI İSTANBUL".Bu gibi problemler, eskiden aracın kayıtlı olduğu trafik tescil şubesinde dosyalarda bulunan "trafik sicil kaydının" online sisteme yüklenmesi esnasında yapılan hatalardan kaynaklanıyor.Online sistem çok güzel bir uygulama herşey şeffaf fakat Cemal Gürsel paşamın da belirttiği gibi "Garb zihniyetiyle araba yaptık,şark zihniyetiyle benzin koyduk", dolayısıyla yolda kaldık.Sisteme giriş yapan geri zekalı memur(diğer taraftan binlerce klasörün üzerine yıkıldığı zavallı memur) adam gibi kontrol etmediği için vatandaş mağdur oluyor.Herzaman olduğu gibi kamu kurumları da vatandaşın mağduriyetini önemsemiyor çünkü malesef ülkemizde vatandaşın haklarını korumak bir devlet politikası haline gelemedi.Neyse çok uzattım,
Akıllara zarar araç satışımı anlatayım.Vergilerini hiç aksatmayan ben, aracın satış bedelini tahsil ederek elimde 2 gün önce alınmış borcu yoktur kağıdıyla alıcı ile birlite notere gittim.Noterde ne deseler iyi?? Aracın trafik cezası var!!! Nasıl yani,internette de görünmüyor.Evet zaten bugün işlenmişBuraya kadar problem yok.Trajedi bundan sonra başlıyor.Trafiğe gittik,ne cezası memur bey,ne zaman nerde hiç hatırlamıyorum???? Cezam 2 adet park ihlali-2006 senesinden kalma!!! faiziyle birlikte 300 TL(cezalar 49+49) !!! Biliyoz ya hemen itiraz ettim; "bana tebliğ edilmedi"
Evet beyefendi ruhsat adresinize gelmiş belirtilen adreste bulunamamışsınız!!!???!!! (Şerefsiz postacı) Ya satışı dün yapsaydım? Yeni sahibine girerdi.O naapcak? mahkemeye vercek.İyi de memur bey 2010 yılındayız bu ceza 2006 yılına ait nasıl bugün işlenir? Cevap; "online sisteme geçildi" Bugün mü geçildi?? Hadi kardeşim bütün gün senle mi uğraşcam,sıradakiii!! Uğraşcan tabi vatandaşım ben işin ne!! dedim Amirine gittim; güzelce anlattı,itiraz dedi,mahkeme dedi 1-2 ay dedi,lanet olsun dedim,290 TL bayıldım notere gittik,haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? aracın ruhsatında yazan koltuk sayısını sisteme giren memurcuk koltuk sayısını girmeye ÜŞENMİŞ.Sistemden trafiğe mail atıldı,1 saat bekledik cevap yok ama hırslıyız satışı o gün bitircez,trafiğe koşturduk,yarım saatte hallettik.Koştur baba koştur notere haydi yapalım şu satışı yokkk!!!! neden? Bizim aynı GERİ ZEKALI MEMUR şasi numarasının bir rakamını yanlış girmiş,nolcek?? satış yapamayız, trafik şubenin yolları taşlı...Koştur baba koştur karakolda dellendim başladım bağırmaya "siz benle dalga mı geçiyosuz" diye.Trafik şube müdürüne çıktım,durumu anlattım,haklısınız mağdur olmuşsunuz dedi bir kaç telefon etti."Beyefendi bu işin oluru ruhsatın yenilenmesi,bu şekilde sistem de düzeltilebilir.Aksi halde sisteme düzeltme yapmamız yasal olmaz prosedür bu şekilde artık esas alınan online sicil kaydı dedi.
Bundan sonraki süreç; muayene istasyonundan şasi nu. tespiti yaptırıp(EK-1 15 TL) trafiğe düzeltme için başvuru.Yeni ruhsat çıktı ertesi gün(100 küsür TL) ve en nihayetinde satışı gerçekleştirebildim.
Düzenli olarak vergilerini ödeyen muayenesini yaptıran,adli sicili temiz bir vatandaş olarak benim ne suçum vardı söyler misiniz?? Bana tebliğ edilmeyen 4 yıl öncesinden 2 ceza ve 2006 dan sonra 3 defa aracıma temiz kağıdı aldım.İnternetten kaç defa kontrol ettim borc/ceza yok diye bu nasıl iş? Kim koruyacak hakkımızı,harcadığımız zamanı ve parayı kim telafi edecek bilen biri varsa açıklasın biz de aydınlanalım.
Aklıma geldi yine o gün kayış sıyırdı biraz uzattım galiba![]()
Hoşgeldin dostum, motorun hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah.
Motor ne renk bu arada, plaka GS mi?
Benim eski makinayı satın alan arkadaş foruma gelecek mi onu merak ediyorum da.
SENİN GS PLAKA SANIRIM BENDEKİ DOSTUM...
Hoşgeldin dostum, motorun hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah.
Motor ne renk bu arada, plaka GS mi?
Benim eski makinayı satın alan arkadaş foruma gelecek mi onu merak ediyorum da.![]()
SENİN GS PLAKA SANIRIM BENDEKİ DOSTUM...
Ne taraftasın? Bir buluşmada görüşebilirsek sevinirim.
Yahu arkadaslar Dizliklerim deponun sağ ve solunda cok ince cizikler olusturuyor :sunny: Nası önleyeceğiz bunu ? ::sluu::
Alternatifler :
Dizlik takmayacaksın,
Motosiklet pantolonu giyeceksin,
Dizliği pantolonun içine giyeceksin,
Deponun yanlarını kaplayan geniş lastik tank pedlerden alacaksın,
Bir de dizliklerin çizen kısımlarına kağıt bant yapıştırmayı deneyebilirsin belki.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.![]()
Siz zaten olacaksınız yahu orada, ben bir de eski göz ağrımı göreyim dedim özellikle.:cherry: Tabi aynı makinadan bahsediyorsak.
Hayırdır, sabah iş yok galiba İlkay?![]()
Benim kafam karıştı, çok fazla gösterge var bunda Remzi.:silent:![]()
bu hangi kamyonun gösterge paneli yahu ?? :queen::queen::queen: