Öncelikle herkese selamlar,
Bende hayırlısıyla Holda Silverwing 600 motorumu satıp bir kardeşimizden 2006model 600f imi almış bulunmaktayım. İsmin Fırat aranıza katılmaktan mutluluk duyuyorum.Umarım vakit buldukça forumu takip edebilir görüşmelere de katılabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler.
Hoşgeldin dostum, motorun hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah.
Motor ne renk bu arada, plaka GS mi?
Benim eski makinayı satın alan arkadaş foruma gelecek mi onu merak ediyorum da.
Merabalar arkadaşlar bende ybr-dylan-er5 ve 600f e geçiş yaptım 3 gün önce tavsiyelerinizi dikkate alırım büyük motor tecrübem var fakat bu motor hakkındaki bilinmesi gereken özel şeyler varsa paylaşırsanız sevinirim....kazasız belasız sürüşler dilerim herkeze....
Senin de motorun hayırlı olsun, kazasız belasız İnşallah.

Bu motorda çok agresif kullanımda yoldaki bir bozukluktan dolayı oluşabilecek "tank slapper" riski biraz daha yüksektir, buna dikkat etmende fayda var. Bunun haricinde 600F'de eksi olarak sayabileceğim hiçbir şey gelmiyor aklıma. Bir motor bu kadar mı iyi yapılır yahu demekten alamıyor insan kendini.:cherry:
ben bu adamı anlamadım gitti arkadaş

r:
kıyafet değiştirir gibi motosiklet değiştiriyor ha bire bi rahat dur ya bi rahat dur :cherry:
Ne güzel olm işte, her çiçekten bal alıyor.

Sonunda tüm zevkleri tadıp, kendine en uygun olanını seçecektir.
Bence motosiklet ruhuna tam anlamıyla uygun bir felsefe benimsemiş.
Arkandayım çako.
gülsem mi ne yapsam

neyse yeni fotoğraflar çekmiştim yayınlamaya devam edek bare :mrgreen:
2005 doğumlu olunca zaten moruq olmuş durumdalar artık 1 ayakları çukurda :mrgreen:
Lastik diye bağırıyor sahiden makina.
Bu arada avatar foto güzel olmuş.:cat: