Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
arkadaslar cıddı bır 600f arama ıcerısındeyım bılındık tanıdık bıyerlerde temız arkadasa verılıcek bı motor varsa tavsılerınızı beklerım sezona gırerken makıneyı almak ıstıyorum....:(

Kardeşim sen önce bütceyi artır biraz :)
Aklındaki fiyatlara bulamazsın :bounce:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ben bu adamı anlamadım gitti arkadaş :pr:
kıyafet değiştirir gibi motosiklet değiştiriyor ha bire bi rahat dur ya bi rahat dur :cherry:

Kararsız olmak kötü birşey. Bunu satıncada alacagı motosikleti satması en fazla 6ay sürer:)

Ben motosikleti aldıktan sonra üstüne 3 motor degiştirdi şimdi 4. sırada:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ULan sen vazgecirmedin mi beni; satma diyediyediye :) 3-4 Günlüğüne değiştirme kararı aldım fakat yoğun ısrarlar ve itirazlar nedeniyle vazgeçtim...
Satmıyorum işte;
ama 12500 lira veren olursa satarım :) 12250 ye de verebilirim :)

Aksi halde ilkay ile cross almaya karar verdik bunun yanına da bir tane :cat: bu da duruyor işte ömürlük :cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ULan sen vazgecirmedin mi beni; satma diyediyediye :) 3-4 Günlüğüne değiştirme kararı aldım fakat yoğun ısrarlar ve itirazlar nedeniyle vazgeçtim...
Satmıyorum işte;
ama 12500 lira veren olursa satarım :) 12250 ye de verebilirim :)

Aksi halde ilkay ile cross almaya karar verdik bunun yanına da bir tane :cat: bu da duruyor işte ömürlük :cherry:

satmayacam diyor birde şu kadar veren olursa satarım diyor yok böyle birşey :)
tok satıcı olsam fiyatı basardım bi güzel isteyen alır istemeyen almaz yani


bu arada kendimi çok acımasız gaddar biri olarak gördüm şu anda :mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
yok kanka; satmak yok cidden. satılacak gibi olunca insan vazgeciyor zaten :queen:

Bu arada; biraz foto yükle de gözümüz motor görsün :p

 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
yok kanka; satmak yok cidden. satılacak gibi olunca insan vazgeciyor zaten :queen:

Bu arada; biraz foto yükle de gözümüz motor görsün :p

al bakalım dün ve bu günden fotoğraflar sana
2 gün önce
216082_202629229778037_100000928834754_541874_2872209_n.jpg

dün
227715_203419846365642_100000928834754_546653_7433747_n.jpg

bu gün :mrgreen:
215745_203552243019069_100000928834754_547350_5725322_n.jpg



bu arada sinyalleri 2 mavi 2 kızmırı almakla çok iyi ettim belli olmuyorlar nerdeyse
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Öncelikle herkese selamlar,
Bende hayırlısıyla Holda Silverwing 600 motorumu satıp bir kardeşimizden 2006model 600f imi almış bulunmaktayım. İsmin Fırat aranıza katılmaktan mutluluk duyuyorum.Umarım vakit buldukça forumu takip edebilir görüşmelere de katılabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler.

Hoşgeldin dostum, motorun hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah.
Motor ne renk bu arada, plaka GS mi?
Benim eski makinayı satın alan arkadaş foruma gelecek mi onu merak ediyorum da. :)

Merabalar arkadaşlar bende ybr-dylan-er5 ve 600f e geçiş yaptım 3 gün önce tavsiyelerinizi dikkate alırım büyük motor tecrübem var fakat bu motor hakkındaki bilinmesi gereken özel şeyler varsa paylaşırsanız sevinirim....kazasız belasız sürüşler dilerim herkeze....

Senin de motorun hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah. :)
Bu motorda çok agresif kullanımda yoldaki bir bozukluktan dolayı oluşabilecek "tank slapper" riski biraz daha yüksektir, buna dikkat etmende fayda var. Bunun haricinde 600F'de eksi olarak sayabileceğim hiçbir şey gelmiyor aklıma. Bir motor bu kadar mı iyi yapılır yahu demekten alamıyor insan kendini.:cherry:

ben bu adamı anlamadım gitti arkadaş :pr:
kıyafet değiştirir gibi motosiklet değiştiriyor ha bire bi rahat dur ya bi rahat dur :cherry:

Ne güzel olm işte, her çiçekten bal alıyor.:) Sonunda tüm zevkleri tadıp, kendine en uygun olanını seçecektir.
Bence motosiklet ruhuna tam anlamıyla uygun bir felsefe benimsemiş.
Arkandayım çako.:)

gülsem mi ne yapsam :p
neyse yeni fotoğraflar çekmiştim yayınlamaya devam edek bare :mrgreen:

2005 doğumlu olunca zaten moruq olmuş durumdalar artık 1 ayakları çukurda :mrgreen:

Lastik diye bağırıyor sahiden makina. :)

Bu arada avatar foto güzel olmuş.:cat:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
arkadaslar benım sızlere bı kac sorum olcak bakalım coze bılcekmısıznı :) bu 600f lerde benzın gosterge sorunu varmıs bı kac tane ornekte ben buldum hatta cogunda varmıs boyle bısey varmı?

hatta resımlı gosterıyım gostergesı calısmayan kadranlar bunlar
kadran3.jpg

kadran4.jpg


benzın gostergesı calısan kadranlı motorun resımlerı de bu
kadran.jpg

kadran2.jpg



arkadaslar dıkkat edın bakın hepsının kontagı acık fakat yedege dusen ve bunu gosteren benzın gosteregesının zaten sol alt kosınde benzın yanı petrol sımgesı var gercekten boyle bısey varmı yoksa bu soylenen ler resımlı olarak gosterdım bunlar ne acıklam beklıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst