Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ne güzel olm işte, her çiçekten bal alıyor.:) Sonunda tüm zevkleri tadıp, kendine en uygun olanını seçecektir.
Bence motosiklet ruhuna tam anlamıyla uygun bir felsefe benimsemiş.
Arkandayım çako.:)



Lastik diye bağırıyor sahiden makina. :)

Bu arada avatar foto güzel olmuş.:cat:

felsefe yokki adam da ruh olsun :p sinyalleri değiştirtemedi kafa grenajıyla az uğraşmak gerektiğinden usta bakamam demiş ona kafayı bozdu biri :cherry:

lastikleri biliosun zaten 2005 doğumlu moruk lastikler :mrgreen:

bu arad avatar konusuna gelince siyah 1000rr geçen sene yuvacık gezisinde kiraladığım makinaydı. hem 1 sene oldu hemde kendi motorumla olan bir fotoğraf olmasının zamanı geldi :cherry:

arkadaslar benım sızlere bı kac sorum olcak bakalım coze bılcekmısıznı :) bu 600f lerde benzın gosterge sorunu varmıs bı kac tane ornekte ben buldum hatta cogunda varmıs boyle bısey varmı?

hatta resımlı gosterıyım gostergesı calısmayan kadranlar bunlar
kadran3.jpg

kadran4.jpg


benzın gostergesı calısan kadranlı motorun resımlerı de bu
kadran.jpg

kadran2.jpg



arkadaslar dıkkat edın bakın hepsının kontagı acık fakat yedege dusen ve bunu gosteren benzın gosteregesının zaten sol alt kosınde benzın yanı petrol sımgesı var gercekten boyle bısey varmı yoksa bu soylenen ler resımlı olarak gosterdım bunlar ne acıklam beklıyorum :)

fotoğraflar çıkmadı ama bizim dijital göstergelerde benzin rezerv konumuna geldikten sonra 4 kademeli bir sinyal sistemi mevcut. çizgi bir alt kademeye indiğinde üsteki çizgiler yanıp sönmeye başlıyor. sanırım 2 lt kadar bir bir benzini gösteriyor ( tam bilmiyorm kesin cevap değildir ). tüm çizgiler söndükten sonra depoda 3 lt benzin daha kalıyor ama bunu biliyoruz :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
ozur dılerım hemen resımlerı tekrar yukluyorum

bu resımdekıler benzın gosteregesı gorunmeyenler arkadaslar

kadran4.jpg

kadran3.jpg


bunlarda rezerv sımgesı cıkan kadranlar

kadran2.jpg

kadran.jpg


arkadaslar yedege dustuklerıne bakmayın bı cok kadran gordum yedege dusmesede benzın sımgesı var bunun bı acıklaması vardır heralde :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Kardeşim çalışmayan birşey yok aslında, 600F'lerde sadece rezerv seviyesine düştüğünde ortaya çıkıyor simge ve gösterge sol tarafta.
Yani en üstteki fotoğraflardaki arkadaşların benzini bol, alttakilerin ise az kalmış diyebiliriz.
Kısaca, bu modelde normal bir durum. :)
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
Kardeşim çalışmayan birşey yok aslında, 600F'lerde sadece rezerv seviyesine düştüğünde ortaya çıkıyor simge ve gösterge sol tarafta.
Yani en üstteki fotoğraflardaki arkadaşların benzini bol, alttakilerin ise az kalmış diyebiliriz.
Kısaca, bu modelde normal bir durum. :)

oo bu güzel haber.emre abi gknkzy
bu forumdan) seni aramıştı hatırlarsan motor bakıyoruz diye.hayırlısıyla aldım 600F i.ondada benzin gösterge çalşımıyor.aldığım arkadş bozuk oldunu sölemişti.
umarım dedğin gibi az benzin oluınca gösteriyordur.:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
oo bu güzel haber.emre abi gknkzy
bu forumdan) seni aramıştı hatırlarsan motor bakıyoruz diye.hayırlısıyla aldım 600F i.ondada benzin gösterge çalşımıyor.aldığım arkadş bozuk oldunu sölemişti.
umarım dedğin gibi az benzin oluınca gösteriyordur.:)

Hatırladım Salih, ekspertiz için Hasanpaşa'daki Ergün ustaya veya Mototal'a yönlendirmiştim sizi. Hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah. Bana bahsettiğiniz Üsküdar'daki makinayı mı aldınız?
Dediğim gibi, gösterge sadece rezervde ortaya çıkıyor.:cat:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
lastik aldım sonunda arkadaşlar Metzeler M5 .Hemen üzerindeki balmumunu 150 km kullanarak söktüm, şu ana kadar gayet memnunum lastikden çok iyi yapışıyor asfalta.

IMG_0255.JPG


IMG_0257.JPG


Ayrıca bugün muayenesini yaptırdım motorun, maalesef ruhsata şase no'nun tek bir karakterini yanlış yazmışlar, ek-1 kağıdı ile geçebildim. merak ettiğim tescil şubesinde benden ruhsat parası alacaklar mı acaba. kendi yaptıkları hatanın cezasını biz çekiyoruz. bunlarda muayene sırası beklerken :

e-bay den aldığım cam da geldi hemen taktım tabii
IMG_0253.JPG




IMG_0256.JPG
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
59
Herkese merhaba...
Başlangıç motosikleti olarak 600F'i seçtim. Allahıma şükür en küçük bir kaza yaşamadan on ayda 14000km yol yaptım. 600F sahibi olarak motosikletimden ne kadar memnun olduğumu anlatamam (siz zaten biliyorsunuz)
Yolun sonunda 2007 model 1000RR almak istiyorum. vereceğim paraya 2008 olsa almam! aynı paraya hayabusa verseler istemem! sadece 2007!
İyi bir fırsat buldum fakat onu alabilmem için 600Fimi elimden hemen çıkarmalıydım! ...haliyle fırsat uçtu gitti! :salut:
Bunun üzerine istemeden satış ilanı vermiş bulundum. Etrafınızda 2007 1000RR ile takas yapabilecek veya 600F'ime iyi bakacak birileri varsa yönlendirmenizi rica ediyorum. Pazarlığı var acelesi yok.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-arayanlara-temiz-2006-48399247/detay/

http://img837.imageshack.us/img837/5994/sdc10018x.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/5949/sdc10035m.jpg

Şimdiden teşekkür eder, hepinize mutlu sürüşler dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ah ilkay Ah ; Bugün ne gezdik yahu :)

Geldiğimde; 203 km civarı bir yol yaptığımızı gördüm :)

Bu arada 203 km lik yol boyunca; yakıtım tam 51 TL oldu.Bu da tam 12 litreye denk geliyor; üstelik yolun 60 km den fazlasını 160 km/h altına hiç düşmeden gittim :) Basınca daha mı az yakıyor anlamadım ki :mrgreen:

ASIL fotoları gezi baslığından bakarsınız ;

Asıl fotolardan önce gezi bitimindeki fotoları yükleyeyim :)



Cok yakında böyle bir kardeş gelecek benim kuzuya :)





 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
lastik aldım sonunda arkadaşlar Metzeler M5 .Hemen üzerindeki balmumunu 150 km kullanarak söktüm, şu ana kadar gayet memnunum lastikden çok iyi yapışıyor asfalta.

Ayrıca bugün muayenesini yaptırdım motorun, maalesef ruhsata şase no'nun tek bir karakterini yanlış yazmışlar, ek-1 kağıdı ile geçebildim. merak ettiğim tescil şubesinde benden ruhsat parası alacaklar mı acaba. kendi yaptıkları hatanın cezasını biz çekiyoruz. bunlarda muayene sırası beklerken :

e-bay den aldığım cam da geldi hemen taktım tabii

Hayırlı olsun, güzel lastik.
Büyük ihtimalle ruhsatını trafik şubesine götürdüğün zaman şase numarasının olduğu bölümü tekrar işleyerek düzeltip geri verirler ya da o rakamı düzeltip paraf atarlar. Sonuçta ruhsat nüshası değişmeyeceği için, para alacaklarını da sanmıyorum. Benim başıma da önceki motorlarımdan birinde muayene tarihiyle ilgili böyle birşey gelmişti ve işleyiş bu şekilde olmuştu.
Bu arada senin motor öncesinde bizim siteden bayan bir kullanıcıya aitti yanlış hatırlamıyorsam?
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
443
ozur dılerım hemen resımlerı tekrar yukluyorum

bu resımdekıler benzın gosteregesı gorunmeyenler arkadaslar

kadran4.jpg

kadran3.jpg


bunlarda rezerv sımgesı cıkan kadranlar

kadran2.jpg

kadran.jpg


arkadaslar yedege dustuklerıne bakmayın bı cok kadran gordum yedege dusmesede benzın sımgesı var bunun bı acıklaması vardır heralde :)

Kardeşim için rahat olsun kadranında sorun yok makine yedeğe geçince ordaki benzin göstergesi çıkıyo benzin olupta yanmasının sebebi fazla yüklendiğin zaman eğer full değilse depon benzin geriye çekiliyo ve bi kaç sn yanıyo tekrar sönüyo çok normal bişey kafan rahat olsun ve yedeğe geçince yani o gösterge çıkınca yaklaşık içindeki benzin ile 60-70 km daha gidebiliyosn arkadaşın dediği gibi kademeli olarak düşüyo simgeler hepsi yanıp söndüğündede benzinliğe gitmen gerekli çünkü max 15-20 km lik benzinin kalmış demek oluyo bu buda fena bişey :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
İLKay İLKay ; Neredesin Ay yüzlüm :mrgreen:







Bu Poz Sana Kankaa :mrgreen:

 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Video yok mu Video :p
Bu arada sen o lastiklerle inletmeye devam et :) :mrgreen:

yol boşken dadından yinmiyor :mrgreen:
hayatımda ilk defa o yolu boş gördüm bir kısmını hemde öğle vakitlerinde
trafikte gereksiz akrobasiye girmeyeceğimi bilen biliyor nede olsa hemde o lastikler ile ...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar sızlerı anladım da sanırım ben derdımı anlatamadım :) motorun depo doluda olsa yedege de dusse sol alt kosede bu sımge olması lazımmıs oyle bısey varmı daha oncede kadranda gormustum depo dolu ama o sımge var

kadran-1.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:16 ----------

Kardeşim için rahat olsun kadranında sorun yok makine yedeğe geçince ordaki benzin göstergesi çıkıyo benzin olupta yanmasının sebebi fazla yüklendiğin zaman eğer full değilse depon benzin geriye çekiliyo ve bi kaç sn yanıyo tekrar sönüyo çok normal bişey kafan rahat olsun ve yedeğe geçince yani o gösterge çıkınca yaklaşık içindeki benzin ile 60-70 km daha gidebiliyosn arkadaşın dediği gibi kademeli olarak düşüyo simgeler hepsi yanıp söndüğündede benzinliğe gitmen gerekli çünkü max 15-20 km lik benzinin kalmış demek oluyo bu buda fena bişey :)



bu arada benım 600f im yok :) ama cıddı bır arayıs ıcındeyım burdan herkeze duyrulur ;)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaslar sızlerı anladım da sanırım ben derdımı anlatamadım :) motorun depo doluda olsa yedege de dusse sol alt kosede bu sımge olması lazımmıs oyle bısey varmı daha oncede kadranda gormustum depo dolu ama o sımge var

kadran-1.jpg


bu arada benım 600f im yok :) ama cıddı bır arayıs ıcındeyım burdan herkeze duyrulur ;)

Önceki mesajımda da belirttiğim üzere "simge" de, "seviye çubuğu" da depo rezerve geçtiğinde ortaya çıkar. Depo rezerve geçmediği sürece sol kısım bomboştur. Rezerve geçilmediği durumlarda benzin seviyesini göstermediği halde orada bu simgenin yanması da manasız zaten.
Kısaca, yok öyle birşey. Görüldüyse de o gösterge arızalıdır.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst