Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu motor Kocaeli'ndeydi yanılmıyorsam.
Çünkü Oradan ilanı vardı ve Türkiye'de tek yazıyordu.
O zamanlar 55ooo km yazıyordu ilanda; ama kesin odur demiyorum :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
bence en iyisi orta karar karbon devil. uzun yolda kafa şişirmiyor düşük devirlerde tok ses verip yüksek devirlerdede 9 binden sonra kükrüyor :)

motoruda yıkadım pakladım bu gün bi kaç foto çekeyim dedim sonrada güzelde oldu :)

215844_202474269793533_100000928834754_540362_2843862_n.jpg


224021_202474289793531_100000928834754_540363_1037305_n.jpg


224983_202474343126859_100000928834754_540364_257673_n.jpg


216327_202474429793517_100000928834754_540368_23464_n.jpg


217789_202474403126853_100000928834754_540367_2120021_n.jpg



güzelde oldu :)




ılaky bana nısbet olsun dıyemı resımlerı cekıp koydun :D ben yuksek devırlerde motor kullanmayı sevdıgım ıcın uzun yolda kendı afamı sısırmeyı cok severım :D o yuzden two.. ;) bu arada senın makınada cok yakısıklı ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------

Bu motor Kocaeli'ndeydi yanılmıyorsam.
Çünkü Oradan ilanı vardı ve Türkiye'de tek yazıyordu.
O zamanlar 55ooo km yazıyordu ilanda; ama kesin odur demiyorum :)



evet dogan o motor ben bu motoru yakından ıncelemıstım kocaeli bana yakın ve sukreklı gıttıgım bıyer,tefaduf 2 fazer gıtmıstık cafede otururken park ettıgımız yerde bu makına vardı ve sahıbıde ordaydı ızın alarak ıncelemıstık gercekten sankı dıyer F lerden daha cusselı bı goruntusu vardı sesı falan cok guzeldı sımdı ne durumdadır bılemem ama bıldıgım tek sey bu motor o motor :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ilkaycığım; bak nasıl da doğru hatırlamısım :)
Kocaeli'ndeyken 55ooo km deydi; simdi 49ooo diyor :)
Sanırım 40ooo km ye düşürülüp satılmıs, 9ooo km binilmiş tekrar satılıyor su an :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ılaky bana nısbet olsun dıyemı resımlerı cekıp koydun :D ben yuksek devırlerde motor kullanmayı sevdıgım ıcın uzun yolda kendı afamı sısırmeyı cok severım :D o yuzden two.. ;) bu arada senın makınada cok yakısıklı ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------





evet dogan o motor ben bu motoru yakından ıncelemıstım kocaeli bana yakın ve sukreklı gıttıgım bıyer,tefaduf 2 fazer gıtmıstık cafede otururken park ettıgımız yerde bu makına vardı ve sahıbıde ordaydı ızın alarak ıncelemıstık gercekten sankı dıyer F lerden daha cusselı bı goruntusu vardı sesı falan cok guzeldı sımdı ne durumdadır bılemem ama bıldıgım tek sey bu motor o motor :cat:

bu kafa şişirme olayını daha sonra görüşelim senle motoru al hele bi :cherry:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
vallaha fıkır sormusun sana fıkrımı soylıyım yuksek devırlerde cıgılık atmasını ıstıyosan yoshi. ama alt devırlerdede gokgurultusu ıstıyosan yuksek devırdede atmosverı delıyım dıyosan two... :) kı benım kesın fıkrım twoo :) dıyer markalar kotu demıyorum sadece fıkrımı soyluyorum ;)
Bendeki tüp leo vince alt devirlerde kalın gür sesi var koptuğunda :) dinlemen lazım hava filtresiyle ve egzos sesinin o en enves ses festivaline beklerim biletler biletixte :) beleş hemde nerdesin bilmiyorum ama istanbul buluşması olursa hani hep deniliyor bir türlü olmuyor ben söylemiyorum artık :) o olursa orda bütün egsoz sesleri canlı dinlemiş olursun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

Arkadaslar dün trafik durdurdu motorcu polis abiler :) gerçi kendim kaşındım tam önlerinden geçtim halbuki gördün geç başka yerden ne gidiyosun üstlerine üstlerine dimi neyse biraz muhabbet filan sorunsuz çıktım oradan ama haberiniz olsun bana havalar ısınıyor çıkmaya başlıcaz dışarı dediler yani egsozlara plakalıklara ruhsat eksikliklerine dikkat edin sizlerle paylaşmak istedim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=_QCxQXwrC6s
burdan benim egsozun leo vince sesini duyabilirsin gerçi tunnel sesi yanıltır ama en azından fikir edinmiş olursun
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bendeki tüp leo vince alt devirlerde kalın gür sesi var koptuğunda :) dinlemen lazım hava filtresiyle ve egzos sesinin o en enves ses festivaline beklerim biletler biletixte :) beleş hemde nerdesin bilmiyorum ama istanbul buluşması olursa hani hep deniliyor bir türlü olmuyor ben söylemiyorum artık :) o olursa orda bütün egsoz sesleri canlı dinlemiş olursun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------

Arkadaslar dün trafik durdurdu motorcu polis abiler :) gerçi kendim kaşındım tam önlerinden geçtim halbuki gördün geç başka yerden ne gidiyosun üstlerine üstlerine dimi neyse biraz muhabbet filan sorunsuz çıktım oradan ama haberiniz olsun bana havalar ısınıyor çıkmaya başlıcaz dışarı dediler yani egsozlara plakalıklara ruhsat eksikliklerine dikkat edin sizlerle paylaşmak istedim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=_QCxQXwrC6s
burdan benim egsozun leo vince sesini duyabilirsin gerçi tunnel sesi yanıltır ama en azından fikir edinmiş olursun

ehliyet ve ruhsatın tamamsa fazla takmıyorlar gerisine yolda düzgün adam akıllı gidiyorsan :) ama muhabbet edebilmekte önemli tabi



bu hafta sonu hava soğuk olmazsa caddebostanda buluşalım o zaman !!!
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
339
bu kafa şişirme olayını daha sonra görüşelim senle motoru al hele bi :cherry:



motoru alıyım gelcem zaten yanına :) orda goruselım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:32 ----------

hayırrrrrrrr bulusmayın 1 ay ıcınde bulusmayınnn :D ben motoru alayım bende düzceden gelıcem vallaha :D ozaman bulusuruz :D
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motoru alıyım gelcem zaten yanına :) orda goruselım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:32 ----------

hayırrrrrrrr bulusmayın 1 ay ıcınde bulusmayınnn :D ben motoru alayım bende düzceden gelıcem vallaha :D ozaman bulusuruz :D

sen gelde buluşmayı tekrarlamak zor olmaz :mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bayan bi kullanıcı, çok fazla bi samimiyetim tanışıklığım yok ama düzgün bi insan. tarzına uymadığı için fazla kullanamamış zaten. motosiklet kültürü ve çevresi olan biri. şehir farkı olmasa ben kendime bakacaktım ama gerek kalmadı ankaradan aldım.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar;
Sağ grenajımda bozuk paradan daha küçük bir cizik vardı. tam CBR yazısının üstünde.Oraya "F" yaptırdım;öndeki 46 yazısını da söktüm; A+ yaptırdım;
kötü mü durdu acep :) :silent:







Fotoları otoparkta cekmek aklıma geldi :) görüntü pek iyi değil o yüzden :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
xenon konusu baya kafamı karıştırdı. merceksiz kullanmın trafikte rahatsızlık verme ihtimali olabilir mi ? öte yandan mercek alsak montajı sıkıntı yaratabilir. far camını açmak cesaret istiyor biraz işin sonunda kötü işçilik neticesi su alma buhar yapma ihtimali var. yarın elektrikçileri ve sanayiyi dolaşıp farla uğraşacak doğru dürüst bi usta bulursam hayata geçireceğim.

İlkay'a katılıyorum Emir, eğer kitabına uygun, adam gibi birşey istiyorsan, işi bilen ve becerikli ellerde yapılacak bir mercekli bi-xenon uygulaması yapman şart.
Aynen birçok arabada da olduğu gibi, standart halojen ampullere göre tasarlanmış tas farlara xenon uygulaması doğru değil.
Ampul içindeki xenon gazının yanmasıyla yüksek ışık verme mantığıyla çalışan xenon sistemlerde tas far, ışığı dağıtıyor ve karşıdan gelen veya arkasından seyretmekte olduğunuz araç sürücüsünün gözüne kibarca tecavüz ediyor diyebiliriz.
Burada merceğin amacı, ışığı toplayıp odaklayarak belli bir noktaya hüzme şeklinden yansıtmak.
Birçok araç da tas farlara sonradan yapılma xenon uygulamasından dolayı muayeneden geçemiyor zaten doğal olarak.

Arkadaşlar ok anladım tercihler karbon devil. Fakat nerden bulabilirim malum buralar Marmaraya bayağı uzak :( Bir de power commander kullanmam şart mıdır? PC siz olmaz mı?

Devil Türkiye distribütörü Tekay Motor'du bildiğim kadarıyla, sıfır alacaksan kendileriyle görüş istersen veya sahibinden.com'daki ilanları da araştır.

Power Commander kullanman şart değil ama kullansan 10 numara olur tabi.
Sonuçta aracındaki beyin, motor üzerindeki tüm elemanları standart olarak görüyor ve taktığın performansa yönelik ekipmanlardan verim alman pek mümkün olmuyor.
Misal egsozu taktığın takdirde sadece ses farklı olacaktır. Performansa yönelik pek birşey bekleme. Bir de hava çıkış/emisyon değerleri az da olsa değişeceği için, senkronizasyon periyodu normalinden biraz daha kısa olacaktır. Benzin tüketiminde de çok az oynama olabilir.
Ama Pow.Com. taktığın takdirde aracının Dyno cihazı üzerinde Pc bağlantısıyla beynine gereken veriler girilerek en sağlıklı ayarları yapmak mümkün olacak ve performans olarak da verim alınacaktır.
Kısaca taktığın ekstraların hakkı verilecektir. Ayrıca motorun daha sağlıklı çalışması ve uzun ömürlü olması da diğer bir artı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 ----------

Arkadaslar;
Sağ grenajımda bozuk paradan daha küçük bir cizik vardı. tam CBR yazısının üstünde.Oraya "F" yaptırdım;öndeki 46 yazısını da söktüm; A+ yaptırdım;
kötü mü durdu acep :) :silent:

Fotoları otoparkta cekmek aklıma geldi :) görüntü pek iyi değil o yüzden :)

Kötü olmamış Doğan, ama bende şahsen biraz orjinal takıntısı olduğu için, bahsettiğin 2 noktayı da kırmızı renk ile kamufle etmeye çalışırdım heralde. :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ya kırmızı bant cektik; fakat renk uyumu olmadığı için böyle bir alternatif düşündüm :)
bu arada zaten ilkay ile görüşüyoruz; sanırım sağ grenajı gönderip komple boyatacağım :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlısı olsun dostum, Transalp ve 1000RR da keyifli makineler; ne kadar çok motor denenip tecrübe kazanılsa fayda bence. Her makinanın keyfi ayrı oluyor ve tadabildiğimiz kadar tatmak gerek diye düşünüyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ya kırmızı bant cektik; fakat renk uyumu olmadığı için böyle bir alternatif düşündüm :)
bu arada zaten ilkay ile görüşüyoruz; sanırım sağ grenajı gönderip komple boyatacağım :)

evet ama dediğim gibi sağ sol gönder 2sini bir arada ya da sende beraber gel motorunla :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst